Nancy De Grote (Ann Pira)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
Nancy, m'n God, je zal dat maar in je huis hebben als moeder of echtgenoot of wat dan ook! De stoten met die <podcast waren nog niet genoeg, nu verzint ze nog een sexorgie van Vince en Femke, waar, moest het al waar zijn, niemand zaken bij heeft, Losgeslagen projectiel waar niks bij helpt! Schaamrood na die verklaring aan de wijkagent!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Nancy overdrijft altijd in het extreme, zie haar vraagjes aan Vince hoe het nu écht in de gevangenis is. "Ja sorry, maar ik moet dat vragen voor een vriendin".
Vince: "Marianne zeker? Laat het maar!"
Vince: "Marianne zeker? Laat het maar!"
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1494
En plots klinkt ze weer wereldwijs tegen Vince: "er zullen mensen op je neerkijken maar je doet een goed werk". Helaas een waarheid als een koe.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
Geheel losstaand van het feit dat Abel waarschijnlijk niet te vertrouwen is vind ik het een eigenaardige opmerking van Nancy: het leeftijdsverschil! Wat denkt zij dan van Didi en haarzelf?? Ze heeft het zelf al een paar keer aangehaald in het verleden, nu lijkt ze het plots vergeten.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
daffy duck schreef: wo 28 feb 2024, 08:24 Geheel losstaand van het feit dat Abel waarschijnlijk niet te vertrouwen is vind ik het een eigenaardige opmerking van Nancy: het leeftijdsverschil! Wat denkt zij dan van Didi en haarzelf?? Ze heeft het zelf al een paar keer aangehaald in het verleden, nu lijkt ze het plots vergeten.
Ze haalde het gisteren zelfs aan in hetzelfde gesprek; dat ze zelf een jongere vent aan de haak heeft geslagen
Heel consequent is het inderdaad niet, maar ergens kan ik Nancy wel begrijpen, want een wat groter leeftijdsverschil wordt wel minder "problematisch" als het om 2 wat volwassenere mensen gaat, denk ik.
In dit geval heeft Britt nog maar heel weinig ervaring en heeft ze net haar eerste vriendje gehad. Dan is een leeftijdsverschil van 12 jaar of zo, met iemand die veel meer ervaring heeft en misschien ook wat wereldwijzer is, wel veel merkbaarder.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Inderdaad. En Britt is nog minderjarig natuurlijk, vandaar dat Nancy wellicht wat overdreven bezorgd is. Begrijpelijk, want tot voor Gaby had ze niet eens een liefje en dan is zo'n man "van rond de dertig" die Nancy (en eigenlijk ook Britt) bovendien van haar noch pluim kent toch wel een grote stap, als het tot een relatie zou komen...
Dit gezegd zijnde - in de ziekenhuisomgeving (werkvloer) is Abel een soort van begeleider (toch iemand met meer gezag) van Britt en dan begeeft hij zich met een eventuele relatie al snel op glad ijs - vandaar dat hij extra voorzichtig is. Wat zijn ware bedoelingen zijn zal binnenkort wellicht blijken.
Dit gezegd zijnde - in de ziekenhuisomgeving (werkvloer) is Abel een soort van begeleider (toch iemand met meer gezag) van Britt en dan begeeft hij zich met een eventuele relatie al snel op glad ijs - vandaar dat hij extra voorzichtig is. Wat zijn ware bedoelingen zijn zal binnenkort wellicht blijken.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Ik begrijp de bezorgdheid van Nancy ook wel - Britt is een kwetsbaar meisje en geen enkele ouder wil zijn of haar kind ongelukkig zien.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 979
- x 582
Wat was dat ?
Waarom reageerde zij zo fel op Abel ? Kwam dat omdat haar didi er niet was of vindt zij Gaby nog altijd haar ideale schoonzoon ? En dan die pralines
Eerst dacht ik dat ze al van die goede rode wijn uitgebreid had zitten proeven want de tongen gingen moeten los komen, awel zeker die van haar 
Waarom reageerde zij zo fel op Abel ? Kwam dat omdat haar didi er niet was of vindt zij Gaby nog altijd haar ideale schoonzoon ? En dan die pralines
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 694
- x 532
Ik vond het wel vreemd dat ze opeens zo uit haar slof schoot.
Ze bedoelt het allemaal goed, maar brengt het nogal lomp.
Arme Britt
Ze bedoelt het allemaal goed, maar brengt het nogal lomp.
Arme Britt
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Ik had ook wel te doen met Britt, maar Nancy haar buikgevoel zit wel juist. Alleen weet niemand dat al, buiten de kijkers.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Blijkbaar kan Didi het niet langer aanzien hoe hard Nancy afziet van het vertrek van Brit en schakelt hij Tim in om Brit terug te halen ? Volgens mij mag n minderjarige nog altijd niet samenhokken met n meerderjarige die geen familie is ? Binnen n paar maand wordt Brit 18 maar nu is ze nog minderjarig.
0 x
-
vdbemdsa
- Poster rang 2

- x 3
- x 112
Denk niet om Britt terug te halen, maar om Nancy echt te laten doorhebben dat ze aan stalking doet en de verwittiging van haren Didi maar beter gelooft.johan1969 schreef: vr 19 apr 2024, 09:12 Blijkbaar kan Didi het niet langer aanzien hoe hard Nancy afziet van het vertrek van Brit en schakelt hij Tim in om Brit terug te halen ? Volgens mij mag n minderjarige nog altijd niet samenhokken met n meerderjarige die geen familie is ? Binnen n paar maand wordt Brit 18 maar nu is ze nog minderjarig.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
Waar is ze nu weer mee bezig?? Femke koppelen aan een voor haar totaal onbekende. Impulsief gedrag ten top weer.
Misschien wel een bezorgde mama, maar niemand heeft zich te moeien met de liefde, afspraken van iemand anders. Ze zal toch niet verwonderd zijn als ze weer het deksel op haar neus krijgt!
Misschien wel een bezorgde mama, maar niemand heeft zich te moeien met de liefde, afspraken van iemand anders. Ze zal toch niet verwonderd zijn als ze weer het deksel op haar neus krijgt!
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2572
Tja, in Thuis mag niemand lang single blijven he 
Maar ik begrijp Nancy ergens wel, Femke moet niet meteen in een relatie stappen, maar wat ontspanning of verstrooiïng zou haar wel goed doen.
Als ik zie hoe fanatiek ze zich tegen Christine gekeerd heeft, dan zie ik dat niet meteen nog goed komen als er niks leuks gebeurt.
Een moeder is en blijft een moeder, en roeit met de riemen die ze heeft.
Maar ik begrijp Nancy ergens wel, Femke moet niet meteen in een relatie stappen, maar wat ontspanning of verstrooiïng zou haar wel goed doen.
Als ik zie hoe fanatiek ze zich tegen Christine gekeerd heeft, dan zie ik dat niet meteen nog goed komen als er niks leuks gebeurt.
Een moeder is en blijft een moeder, en roeit met de riemen die ze heeft.
0 x