Lowie Bomans (Mathias Vergels)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Dat Nonkel Frank hem dat vroeg vond ik nog ergens te begrijpen, zo'n 'vaderfiguur' kan soms wel een verschil maken.
Maar waarom Dries dan ook nog moest komen aandringen, is mij een raadsel.
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

daffy duck schreef: wo 10 apr 2024, 08:14 Waarom blijft iedereen zo aandringen bij Lowie?? Laat die man gerust, iedereen heeft toch het recht om verdriet op z'n eigen manier te beleven. Hij heeft meer tijd nodig dat is duidelijk.
Volledig mee eens, maar wel raar dat hij Frank ook vraagt dat die niet naar de afscheidsplechtigheid gaat, dat beslist toch iedereen zelf. En dat hij gisteren eigenlijk Katrien pas op de hoogte bracht ivm Polly.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Lowie is in zichzelf gekeerd en over de hele lijn geblokkeerd als het om het verlies van zijn dochter gaat, wat ik wel kan begrijpen als je ziet dat hij niet eens een lichaampje heeft om afscheid van te kunnen nemen.
Dus wat is dan vreemd? Of wanneer is iemand "te kwaad"?
Daar bestaan nou eenmaal geen richtlijnen voor, denk ik dan.

Wat dat betreft heb ik het idee dat Frank hem nog het beste begrijpt en er ook het beste mee omgaat. Die vraagt maar dringt niet aan.
Ook heel mooi dat hij de doos met Polly's spulletjes voor de voorzichtigheid naar Tamara bracht en dat zij ze zolang bijhoudt...
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik begrijp niet dat toen hij zo onbeleefd en aangeschoten was, hij nog n groot glas whisky kreeg.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

In het begin begreep ik zijn kwaadheid nog wel, maar deze agressie is er compleet over.
Hopelijk komt hij gauw terug met zijn voetjes op de grond terecht.
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Die agressie was er al toen het hele drama had plaats gevonden. Alleen wordt het nu steeds erger.
Lowie Bomans ten voeten uit
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Wat hij gisteravond klaarspeelde vond ik van zo'n andere orde dan "rouwverwerking" - in wat voor mate dan ook - dat ik persoonlijk afgehaakt ben, want er is voor mij toch wel een duidelijke grens overschreden van teveel agressie (waar Lowie inderdaad al veel langer last van heeft) naar ronduit crimineel gedrag.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Lowie is altijd al een opvliegend kereltje geweest. Was toch veranderd met Polly. Maar nu gaat hij er los over. Was het de alcohol, waren het de drugs. Meneer permiteerde zich wel veel en herinnert er zich de volgende morgen niks meer van. En koffie en een pilletje gaan het leed de volgende morgen wel verzachten. Ik denk niet voor Viv. Als daar maar geen kindjes van komen!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Zou hij zich herinneren dat hij Viv heeft verkracht ? Hij doet alsof er niks aan de hand is !
0 x
Fie
Nog geen rang
x 1
x 4

Bericht door Fie »

Coke zorgt alleszins niet voor geheugenverlies. De vraag is hoe hij het zelf ziet: aanranding of eerder ruwe seks. Hoe Viv nadien ook deed tegen hem… Ik begrijp er allemaal niet veel van.
1 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

daffy duck schreef: vr 12 apr 2024, 17:43 Als daar maar geen kindjes van komen!
Als dat zo is dan zakt de moed me helemaal in de schoenen, eerlijk gezegd. Viv heeft al zo vaak aangegeven geen kinderen te willen, dat ik toch mag hopen dat ze daar zodanig de maatregelen naar neemt dat ook dit hele gebeuren met Lowie niet voor een "ongelukje" gaat zorgen.
Het zou al kwalijk zijn geweest als ze voorheen voor zijn obsessieve kinderwens gezwicht zou zijn, maar dit zou zelfs nog een veel beroerdere basis zijn om met hem samen een kind te krijgen... :sick:
Fie schreef: za 13 apr 2024, 21:36 Hoe Viv nadien ook deed tegen hem… Ik begrijp er allemaal niet veel van.
Daar ben je niet de enige in...
1 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Hoe Silke tekeer gaat tegen Viv ... Silke denkt dat ze de ware is voor Lowie maar ze is gewoon een rebound girl. Ik denk dat Lowie nog altijd verliefd is op Viv. Hij is nu wel ff het spoor kwijt.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

johan1969 schreef: di 16 apr 2024, 08:05 Hij is nu wel ff het spoor kwijt.
Dat is wel het minste wat je ervan kunt zeggen...

En wat het verliefd zijn betreft; dat zie ik echt op geen enkele manier terug.
Ze zijn allemaal, stuk voor stuk, veel te egoïstisch en ontspoord bezig om het ook nog maar een béétje op liefde te laten lijken.

Silke en Lowie kennen elkaar niet eens, en Viv en Lowie hebben maandenlang ook prima zonder elkaar gekund.
Daarbij kunnen de escapades tussen Lowie en Viv van een paar dagen geleden - in mijn ogen toch - niet verder van liefde af staan dan ze nu doen. Het is eerder het compleet tegenovergestelde ervan.

Het enige wat ik zie als ze in beeld komen, is een heel giftige en nare manier van met mensen omgaan die voor geen van drieën goed is en die er bij mij persoonlijk voor zorgt dat ik ze alle 3 veel liever zie gaan dan komen tegenwoordig. :sick:
1 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Christel schreef: di 16 apr 2024, 11:31 Silke en Lowie kennen elkaar niet eens,
Die huurde voor het gedoe met Dries, en voor Polly kwam toch ook een kamer in het huis van Lowie?
Maar giftig, dat is zeker!
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

heidiw schreef: di 16 apr 2024, 11:51 Die huurde voor het gedoe met Dries, en voor Polly kwam toch ook een kamer in het huis van Lowie?
Ze woonden inderdaad bij elkaar in huis, maar ze hadden toch helemaal niks met elkaar van doen verder? Ze spraken zelfs amper tegen elkaar.
Dat bedoelde ik eigenlijk met "niet kennen"... ;)
0 x
Gesloten