Student geneeskunde, in Thuis sinds 4 april 2023
Familienaam van personage onbekend
Gaby Fontaine (Aaron De Groeve)
-
- Nog geen rang
- x 48
Gaby Fontaine (Aaron De Groeve)
Laatst gewijzigd door jeff op vr 12 jan 2024, 11:44, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 48
Gaby (Aaron De Groeve)
Het scenario van Thuis laat Gaby wel als een beetje dom bij me overkomen.
Een intelligente student die niet weet dat zijn geliefde (Britney) voor een hap en een drank niet zo maar weg kan van haar werkverplichtingen in het hospitaal.
Zullen we het er maar op houden dat wie verliefd is bij acties die hij onderneemt hierbij vooraf niet altijd goed nadenkt over de haalbaarheid er van.
Maar ok, de scene zal er wel ingelast zijn om een verhaallijn met Britney, Abel en Gaby mee op gang te krijgen en/of te houden. Waar dat uiteindelijk toe zal leiden?
Een intelligente student die niet weet dat zijn geliefde (Britney) voor een hap en een drank niet zo maar weg kan van haar werkverplichtingen in het hospitaal.
Zullen we het er maar op houden dat wie verliefd is bij acties die hij onderneemt hierbij vooraf niet altijd goed nadenkt over de haalbaarheid er van.
Maar ok, de scene zal er wel ingelast zijn om een verhaallijn met Britney, Abel en Gaby mee op gang te krijgen en/of te houden. Waar dat uiteindelijk toe zal leiden?
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Gaby (Aaron De Groeve)
weet niet, maar heb een raar gevoel bij dat gastje! Ook al vorige keer toen Britney bij hem op het appartement was en die kamergenoot of vriend binnenkwam. Zijn reactie was vreemd . En nu ook als hij in de groep jongeren komt. En inderdaad, gisterenavond was dat totaal onbezonnen en toch weinig respect tonend voor Britney haar werk in de kliniek. Heb al gedacht...maar adat is een klein, piepklein plekje in m'n achterhoofd...zou hij niks te maken hebben met de dood van Sofia???
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Nog geen rang
- x 48
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Gaby (Aaron De Groeve)
Had wat te doen met hem gisteren. Hij was terecht boos want Britney behandelt hem helemaal niet met respect. Dat verdient hij niet. Heel wat sympathieker dan de nieuwe touch van Britney. Ook hoe hij tegenover overactieve Nancy is.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Gaby (Aaron De Groeve)
Jammer dat we Gaby niet meer zien, ik vond hem toch heel wat toffer dan creepy Abel.
0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Gaby (Aaron De Groeve)
Volgens Wikipedia zou hij Fontaine heten.
https://nl.wikipedia.org/wiki/Lijst_van ... it_Thuis#D
Moderator bericht:
Dankjewel! Ik heb de titel van het topic aangepast.
0 x