Bob Sleeckx (Christophe Haddad)

daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Ben toch benieuwd wat hij met Maureen zal doen als dat doorgaat met de boot! Overboot kieperen?? KLeine moeite voor harteloze Bob!
zal er niet rauwig op zijn dat die 2 een tijdje uit Thuis verdwijnen. Zat nu wel te denken: dat zal toch het oude dossier/ rapport van Bob niet zijn dat ze per ongeluk gecopieêrd heeft??
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Als Bob een nieuw leven begint in Azie met Leo met n nieuwe identiteit, denk ik toch niet dat ze hem rap kunnen opsporen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

daffy duck schreef: do 28 mar 2024, 11:48 Zat nu wel te denken: dat zal toch het oude dossier/ rapport van Bob niet zijn dat ze per ongeluk gecopieêrd heeft??
Dat denk ik niet...
Buiten dat er datums bij staan, lijkt Christine me veel te opgetogen en overtuigd van haar gelijk daarvoor. Ze gedraagt zich op dit moment toch wel alsof ze ontdekt heeft dat Bob kerngezond is. :)
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

En niet alleen Bob gaat ze daarmee te kijk zetten, maar ook Judith. Ongetwijfeld gaat ze "toeteren" dat ze die info van haar kreeg en dan wacht Judith een vervelend onderzoek, met mogelijk nog maar eens een (tijdelijke) schorsing.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Tiboko schreef: do 28 mar 2024, 13:14niet alleen Bob gaat ze daarmee te kijk zetten, maar ook Judith. Ongetwijfeld gaat ze "toeteren" dat ze die info van haar kreeg en dan wacht Judith een vervelend onderzoek, met mogelijk nog maar eens een (tijdelijke) schorsing.
Nochtans heeft Judit deze keer niets misdaan.
Ze heeft volgens mij zeker niet in Bob zijn dossier gekeken anders had ze gezien dat het allemaal leugens zijn.
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Tiboko schreef: do 28 mar 2024, 13:14 En niet alleen Bob gaat ze daarmee te kijk zetten, maar ook Judith. Ongetwijfeld gaat ze "toeteren" dat ze die info van haar kreeg en dan wacht Judith een vervelend onderzoek, met mogelijk nog maar eens een (tijdelijke) schorsing.
Had ik ook al in een ander topic aangegeven.
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Kiki_Dee schreef: do 28 mar 2024, 15:46 Nochtans heeft Judit deze keer niets misdaan.
Ze heeft volgens mij zeker niet in Bob zijn dossier gekeken anders had ze gezien dat het allemaal leugens zijn.
Dat weten wij, maar Christine wil Judith ook een zet teruggeven, dus een zaak tegen haar inspannen met hulp van Karin, zo gebeurd, Judith kan zo maar niet direct bewijzen dat ze die documenten niet aan Christine gegeven heeft, dus is echt woord tegen woord.
0 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

daffy duck schreef: do 28 mar 2024, 11:48 Ben toch benieuwd wat hij met Maureen zal doen als dat doorgaat met de boot! Overboot kieperen??
Volgens mij gaat hij gewoon vluchten nu Christine hem voor het onmogelijke komt zetten, is niet Maureen of Leootje betrokken, al wou hij het anders, hij zal zich gewoon rap uit de voeten maken.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Wat ik dacht, klopte dus : Bob is niet hervallen en dus gewoon gezond ! Wel straf dat niemand van zijn vrienden Christine's verhaal geloofde ! Ik vraag me af wat Judith nu gaat doen want zij heeft eigenlijk ook geen recht op inzage in Bob's dossier.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Zat Maureen op de boot die explodeerde ? Ook heel goed gezien van Bob om zijn oude gsm met het bericht met het adres van de boot, te laten liggen. Dan kon iedereen zien dat zijn boot ontplofte ... Niemand wist dat hij er niet op zat...
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Natuurlijk mag je ervan uitgaan dat Bob ook straks nog een gsm gaat gebruiken (om tickets te reserveren, info op te zoeken etc) en online betalingen + aankopen te doen, waarop de politie al snel zal weten dat hij nog in leven is.

Allez, nadat Tim en Dieter van alle emoties bekomen zijn.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Tiboko schreef: za 30 mar 2024, 13:35 waarop de politie al snel zal weten dat hij nog in leven is.
dat zou mij verwonderen : zo slim zijn Quick en Flupke niet ....
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Het zal wel wat tijd vragen, maar Bob's handel en wandel zal wel uitgepluisd worden hé. En alle financiële transacties opgevolgd. Je kunt ook onmogelijk van dag op dag ineens alles met cash geld gaan betalen. En hij heeft niet de criminele connecties of handlangers zoals Chris die voor hem ook dingen kunnen regelen. Bovendien is anoniem reizen met een baby quasi onmogelijk, zeker als er ook nog een peuter bijloopt...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Toen Bob die foto naar Tamara stuurde, stond zijn gsm-nummer op het scherm. Weliswaar met een cijfer te veel, maar toch... (privacy)
Dat kan dan toch ook getraceerd worden?

Afbeelding

Edit: blijkbaar was die foto genomen en verstuurd met de gsm van Maureen en is dit niet het nummer van de nieuwe gsm van Bob.
My bad. ;)
Laatst gewijzigd door satine op di 02 apr 2024, 08:08, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Tiboko schreef: za 30 mar 2024, 13:35 Natuurlijk mag je ervan uitgaan dat Bob ook straks nog een gsm gaat gebruiken (om tickets te reserveren, info op te zoeken etc) en online betalingen + aankopen te doen, waarop de politie al snel zal weten dat hij nog in leven is.

Allez, nadat Tim en Dieter van alle emoties bekomen zijn.
Als hij in Azie zit, wschl niet ... Ik zie hem wel niet met die boot naar Azie varen...
0 x
Gesloten