Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
Het is beeld- en tijdvullend om de acteurs in een bar onder te brengen en ze te laten dansen. En tegelijkertijd heeft Simonne gisterenavond een gedaanteverwisseling ondergaan: van ietwat zuurpruim tot overmatig enthousiast puberaal gedrag. Ge moet het maar doen in zo'n korte tijd.
En ja, ze hebben voorwaar nog iemand gevonden om met Bob over z'n ziekte te praten in de wachtzaal van de kliniek. Als toemaatje krijgt hij tijdens z'n koffietafel nog een doodkist als opfleuringsmoment!
Hysterische Christine is ook uit haar voegen gebarsten qua intensiteit en dan heb je nog de serieuze interesse van Karin in Sunny!
Was toch een beetje comedy capers gisterenavond!
En ja, ze hebben voorwaar nog iemand gevonden om met Bob over z'n ziekte te praten in de wachtzaal van de kliniek. Als toemaatje krijgt hij tijdens z'n koffietafel nog een doodkist als opfleuringsmoment!
Hysterische Christine is ook uit haar voegen gebarsten qua intensiteit en dan heb je nog de serieuze interesse van Karin in Sunny!
Was toch een beetje comedy capers gisterenavond!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat is die mensen hun broodwinning, daar eten ze van...nounake schreef: di 12 mar 2024, 13:48 Hoe is 't mogelijk dat de acteurs die onnozele beelden willen spelen ?
Daarbij wil ik niet zeggen dat ik denk dat de acteurs het verschrikkelijk vinden om te spelen, want als ik de bloopers ooit voorbij zie komen hier of daar, dan lijkt het er vooral op dat het echt wel een heel gezellige boel is op de set. Het lijken allemaal heel fijne collega's van elkaar, dus wie wil dat nou niet?
En dan kun je jezelf nog afvragen of ze überhaupt wel weten wat er in Thuis precies allemaal gebeurt op dit moment, omdat het voor hen waarschijnlijk heel anders is om allerlei losse scènes door elkaar te spelen, dan dat het voor ons is om het eindresultaat op volgorde op TV te bekijken.
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- taaigetje
- Nog geen rang
- x 13
- x 34
is inderdaad zoals Christel zegt. Als acteur heb je soms niet het overzicht van een situatie zoals wij kijkers. en Daffy...Bob krijgt er waarschijnlijk nog een gratis boot bij 
1 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
taaigetje schreef: di 12 mar 2024, 20:01 en Daffy...Bob krijgt er waarschijnlijk nog een gratis boot bij![]()
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
En dat is niet zomaar, die boot gaat wellicht nog een belangrijke "rol" krijgen in de serie, er wordt teveel op gezinspeeld...
Zou me niks verbazen dat Bob op een bepaald moment (al dan niet met toestemming van Tamara) met Leo het ruime sop kiest...
Zou me niks verbazen dat Bob op een bepaald moment (al dan niet met toestemming van Tamara) met Leo het ruime sop kiest...
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
d'r is inderdaad veel over varen gesproken en Bob heeft de wens geuit om toch nog eens de wijde plas op te gaan. Hopelijk wordt het een positieve ervaring en hopelijk eindigt het weer niet in een drama. Tamara heeft hem toch ook aangemoedigd om het water op te gaan. Al frons ik toch even de wenkbrauwen bij het idee: 2 kankerpatiënten die toch niet meer over zoveel krachten beschikken... misschien is het een motorboot, want uit ervaring weet ik hoeveel het werken met zeilen van je kan vragen.taaigetje schreef: di 12 mar 2024, 20:01 en Daffy...Bob krijgt er waarschijnlijk nog een gratis boot bij
0 x
-
Jules Larocca
- Nog geen rang
- x 14
- x 20
Ik dacht dat Jaques Brel met een zeilboot vertrokken is.
Er zijn verhalen (of indianenverhalen) van patienten die genezen van een verre bootreis terugkeren.
Er zijn verhalen (of indianenverhalen) van patienten die genezen van een verre bootreis terugkeren.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1369
- x 1726
- Contacteer:
De omhelzing tussen Rosa en Simonne was wel een mooi en ontroerend moment. Verder: Marianne begint toch een beetje irritant over te komen en soms ongewenst verstorend.
1 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Gisteravond vond ik haar met momenten ronduit kinds lijken...daffy duck schreef: do 14 mar 2024, 08:15 Verder: Marianne begint toch een beetje irritant over te komen en soms ongewenst verstorend.
Totaal geen gevoel voor decorum bij die klant, wat toch raar is voor een vrouw met haar levenservaring en verleden.
En dan later bij Peter had ze ook totaal geen oog voor degene bij wie ze op kantoor stond (gezien haar en Peters voorgeschiedenis is dat toch raar), om vervolgens kennelijk niet eens in te zien dat de manier waarop ze met Tom omgaat ronduit tenenkrommend is.
Zijn reactie ook, trouwens; het leek wel een stoute kleuter
Dat vond ik ook een mooi moment. Net als het gesprek tussen Nancy en Femke over Britt.daffy duck schreef: do 14 mar 2024, 08:15 De omhelzing tussen Rosa en Simonne was wel een mooi en ontroerend moment.
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 979
- x 582
-
vdbemdsa
- Poster rang 2

- x 3
- x 112
Het gesprek tussen Judith en Christine vond ik heel raar, en zeker toen Christine zei dat Judith over die mevrouw dan wel iets mocht zeggen ivm haar ziekte en over Bob niet, daar had ze volkomen gelijk. Zei Judith ook niet, die is ook wel echt hervallen he.
Laatst gewijzigd door vdbemdsa op vr 15 mar 2024, 14:41, 1 keer totaal gewijzigd.
2 x
-
Jules Larocca
- Nog geen rang
- x 14
- x 20
Inderdaad, en ze toonde enkel een foto van die mevrouw alleen. Er is nog altijd geen concreet bewijs van het hervallen van Bob , ooit zwaaide hij eens met een bruine enveloppe ,maar toonde de inhoud niet.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Ik vind het in ieder geval een beetje vreemd dat Judith, toch een goeie vriendin van Bob en zijn toeverlaat bij de vorige kankerdiagnose, niet zélf even bij Bob langs gaat om te horen hoe het met hem is, gezien hij haar niet op de hoogte bracht dat hij is hervallen. Want alles wat ze weet is uit tweede hand, terwijl zij toch wel altijd aangeeft hoezeer ze met hem inzit. Raar 
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1494
Toch niet hoor.Tiboko schreef: vr 15 mar 2024, 14:55 Ik vind het in ieder geval een beetje vreemd dat Judith, toch een goeie vriendin van Bob en zijn toeverlaat bij de vorige kankerdiagnose, niet zélf even bij Bob langs gaat om te horen hoe het met hem is, gezien hij haar niet op de hoogte bracht dat hij is hervallen. Want alles wat ze weet is uit tweede hand, terwijl zij toch wel altijd aangeeft hoezeer ze met hem inzit. Raar
Ze heeft hem gebeld en daarna is hij bij haar op bezoek geweest (toen ze op restaurant wou in de gordijnen van meneer Boma).
Na het filmpje heeft ze Christine toch duidelijk gezegd te stoppen met haar gepook omdat Bob het al moeilijk genoeg heeft.
0 x
-
Jules Larocca
- Nog geen rang
- x 14
- x 20
Hij heeft het inderdaad moeilijk nadat hij zelf al zijn relaties naar de kloten geholpen heeft (op zijn Eddy's gezegd)heidiw schreef: vr 15 mar 2024, 15:38 Na het filmpje heeft ze Christine toch duidelijk gezegd te stoppen met haar gepook omdat Bob het al moeilijk genoeg heeft.
0 x