Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Tiboko schreef: di 05 mar 2024, 14:11
conversatie tussen Dries en Tamara.
Tamara : je hebt nog dezelfde kleren aan als gisteren ..... terwijl zij zelf (en nog andere zoals christine, femke, simonne, sam enz. enz.) een ganse week met dezelfde outfit lopen
satine schreef: di 05 mar 2024, 15:06
In zijn kantoor? Met de kantoorruimte en een vergaderzaal, zonder keuken en zonder badkamer?
zonder keuken is niet erg, take-away ipv hotelkost, nu koken ze ook niet, die badkamer, tja, daar kan een mouw aangepast worden, ik neem aan dat er in een kantoorgebouw wel douches zijn, is nu een beetje wettelijke norm voor mensen die met de fiets gaan werken, dat ze kunnen douchen als ze toekomen, en hun fietskledij kunnen omwisselen naar werkkledij
vdbemdsa schreef: wo 06 mar 2024, 11:03
zonder keuken is niet erg, take-away ipv hotelkost, nu koken ze ook niet, die badkamer, tja, daar kan een mouw aangepast worden, ik neem aan dat er in een kantoorgebouw wel douches zijn, is nu een beetje wettelijke norm voor mensen die met de fiets gaan werken, dat ze kunnen douchen als ze toekomen, en hun fietskledij kunnen omwisselen naar werkkledij
Ik zie het gezicht van Marianne al voor me... En dan ook een hele dag in de vergaderzaal op haar bed, dat ze deelt met Robin?
Ja dat weet ik. Ik weet ook dat dit 4 maanden geleden is opgenomen. Ik weet ook dat daar geen kwade bedoelingen achter zitten.
Maar het is nogal een timing, de dag dat Niels Destadsbader bijna zijn hele hebben en houden verliest, wordt dit gezegd in thuis.
Kiki_Dee schreef: za 09 mar 2024, 14:22
Maar het is nogal een timing, de dag dat Niels Destadsbader bijna zijn hele hebben en houden verliest, wordt dit gezegd in thuis.
Dit dus Satine. Het is natuurlijk toeval. Maar die gast woont hier als het veel is 15km verderop en is alles kwijt. Of je nu goed verdient of niet, kwijt is kwijt.
On topic, het ging inderdaad over haar broer en de woordspeling was goed gevonden.
Femke tegen Karin in een lege wijnbar: 'Maandagavond zijn zowat alle andere zaken dicht, het is onze sterkte dat wij dan open zijn zodat mensen hier kunnen komen om iets te drinken'.
Ondertussen in café 'Bij Jean': Vollen bak ambiance...