Kiki_Dee schreef: vr 23 feb 2024, 06:26
Zou ik onder de gordel vinden van Karin, ze had een goeie band met Marianne voor ze uit elkaar ging met Tom
Dat was inderdaad zo, maar Marianne heeft meteen de kant van haar zoon gekozen, zonder ook maar oog te hebben voor welke nuance dan ook.
Al het liegen van moeder en zoon, Robin die daaronder geleden heeft, Tom die enkel en alleen nog oog had voor zijn mama'tje - opeens was alleen Karin over de hele lijn de slechte.
Dus komt de 'oude' Karin weer boven en die gaat over lijken als het moet.
Met andere woorden "de oude Karin" heeft ondanks haar evolutie naar "een beter mens" als puntje bij paaltje komt niks bijgeleerd, ze gaat weer dezelfde fouten maken als vroeger en "in de afgrond" eindigen - zoals ten tijde van Kobe's huwelijk, waarop ze vanwege altijd dronken zelfs niet welkom was...
Dit gezegd zijnde, ze wil gewoon wraak nemen op de familie Dedecker en boosheid is nooit een goeie raadgever, vraag het maar aan Adil en Frank...
satine schreef: vr 23 feb 2024, 10:49
Dat was inderdaad zo, maar Marianne heeft meteen de kant van haar zoon gekozen, zonder ook maar oog te hebben voor welke nuance dan ook.
Al het liegen van moeder en zoon, Robin die daaronder geleden heeft, Tom die enkel en alleen nog oog had voor zijn mama'tje - opeens was alleen Karin over de hele lijn de slechte.
Dus komt de 'oude' Karin weer boven en die gaat over lijken als het moet.
Inderdaad, zelf de boel maanden beliegen en bedriegen, maar als het hun eens overkomt , is heel de wereld de slechte , en dan kijk ik vooral naar Tom, die niet vroeg genoeg Dries gelijk het vuil van de straat kon beginnen behandelen nadat het uitkwam van dat hele Only Fans gedoe. Als je kijkt hoe hij met mensen is omgegaan de laatste tijd, dan kan je verwachten dat dat allemaal in je gezicht terugkomt. Is het netjes van Karin wat ze waarschijnlijk gaat doen? Misschien niet, maar ongelijk kan je haar toch echt niet geven.
satine schreef: vr 23 feb 2024, 02:22
En de 'nieuwe klant' die Karin probeert te strikken is weduwe Cosyns?
Dat zou logisch zijn, maar het onlogische is dat Karin de weg moest uitleggen terwijl weduwe Cosyns daar toch al is geweest. Dan had Karin toch eerder gevraagd of ze het NOG wist zijn
En we kennen vermoedelijk al de seizoensfinale (of stukken ervan )
1) het assisenproces van Marianne en het verdict (of we zullen moeten wachten tot september)
2) Bob : gaat hij het halen of niet of mogelijks kiest hij voor euthanasie.
Yvetje schreef: vr 23 feb 2024, 09:48
Door zijn kwaadheid veroorzaakt Cédric bijna een ongeval.
Lap, daar begint het al.
Frank en Eddy gaan op de lappen en dat leidt tot een verr
Frank en Eddy gaan op de lappen en dat leidt tot een verrassende wending.
In Nederland kunnen we dat helaas niet kijken, maar hoe dan ook doet het me wel plezier dat ze Bobs kanker iig niet klakkeloos de schuld gaan geven van zijn wangedrag van de laatste seizoenen. Ben wel benieuwd waar dit naartoe gaat...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Zal het maar bij spoilers zetten, de plot rond Bob lijkt heel sterk op een plot uit de Britse soap EastEnders, waar tig jaar geleden de cafébaas van de Queen Vic (hét stamcafé van de serie) op het punt staat zijn vrouw te verlaten voor een ander, maar in extremis op zijn beslissing terug komt omdat zij terminaal blijkt te zijn en hij haar niet in eenzaamheid wil laten sterven. Uiteindelijk ontdekt hij in de meest dramatische aflevering met Kerst op de Britse tv ooit getoond dat ze dit "gefaked" had...
De kans dat Bob iets soortgelijks uithaalt lijkt me wel zeer groot - vooral nu blijkt hoe begripvol iedereen (vooral Tamara) na dit verschrikkelijke nieuws plots tegenover hem doet. Ik kan me uiteraard vergissen, maar die zelfgenoegzame blik in zijn ogen toen "liefje" daar met dat theetje kwam aanzetten
Christel schreef: ma 26 feb 2024, 18:42
In Nederland kunnen we dat helaas niet kijken,
Ik denk dat ik dat filmpje gisteren heb zien voorbijkomen gewoon op VRT 1. Na "hotel romantiek" waar ik trouwens niet naar keek wegens veel te kinderachtig maar het was per toeval dat ik de laatste minuten van dat programma bekeek en direct daarna was die extra trailer. Christine o.a. speelt er een rol in en roept (of is het tieren) dat het allemaal leugens zijn. En mij bekroop het gevoel dat we Bobbie zelfs niet meer tot de paasvakantie zullen meemaken.
satine schreef: wo 28 feb 2024, 10:56
Het loopt fout met Silke en de coke en Cédric krijgt van Emma de schuld?
0 x
oesje, oesje, ! Je zou wel eens duchtig gelijk kunnen hebben! Moest dat het geval zijn dan heeft de toekomst van Gaby als dokter toch ook een flinke deuk gekregen!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes