Lowie Bomans (Mathias Vergels)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Lowie neemt de verdediging van zijn ex, Emma op zich tgo Dries. Hoe lang is dat geleden dat ze samen waren ???
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Ik denk dat het niet zozeer om Emma draait maar om een opstapeling van alles. Hij had lang geleden iets met Emma, is intussen bevriend met Judith wat hij ook benoemde, Dries woont in zijn huis en tot voor kort zelfs met Judith. Ik vermoed dat het bedrog tegenover Judith hem hoog zit omdat ze hem ook al meer dan eens geholpen heeft.
1 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Kan wel ... Als hij Dries niet meer moet, dat hij hem dan buiten zet, het is toch zijn huis ? Nu komen ze mekaar altijd tegen.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Je kunt een huurder niet zomaar buitenzetten hè?
Of dat gezellig is aan de ontbijttafel, is een ander paar mouwen...
Of dat gezellig is aan de ontbijttafel, is een ander paar mouwen...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Het is een beetje zoals met Tom op kantoor. Ofwel gedraagt Tom zich correct en professioneel tegen Dries, ofwel vraagt hij hem te vertrekken...
Maar die kinderachtigheid, die rare blikken, die grijns
Geldt ook voor Lowie. Hij heeft zijn punt nu wel gemaakt, doe terug normaal tegen Dries of vraag hem vrijwillig te verhuizen, maar doe niet zo kinderachtig, Dries heeft al eerder op Polly gelet en dat is altijd goed gegaan. Laat hem dus helpen als t zo uitkomt.
Maar die kinderachtigheid, die rare blikken, die grijns

Geldt ook voor Lowie. Hij heeft zijn punt nu wel gemaakt, doe terug normaal tegen Dries of vraag hem vrijwillig te verhuizen, maar doe niet zo kinderachtig, Dries heeft al eerder op Polly gelet en dat is altijd goed gegaan. Laat hem dus helpen als t zo uitkomt.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Tsja, hij kan het hem vragen inderdaad
Van de andere kant is het ook nog niet zolang geleden allemaal, dus dat Lowie (en Tom eigenlijk ook) nog even moeite heeft met Dries, kan ik me wel voorstellen. Om het op z'n Thuis te zeggen; geef het wat tijd...

Van de andere kant is het ook nog niet zolang geleden allemaal, dus dat Lowie (en Tom eigenlijk ook) nog even moeite heeft met Dries, kan ik me wel voorstellen. Om het op z'n Thuis te zeggen; geef het wat tijd...

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
De vergelijking die Lowie maakte tussen de reis van Bob en die van zijn vader, liep wel behoorlijk mank.
Ten eerste was er ook nog Frank bij - en niet een andere terminale patiënt en Lowie was toen geen kleuter meer.
Waarom hij dat erbij haalde, buiten om Tamara met een schuldgevoel op te zadelen, is mij een raadsel.
Ten eerste was er ook nog Frank bij - en niet een andere terminale patiënt en Lowie was toen geen kleuter meer.
Waarom hij dat erbij haalde, buiten om Tamara met een schuldgevoel op te zadelen, is mij een raadsel.
1 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Vond ik ook heel apart.satine schreef: do 28 mar 2024, 15:00 Waarom hij dat erbij haalde, buiten om Tamara met een schuldgevoel op te zadelen, is mij een raadsel.
En ook dat Lowie totaal niet lijkt te begrijpen waarom Tamara er moeite mee heeft om Leo mee te geven, want zou hij akkoord gaan als het om Polly ging? Kan me dat niet voorstellen...

0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Dat is meteen ook het zwakke punt van deze verhaallijn, dat iedereen (inclusief een ervaren ex-huisarts) het blijkbaar "normaal" vindt dat twee doodzieke mensen met een vierjarig jongetje veertien dagen op zee gaan zeilen. Tja
1 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Louis is nu ook geen "top op intelligentie hé ?Zijn houding en blik terwijl hij luistert naar wat er rondom hem gebeurt ...is die van iemand die niks snapt ; sorry maar een beetje de blik van een koe die de omgeving in zich opneemt ...
0 x
-
- Nog geen rang
- x 110
- x 27
Louis was weer zijn onredeljik kolerieke zelf tegen Viv. Begrijpelijk dat hij kapot is van verdriet door het verlies van Polly maar wild om zich heen slaan en anderen zomaar de schuld geven slaat nergens op. Niemand had dit kunnen voorkomen tenzij men had geluisterd naar de argumenten van Christine!
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Boosheid is een van de stadia van een rouwproces en dus volledig normaal.
Dat heeft niets met onredelijkheid te maken. Een kind verliezen is 1 van de ergste dingen die iemand kan overkomen, natuurlijk zoek je dan een zondenbok, vooral in het begin.
Iedereen zoekt een eigen manier om dat grote verdriet ergens te kunnen plaatsen.
Dat heeft niets met onredelijkheid te maken. Een kind verliezen is 1 van de ergste dingen die iemand kan overkomen, natuurlijk zoek je dan een zondenbok, vooral in het begin.
Iedereen zoekt een eigen manier om dat grote verdriet ergens te kunnen plaatsen.
4 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Links en rechts iedereen uitkafferen op z'n Lowies is toch niet de juiste manier.Maar misschien helpt het bij hem wel.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Het is niet de juiste manier inderdaad, maar wel een onderdeel van een rouwproces en daardoor niet zo abnormaal.
Tamara doet het ook, maar die wordt niet koleriek genoemd.
Tamara doet het ook, maar die wordt niet koleriek genoemd.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Waarom blijft iedereen zo aandringen bij Lowie?? Laat die man gerust, iedereen heeft toch het recht om verdriet op z'n eigen manier te beleven. Hij heeft meer tijd nodig dat is duidelijk.
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes