Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ik stoorde mij vooral aan de manier waarop Christine de boodschap bracht. Ook dat "genetisch" bepaald was misschien niet meteen nodig op dat eerste gesprek hierover, dat had ze aan de experten (die zo'n test doen) kunnen overlaten.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Mja, dat had Christine inderdaad anders kunnen brengen. Maar Sam is ook geen katje om zonder handschoenen aan te pakken.
De ruzies die er in het verleden waren, hebben ze wel met twee gemaakt.
Met dank aan Thilly ook wel een beetje, die maar al te graag de boel nog wat opstookte de laatste tijd.
De ruzies die er in het verleden waren, hebben ze wel met twee gemaakt.
Met dank aan Thilly ook wel een beetje, die maar al te graag de boel nog wat opstookte de laatste tijd.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Ik moet eerlijk toegeven dat ik net ontzettend genoten heb van de scène waarin Sam uitviel tegen Tim.
Ik vond ze heel realistisch (ook heel mooi gebracht!), zeker omdat ik het helemaal bij haar karakter vind passen.
Sam is een perfectioniste (in haar hoofd dan hè
), en dan zal het vast wel slikken zijn wanneer blijkt dat je kind misschien niet het geijkte pad bewandelt. Ik vind het ook mooi dat ze haar dochter zo hoog heeft zitten en dat ze zo'n rotsvast vertrouwen heeft in het kunnen van Hannah. En ook dat ze haar voorlopig echt "kind" wil laten zijn.
Vind ik dat Sam gelijk heeft w.b.t. die test? Natuurlijk niet. Zo'n test kan geen kwaad en kan Hannah alleen maar vooruit helpen als blijkt dat ze wat extra aandacht nodig heeft. Alleen maar fijn dat ze dat op school zo goed in de gaten houden.
Ik hoop dan ook dat Sam dat in gaat zien wanneer het nieuws een beetje gezakt is en Tim eventueel wat invloed op haar kan uitoefenen. En haar wat kan sussen wat betreft de boodschap, want Christine vind ik op dat vlak echt geen cadeautje als directrice.
Zeker omdat ze Sam persoonlijk kent en er nota bene altijd mee overhoop ligt, had dat in mijn ogen niet degene moeten zijn die dit aankaartte op de ouderavond.

Ik vond ze heel realistisch (ook heel mooi gebracht!), zeker omdat ik het helemaal bij haar karakter vind passen.
Sam is een perfectioniste (in haar hoofd dan hè

Vind ik dat Sam gelijk heeft w.b.t. die test? Natuurlijk niet. Zo'n test kan geen kwaad en kan Hannah alleen maar vooruit helpen als blijkt dat ze wat extra aandacht nodig heeft. Alleen maar fijn dat ze dat op school zo goed in de gaten houden.
Ik hoop dan ook dat Sam dat in gaat zien wanneer het nieuws een beetje gezakt is en Tim eventueel wat invloed op haar kan uitoefenen. En haar wat kan sussen wat betreft de boodschap, want Christine vind ik op dat vlak echt geen cadeautje als directrice.
Zeker omdat ze Sam persoonlijk kent en er nota bene altijd mee overhoop ligt, had dat in mijn ogen niet degene moeten zijn die dit aankaartte op de ouderavond.

1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 2
- x 292
- x 447
Silke, kan ze eigenlijk wel iets anders dan zuur kijken en bokken als ze niet krijgt wat ze wilt?
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Ergerde mij ook dood aan Silke. Hoe ze daar zat te spioneren op haar bar kruk. Niet gewoon dat ongelooflijk jaloers gezicht. En dan zomaar Fuck you roepen tussen de muziek door, je zou voor minder een verzoek krijgen om het af te bollen.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
De verhaallijn Christin wil een trio met een vrouw erbij.
Strookt voor mij helemaal niet met Christine.
De zoveelste karaktermoord
Strookt voor mij helemaal niet met Christine.
De zoveelste karaktermoord

1 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
De lijst met personages waar ik mij niet aan erger is stukken korter 

1 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
heidiw schreef: za 27 jan 2024, 17:30 De lijst met personages waar ik mij niet aan erger is stukken korter![]()

Het zonnetje schijnt zo lekker buiten, dat ik me hier gewoon stilletjes bij aansluit vanmorgen.

1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Tim is al net zo'n sloef als Dieter. Toen ze nog bij het CLB en Christine zaten, hield hij zijn mond, maar eens buiten durfde hij wel zijn mening zeggen ?Christel schreef: vr 26 jan 2024, 19:17 Ik moet eerlijk toegeven dat ik net ontzettend genoten heb van de scène waarin Sam uitviel tegen Tim.
Sam is een perfectioniste (in haar hoofd dan hè ), en dan zal het vast wel slikken zijn wanneer blijkt dat je kind misschien niet het geijkte pad bewandelt. Ik vind het ook mooi dat ze haar dochter zo hoog heeft zitten en dat ze zo'n rotsvast vertrouwen heeft in het kunnen van Hannah. En ook dat ze haar voorlopig echt "kind" wil laten zijn.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Was Sam niet boos genoeg? Moest Tim dan nog een beetje olie op het vuur gaan gooien?johan1969 schreef: di 30 jan 2024, 11:15 Toen ze nog bij het CLB en Christine zaten, hield hij zijn mond, maar eens buiten durfde hij wel zijn mening zeggen ?
Soms moet gewoon een van de twee de slimste zijn, in dit geval was dat Tim.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Tom om zich nog maar eens te moeien met Emma, terwijl hij vorige keer toch moet gezien hebben dat zijn 'goede raad' totaal geen vat heeft op haar. Maar toch ook weer Emma om haar arrogante houding.
1 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Tim kon ook proberen de gemoederen te bedaren of n compromis zoeken. Nu zat hij er als n plant die niet tegen zijn vriendin durft ingaan.satine schreef: di 30 jan 2024, 11:29 Was Sam niet boos genoeg? Moest Tim dan nog een beetje olie op het vuur gaan gooien?
Soms moet gewoon een van de twee de slimste zijn, in dit geval was dat Tim.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Raar maar waar: een personage dat niet meer meespeelt: Vicky. Hoe is het mogelijk om zo harteloos te zijn na alles wat er met Vince is gebeurd. Eén telefoontje van z'n dochter zou voor hem een wereld van verschil maken. Maar neen, zelfs dat is hem niet gegund. Vind dit spijtig en ook: Febe is toch oud genoeg dat zij zelf die beslissing kan nemen. In afleveringen hebben we gezien dat die 2 toch een goede band hadden.
3 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Moest die zelfmoordpoging toch gelukt zijn dan zou Vicky daar niet rouwig om zijn sterker nog het liefst had zij gewild dat hij dood was dan zou zij geen last meer van hem hebben allee die indruk heb ik toch.daffy duck schreef: di 30 jan 2024, 11:43 Raar maar waar: een personage dat niet meer meespeelt: Vicky. Hoe is het mogelijk om zo harteloos te zijn na alles wat er met Vince is gebeurd. Eén telefoontje van z'n dochter zou voor hem een wereld van verschil maken. Maar neen, zelfs dat is hem niet gegund. Vind dit spijtig
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Laat Silke en broer NIels zo vlug mogelijk zelf op die trampoline springen en zo hoog mogelijk met de noorderzon verdwijnen! Ketnet niveau en op een net verdwijnen lijkt mij de juiste oplossing voor hen.
0 x