De aflevering van de diepe zuchten, vond ik het
- Waldek die voor de zoveelste keer kan l*llen als brugman tegenover Tim en Dieter omdat hij valselijk verdacht wordt van een moord (de vorige valselijk beschuldigde is nog maar nét met zijn hakken over de sloot de gevangenis uit

)
- Lompe Frank die heel intelligent zijn urinebokaal door de huiskamer smeet en vervolgens heel voorspelbaar met een nat pak en bijbehorend slecht humeur pas 's avonds uit de brand geholpen werd door Rosa, of all people.
Zijn tenenkrommende "gesprek" ook met die thuishulp...

Alsof ze een wedstrijdje deden in het slecht communiceren
- Karin die dronken en veel te overenthousiast stoom ging afblazen met 3 wildvreemde kerels... We zien de kater en de bijbehorende onbetaalde rekening vanavond wel weer voorbij komen.
- Viv die ineens niet meer normaal kan doen tegenover Tamara...

Haar obsessieve groene houding kan ik nog plaatsen. Viv zal niet de eerste idealist zijn die de realiteit een beetje uit het oog verliest. Maar waar dat gif tegenover haar zakenpartner zo plotseling vandaan komt? Geen idee...
Haar overdreven felle en onder de gordel reactie op de suggesties van Tamara vond ik er iig los over. Heel volwassen ook...
- Bob die zijn achterbakse acties gewoon zonder problemen of scrupules, zelfs onder de neus van de altijd vriendelijke Adil, kan blijven doorzetten. Ook al heeft hij vanaf het begin af aan al niks te zoeken in het huishouden van zijn ex die - in een normale situatie - niet eens meer tegen hem zou spreken na alles wat er tussen hen voorgevallen is, laat staan dat ze hem op deze manier binnen zou hengelen.
- En tante Thilly - het Alwetend Mirakel - die Emma direct telefonisch te pakken had, terwijl "overbezorgd sukkeltje" Judith dat maar niet voor elkaar kreeg. Ik ben eens benieuwd hoe Thilly deze keer de hele situatie weer gaat "redden".
Het zelfgenoegzaam lachje toen Emma bij haar wel opnam, voorspelt voor mij iig niet veel goeds...