Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Jules Larocca
Nog geen rang
x 14
x 20

Bericht door Jules Larocca »

Nu snap ik het, hartelijk dankt Satine !
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Volgens mij heeft Rosa zich nooit gedragen als moeder van Louis ; dat deed Julia .

Hoe doodmoe kunt ge zijn als ge met 2 vrouwen een halve dag gaat babysitten bij een baby van enkele maanden ????
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

nounake schreef: do 21 dec 2023, 14:23 Hoe doodmoe kunt ge zijn als ge met 2 vrouwen een halve dag gaat babysitten bij een baby van enkele maanden ????
Het was misschien wat extra aangedikt ja ;)
Maar ik vind het wel goed dat ze laten zien dat er in ieders leven momenten zijn voor bepaalde dingen, en dat voor Nancy het moment om moeder te worden, toch echt wel gepasseerd is. Daar is niks mis mee, en ik hoop dat het haar in laat zien dat al die kunstgrepen om Dieter bij haar te houden, niet nodig moesten zijn. Laat staan dat ze weer voor hem gaat lopen buigen na alles wat hij voorheen al gedaan heeft, want dat verdient hij echt niet.

Een kind als lijmpoging voor een relatie is sowieso een heel slecht idee, maar in hun geval nog extra...
3 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Jules Larocca
Nog geen rang
x 14
x 20

Wanneer de politie gebeld wordt is het steeds het komisch duo dat komt opdagen. Net zoals Judith die ook weeral van wacht was .
Verder vond ik de comedie van Eddy schitterend , zo uit het leven gegrepen.
.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Blijkbaar is er toch iets met Sofia ... Ik wist wel dat ze voor problemen ging zorgen. Seks met handboeien tot daar aan toe, maar blijkbaar is ze een ex van Vince en gaat hem het leven zuur maken ?
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

En verder leek Vita weer op een jeugdhuis ...
1 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 185

Bericht door apestaart »

johan1969 schreef: di 26 dec 2023, 22:03 Seks met handboeien tot daar aan toe, maar blijkbaar is ze een ex van Vince en gaat hem het leven zuur maken ?
Vince heeft toch 10 jaar geleden iemand doodgeslagen en die Sofia is waarschijnlijk de weduwe van dat slachtoffer en wil zich wreken op Vince? :denk:
0 x
bragolin-01
Nog geen rang
x 13

Bericht door bragolin-01 »

johan1969 schreef: di 26 dec 2023, 22:03 blijkbaar is ze een ex van Vince en gaat hem het leven zuur maken
Ik denk dat ze de weduwe is van de man die hij tien jaar geleden heeft doodgeslagen, en dat ze nu uit is op wraak.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 933
x 1494

Bericht door heidiw »

apestaart schreef: di 26 dec 2023, 23:24 Vince heeft toch 10 jaar geleden iemand doodgeslagen en die Sofia is waarschijnlijk de weduwe van dat slachtoffer en wil zich wreken op Vince?
Dat was nu ook mijn eerste gedacht! Vooral haar uitdagende houding "wa gaat ge doen, slaan?”
Ik weet niet meer wie het was, maar iemand zag al dat er iets niet klopte aan haar interesse voor Waldek.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Dat van die doodslag wist ik niet meer, wel dat Vince in de gevangenis heeft gezeten. Ik vond ook dat er iets niet klopte tussen Waldek en Sofia. Waarom zou n knappe vrouw van 40 vallen op n loodgieter/wijnboer die haar vader kon zijn ? Wschl wordt ze nu de slechterik van dienst ...
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 694
x 532

Bericht door jessie V. »

We mogen nu ook mee kijken naar de strapatsen van Dries. En dat na Waldeck met zijn nieuwe aanwinst, de meisjes en Viv met haar "vriend".
Geweldig interessant allemaal.
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Dat ze daar bij ViTa met zware rode cijfers zitten is niet verwonderlijk, als je ziet hoe ze er werken. Viv bijvoorbeeld die de helft van haar uren steekt in "babbelen met de vrienden" en hen trakteert op gratis drankjes, hapjes en schoonheidsproducten. Bestellingen die om ecologische redenen via de bakfiets worden rondgebracht en dergelijke. En Tamara die af en toe een schoonheidsbehandeling doet, maar de klanten amper verstaat door het lawaai van de jongelui. En voor de rest er amper met haar hoofd bij is...
0 x
Jules Larocca
Nog geen rang
x 14
x 20

Tiboko schreef: do 28 dec 2023, 13:13 Dat ze daar bij ViTa met zware rode cijfers zitten is niet verwonderlijk,
Dan is het op de Withoeve heel wat anders, elke keer dat daar een scène begint is het met iemand die met een bak wijn komt aanzeulen
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1369
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

jessie V. schreef: do 28 dec 2023, 10:07 We mogen nu ook mee kijken naar de strapatsen van Dries. En dat na Waldeck met zijn nieuwe aanwinst, de meisjes en Viv met haar "vriend".
Geweldig interessant allemaal.
De Pin- up club van Wendy van Wanten in de tijd begint er klein bier tegen te worden! We mogen ook de exploten van Christine en Tilly niet vergeten.
En als toemaatje genieten we nog van hospitaalbezoek en een bijna failliet bedrijf: ViTa!
En nog even en met een beetje geluk is de echtscheiding van Tamara en Bob is rond
En laten we de nakende wraakactie van Vince niet vergeten.
Of hoe een simpele serie kan toch zorgen voor wat optimisme in je leven!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Wel straf dat Tom net op het moment op de wijngaard toekomt als Vince en Karin bezig zijn ... Vroeger toonde hij nooit interesse in de wijngaard. Vince's wraakactie is in ieder geval geslaagd.
0 x
Plaats reactie