Ik vind zowel ViTa als de eigenaressen voor heel vreemde situaties zorgen op dit moment...
Het is een bedrijf/schoonheidssalon waar ook gegeten en "gehangen" wordt door verschillende mensen die er niet werken of klant zijn, wat ik op zich al bijzonder vind.
En dan komt daar nog het gedrag van Viv bij, die tot voor een paar weken vrijwillig meeleefde met zo'n beetje het halve dorp, maar die nu ineens besloten heeft dat ze de problemen van vriendin en zakenpartner Tamara niet meer aan kan horen. Terwijl de jeugd wel nog altijd meer dan welkom is om allerlei wissewasjes te komen bespreken met haar. Daar neemt ze nog steeds alle tijd voor.
De manier waarop ze Tamara afkatte toen ze erop uit kwam dat die op het werk geslapen had, vond ik verbijsterend...
En dan is er Tamara; normaal gesproken een toegewijde moeder die al jaren constant rekening houdt met haar kind, die je dan ineens uit ziet glijden omdat iedereen haar plotseling aan haar lot overlaat. Niemand hoeft van haar te weten wat er nou precies speelt of heeft de ernst van de situatie door, alsof Tamara eeuwig over Bob heeft lopen klagen en het ook nu weer om een simpel ruzietje gaat
Terwijl Tamara compleet de pedalen lijkt te verliezen tegenover griezelig obsessieve Bob.
Dat is vooral hetgeen waarover ik me achter mijn oren krab als ik ze bij ViTa bezig zie.
Ik kan het allemaal niet zo goed plaatsen...
En ik word daar ongemakkelijk van, want je ziet dat met Tamara gewoon hoe langer hoe meer serieus de verkeerde kant op gaan.