Alle spoilers over Thuis komen hier. Inhouden, nieuwe personages, ...
Forumregels
Hier komen alle spoilers over de serie te staan. Een spoiler is een tekst (of foto) die informatie verklapt over de serie die voor de kijker verborgen had moeten blijven. Opgelet: speculaties horen in het speculatieforum thuis!
Juist gelezen dat de actrice de serie zal verlaten. Ik post het hier omdat de actrice geen pagina heeft.
Exit Maité
"Exit Maité", schrijft de actrice op haar Instagramverhaal. "Bedankt voor de fijne periode!", klinkt het. Daarmee verdwijnt er opnieuw een populair personage uit 'Thuis'. Want ondanks dat Maité een vuile bedriegster was, werd ze toch geliefd door de kijkers. Moderator bericht:
Bericht verplaatst vanuit de Personage-topics.
Dat de actrice Thuis verlaat is een spoiler en die horen hier Thuis.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Ze is uit de generiek verdwenen en vervangen door cédric (een personage die nog maar heel weinig meegedaan heeft maar blijkbaar belangrijk genoeg om in de generiek te verschijnen).
Ik zal de actrice niet missen, of dan toch niet die rare smoelen die ze altijd trok. Vaak héél doorzichtig.
Uit die generiek kan je uiteraard ook veel leren, want zag ik Dieter daar niet nog altijd liefdevol rond Nancy huppelen, die worden dus binnen dit en een paar weken weer een koppel - tot grote vreugde van haar twee dochters, die het wel hebben voor Filou, whatever hij uitspookt.
Dat personage Cédric moest er in omdat er sinds het vertrek van Joren geen LGBTQ+ koppel meer was in Thuis. Doodzonde
Zou Maité nog terug in beeld komen?
Enkele weken geleden stelden de moderators op het forum dat de topics van de personages die zijn vertrokken uit Thuis verhuizen naar het archief op het forum verhuizen. Dit is inmiddels gebeurd voor Angèle en Dirk (hopelijk wordt dit nu niet meer als spoiler beschouwd), maar nog niet voor Maité. Moeten we nog eventjes wait and see....?
edit:
deze post was door mij oorspronkelijk bij Maité als personage gepost als reactie op een post van johan.
Het topic "personage Maité" werd daarna naar het archief verhuisd (waar je die post van johan kan lezen) en mijn post werd door de moderators blijkbaar verplaatst naar de rubriek "In en Uit" onder "Spoilers".
Dus blijkbaar toch nog een spoiler, ook wat betreft exit Maité, die wel al met de nodige toeters en bellen uitgeleide is gedaan op de officiële facebookpagina van Thuis (lees ik in de post van Nicolaske hieronder), dus door de makers zelf van Thuis.
Waaron worden de exits, alle al uitgebreid in de (sociale) media gekomen hier op het forum dan toch nog als spoilers beschouwd?
Laatst gewijzigd door jeff op di 05 dec 2023, 11:56, 3 keer totaal gewijzigd.
Ze kan in theorie altijd terugkomen, uiteraard. Maar op de officiele Facebookpagina van Thuis werd een afscheidspost geschreven voor haar.
Nu ja, met slechteriken in Thuis weet je natuurlijk nooit. Ik vind het sowieso vreemd dat we nooit te weten zijn gekomen wie de echte vader van haar kind was, dus ik kan me heel goed voorstellen dat ze toch nog eens ten tonele verschijnt voor een dramatische gebeurtenis richting seizoensfinale.
jeff schreef: di 05 dec 2023, 03:42
Waaron worden de exits, alle al uitgebreid in de (sociale) media gekomen hier op het forum dan toch nog als spoilers beschouwd?
Omdat wij hier al bijna 18 jaar forumregels hebben, die onder andere zeggen dat alles wat niet in de aflevering zelf getoond of gezegd is, op dit forum als een spoiler beschouwd wordt.
U kan dit hier lezen: viewtopic.php?f=5&t=865
Dus ook dingen die getoond worden in de previews, wat gezegd wordt tijdens interviews of podcasts, dingen die in de pers of social media verschijnen, zijn allemaal spoilers, al heeft het in 1000 gazetten gestaan.
Daarom ook hebben we hier een aparte spoilerhoek, waar elke forummer - indien gewenst - een nieuwe topic kan en mag openen.
Het is een simpel regeltje, omdat het duidelijk is. Niet in de aflevering verschenen? Is een spoiler. Zo vermijden we discussies over wat wel en wat niet.
Dit was ergens wel te verwachten, het gerucht doet al een tijdje de ronde in de FB-groep van Thuis.
Zou Febe dan bij Vincent blijven wonen?
Two men and a little lady?
Jammer dat hij verdwijnt en ook Vicky, beiden toch wel uitgesproken personages (in tegenstelling tot bvb de verdwenen Dirk, wie mist hem?) vertolkt door steengoede acteurs
Ze gaat toch mee met haar mama? Dat is toch het meest voor de hand liggend.
Misschien geen vermelding elders omdat Febe toch niet echt een hoofdpersonage is.
Enfin, we zullen het vrijdag wel zien, wanneer hun vertrek/afscheid gepland staat.