Dat was oorspronkelijk het plan, maar Ilias wou dat niet.
Toen hij vertrok met Yasmine achterop, was Febe niet aan het filmen. Of ze dat achteraf toch nog gedaan heeft, is niet getoond.
Dat was oorspronkelijk het plan, maar Ilias wou dat niet.
Thuis of in de gevangenis??? Zal we cosy Thuis zijn denk ik. Als je leest dat Farank en Eddy een plan bedenken dan vrees ik dat het in haar richting zal zijn!
En maar denken dat het nu allemaal terug 'honey moon' sfeer was!
Oh dear, dat komt niet goed. En dat vlak voor de feestdagen...Yvetje schreef: za 09 dec 2023, 09:28 Eddy en Frank hebben een missie, maar zoals steeds is het de vraag welke gevolgen deze zal kennen.
Yvetje schreef: za 09 dec 2023, 09:28 Simonne draagt de gevolgen van Franks gedrag en daar is ze niet mee gediend.
Yvetje schreef: za 09 dec 2023, 09:28 Frank besluit om Simonne te verrassen, maar ze komt niet naar huis.
Ik begrijp dat de schrijvers deze populaire personages nog een verhaallijn van belang willen geven, maar dit? Alweer?Yvetje schreef: za 09 dec 2023, 09:28 Eddy en Frank hebben een missie, maar zoals steeds is het de vraag welke gevolgen deze zal kennen.
Ik hoop met je mee! Want dit klinkt inderdaad als een herhaling van een herhaling...satine schreef: ma 11 dec 2023, 13:18 Ik hoop echt dat we deze keer verrast gaan worden met iets anders.
Hopelijk verrassende maar positieve wendingen waarbij toch te minste één van de personages eens gelukkig is!Yvetje schreef: za 16 dec 2023, 10:52 Het nieuwe jaar brengt al direct enkele verrassende wendingen met zich mee.
De achteloze "oh, wat vind ik mezelf toch grappig"-actie van Thilly lijkt wel echt gevolgen te hebben voor Christine...