Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?

Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 582

Bericht door martha »

Christel schreef: di 05 dec 2023, 11:31 Verder vind ik de afleveringen voor het moment weer best interessant om te kijken
doe maar maal 2 :yup: :mrgreen:

En toen er werd aangekondigd door vicky dat ze ging mee verhuizen naar de '"duitse grens" heb ik met mijn slecht karakter :mrgreen: :angel: zitten :greetings-waveyellow: Bye bye. Ga haar niet missen. Alhoewel ... ze is nog niet weg.

En grr. ... thilly :boo: en alhoewel Nancy eens een mooie jurk aanhad moest ze het weer verknoeien met die jas die ze al meer dan 10 jaar als het nog niet meer is tijdens de winter draagt. :mrgreen:
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Ik snap niet waarom die Judith zoveel moeite doet om Bob te doen veranderen van gedacht ! Hij is, door zijn toestand (of moet ik zeggen "ziekte") daar niet tot in staat en moest Tamara toch hem terug willen, binnen de kortste keren wordt alles terug het oude.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 933
x 1494

Bericht door heidiw »

Marianne heeft een geduchte tegenstander in Natalie. Peter zal zijn handen vol hebben om haar in toom te houden. Aan de andere kant, dat hij wraakzuchtig is weten we, maar ik kan me met de beste wil van de wereld niet inbeelden dat je moreel kompas het zo laat afweten dat je als advocaat optreedt voor mensen die je zo de duvel hebben aangedaan. Zelfs niet voor alle geld van de wereld.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

martha schreef: di 05 dec 2023, 13:37 En grr. ... thilly en alhoewel Nancy eens een mooie jurk aanhad moest ze het weer verknoeien met die jas die ze al meer dan 10 jaar als het nog niet meer is tijdens de winter draagt.
En Dieter 'amai gij ziet er goed uit'. Dan toch als haar jas uit was, maar ze deed hem niet uit.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

nounake schreef: di 05 dec 2023, 14:09 Ik snap niet waarom die Judith zoveel moeite doet om Bob te doen veranderen van gedacht ! Hij is, door zijn toestand (of moet ik zeggen "ziekte")
Zijn toestand en/of ziekte vind ik eerlijk gezegd niet meer van toepassing na alles wat we door de jaren heen al van Bob te zien kregen. :nope:
Er kan best veel aan het autistisch spectrum worden toegeschreven, zoals bijvoorbeeld een bepaalde rechtlijnigheid in zijn denken, maar Bobs gedrag gaat inmiddels verder echt al die perken te buiten.
Hij is gewoon gruwelijk egoïstisch en gewend om in alles zijn zin te krijgen, en Judith zou veel beter moeten weten dan zich - ook nog eens zonder het verhaal van 2 kanten te horen - in die relatieproblemen te mengen, ook al is ze misschien nog zo goed bevriend met Bob.

De manier waarop ze de problemen van Tamara negeert vind ik ronduit schandalig, zeker voor een voormalig huisarts die dat stel al jaren van dichtbij kent...
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Vita-puur is blijkbaar The New Place to Be?
Waar de 'jeugd' afspreekt, maar dan zonder Britt en Robin die braaf op school zitten. En Niels die gebruik maakt van de diensten van Karin als koppelaarster.
1 x
Jules Larocca
Nog geen rang
x 14
x 20

Bericht door Jules Larocca »

Blijkbaar gaat Thuis nu ook de WOKE toer op.
Wanneer krijgen we dan ook Viv in haar bloot bovenlijf te zien, ingesmeerd door lotion uit haar eigen winkel ?
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Vond dat echt een beetje een rare toestand gisteren, eerlijk gezegd...
Dat is dan een bedrijf, wat inderdaad ineens als een soort ontmoetingsplek wordt gebruikt voor verschillende mensen? :-?

De manier waarop er op (het uiterlijk van) Gaby en Cedric wordt gefocust, komt op mij nogal geforceerd over. Gisteren ook weer dat gedoe met die koffie en dat doekje om te koelen. :roll: Van jonge tieners kan ik nog wel begrijpen dat ze misschien wat onder de indruk zijn van een bloot bovenlijf, maar die leeftijd hebben ze daar allemaal toch al ruimschoots gehad...

Dat gezegd hebbend, zie ik niet in hoe Thuis daarmee de WOKE toer op gaat? :-?
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Ik vond het allemaal nogal kinderachtig, moet ik zeggen. Ook die scènes waar Karin met de smartphone van Niels sexy berichtjes naar Cedric zit te sturen...

Snap dat ze een ook een jong publiek willen aanspreken, maar Thuis lijkt bij wijlen wel een Ketnetserie.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1369
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Christel schreef: wo 06 dec 2023, 12:56 Dat is dan een bedrijf, wat inderdaad ineens als een soort ontmoetingsplek wordt gebruikt voor verschillende mensen?
en dan nog vooral door een jonger publiek. wordt dit het Ketnet café?? Hopelijk niet want het komt toch wat gedwongen over hoe de jeugd meer aan bod moet komen Oké, het is een familiereeks maar laat de nadruk dan gelegd worden op kwalitatieve interventies.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Dries... euh, wat???

En Tamara zegt dat 'de jongeren' de sleutel maar in de brievenbus moeten steken, terwijl daar wel een halve basketbal aanhangt.
Hopelijk is die 'samenkneedbaar'. :D

De scène tussen Peter en Vicky vond ik ergens wel mooi - ik vind het altijd jammer als twee mensen hun wegen (moeten) scheiden als er nog gevoelens zijn - maar toch een lieve geste van Peter toen hij zei dat Ilias chance had met een moeder zoals zij.
Zou er onder dat eeuwige donkere jasje dan toch een hart kloppen? ;)

En hoe apart de relatie tussen Thilly en Harry ook was, ik was toch even gepakt toen ze tegen Nancy zei dat je 'de liefde van je leven' maar 1 keer tegenkomt. En dat je je kansen moet grijpen als ze zich voordoen. De exacte woorden weet ik niet meer, maar daar kwam het wel een beetje op neer.

Mooie scène ook tussen Vince en Febe - en wat had ik te doen met haar toen bleek dat haar bestie niet antwoordde, hopelijk komt die vriendschap toch nog goed nu blijkt dat een kapotte smartphone de reden hiervoor was.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Vond het een goeie aflevering, met misschien een iets té overdreven pleidooi van Thilly. Alsof het haar taak is (was) om Dieter en Nancy weer bij elkaar te brengen. Het komt allemaal een beetje geforceerd over.

Dat donker kantje van Dries :denk:

Toen de aandacht voor Judith verslapte (de kus & die toestanden met Silke) dacht ik nog "een eenmalig iets" - maar nu die interesse wéér verslapt, blijkt er iets anders te spelen. En dàt in het vergaderzaaltje. WTF Dries :eek:
0 x
Nicolaske
Poster rang 1
Poster rang 1
x 1
x 56

Bericht door Nicolaske »

Jules Larocca schreef: wo 06 dec 2023, 12:47 Blijkbaar gaat Thuis nu ook de WOKE toer op.
Wanneer krijgen we dan ook Viv in haar bloot bovenlijf te zien, ingesmeerd door lotion uit haar eigen winkel ?
Wat is er 'woke' aan het bovenlijf van een man? Dat tonen ze in Thuis toch al jarenlang?

En als je bedoelt dat het woke eraan een andere man was die hem hielp, daar is toch ondertussen ook niets 'woke' meer aan? Het eerste homoseksuele personage kwam al aan bod in het allereerste seizoen en er volgden er zo velen...
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1369
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

in de aflevering zag ik hoe m'n vrees dreigt werkelijkheid te worden: de Vita Pur wordt een verzamelplaats voor jongeren die daar te pas en te onpas komen rondhangen. Ketnethome???
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Jules Larocca
Nog geen rang
x 14
x 20

Bericht door Jules Larocca »

Hogeschool professor en keiharde business vrouw Karen houdt zich nu bezig met puberstreken , flirten met Pater Waldek , en een -op dat moment -volkomen ongepaste lingerie show .
Ieder zijn goesting, maar Pater Waldek profileren als de meest begeerde en sexy man ?
0 x
Plaats reactie