Judith Van Santen (Katrien De Ruysscher)

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 951
x 1518

Bericht door heidiw »

Hoe het met de bouw verder moet? Dries ging in eerste instantie toch alleen bouwen, dus zal hij geld genoeg over hebben van Reinhilde om Judith uit te kopen.
En respect voor hoe ze hem als gewone patiënt behandelde. Dat hij pijn had tijdens het onderzoek? Ja, een potentieel gebroken bot onderzoeken doet altijd pijn. En het is "dokter Van Santen"👍
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vond het sowieso al raar dat een goedverdienende advocaat en dokter in een 'studentenhuis' woonden. Of dat Judith terug bij haar zus gaat wonen ...
1 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Bravo voor het nieuwe kapsel van Judith ! Ze schijnt jaren jonger en mooier !
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

Houdt verband met haar rol in De Twaalf (VRT, zondag) waarin ze ook een rol speelt en datzelfde kapsel draagt...
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1003
x 585

Bericht door martha »

Wat de twaalf betreft : vond het heel grappig dat Dirk maandag vanuit zijn ziekenhuisbed zat te kijken naar de aflevering die ze de dag voordien hadden getoond :lol: Ik dacht nog in eerste instantie : uh ? Heeft mijn digicorder kuren ? :lol:
1 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 951
x 1518

Bericht door heidiw »

In Thuisdorp is er een modern ziekehuis Martha. Ze hebben smart TV's en terugkijkfunctie. Goed voor Judith, kan ze haar hoofdrol met een andere combineren ;)
0 x
jeff
Nog geen rang
x 48

Bericht door jeff »

Judiths dagen zijn goed gevuld: ze is bijna tegelijk overal en bij iedereen te vinden: bij Bob, bij Dries, en passant eventjes babysitten bij Polly (tot vrij laat want toen Lowie terug thuis kwam na zijn afspraak liet hij Tamara, ook al terug thuis, weten dat de meeting was uitgelopen en dus zo lang judith+Dries bij Polly want Tamara zat bij Lowie's thuiskomst aan de keukentafel) en meteen daarna zien we haar weer in het ziekenhuis bij Peter.
Terwijl ze daar dan toch is (haar job!), waarom ontfermt ze zich ook niet over Ilias, die blijkbaar toch onder toezicht van een andere dokter staat, een unicum in Thuis! Je had ook nog Nora, maar na eventjes samen te hebben gelopen, heeft Judith het van haar overgenomen in het ziekenhuis.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Haha, dat dacht ik ook ! Ze staat altijd met de nacht maar kan overdag wel vanalles doen.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

jeff schreef: vr 01 dec 2023, 02:40 Terwijl ze daar dan toch is (haar job!), waarom ontfermt ze zich ook niet over Ilias, die blijkbaar toch onder toezicht van een andere dokter staat, een unicum in Thuis! .
0 x
Ja zeg, die andere dokter ...waar hebben ze die vandaan gehaald ? Geen greintje meleven met de patient na zo'n zware ingreep
Hij ratelt zijn rol af en verdwijnt ! :boo: :boo: :boo:
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

"Hoe voel je je nu ?'' ... Ook wel een slimme vraag.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Is Judith nu weer samen met Dries ? Op den duur kan je er niet meer aan uit ... En Viv met Lowieke ? Dat betwijfel ik.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1382
x 1739
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

johan1969 schreef: ma 04 dec 2023, 08:12 En Viv met Lowieke ? Dat betwijfel ik.
Denk dat er daar geen sprake meer van is. Ze hebben toch duidelijk een punt gezet na hun onoverkombaar probleem: Polly. En Judith: nog steeds samen met Dries denk ik. Nu spendeert ze wegens omstandigheden en zien we haar meer in het ziekenhuis. Maar ik denk dat er in de toekomst meer ruimte voor hen twee zal zijn.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik vraag me af wat Judith altijd bij Bob doet om hem te troosten/naar zijn verhaal te luisteren. Ze spendeert precies meer tijd met hem dan met Dries.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1041

Bericht door Tiboko »

Opvallende scène net daarvoor, zowel Judith als Dries slaagden er blijkbaar niet in om in hun drukke agenda tijd voor elkaar vrij te maken...

Ik denk dat dit niet zomaar getoond werd, zeker niet nadat we Judith daarna weer bij Bob zagen.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 951
x 1518

Bericht door heidiw »

Is zij nu arts of helderziende? Amper een woord gewisseld met Tamara op dan tegen Bob te gaan vertellen dat Tamara o dooddoener "tijd nodig heeft" en helemaal niet wil scheiden. De bemoeizucht zit er diep ingebakken bij de zussen Van Santen :roll:
1 x
Plaats reactie