Wat komt in Thuis niet overeen met de werkelijkheid?

Gesloten
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Veel sterkte ! Ik heb ook al veel familie verloren maar ik ga niet naar de begrafenis van n kind of partner van n collega, ik zou er zelfs geen verlof voor krijgen.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 933
x 1494

Bericht door heidiw »

Ik vind het nogal straf dat Marianne na een hartaanval na 3 dagen al het ziekenhuis mag verlaten. Die heeft niet eens op de hartbewaking gelegen.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Zoals ik nog al eens gezegd heb : de vraag zou moeten zijn :" wat komt er in Thuis WEL overeen met de werkelijkheid" ?
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Dat de lokale politie (Tim & co) bezig zou zijn met het opvolgen van de geldstromen van topcriminelen genre Geerinckx, om dan zijn mogelijke handlangers te kunnen klissen. Serious ?
3 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 933
x 1494

Bericht door heidiw »

Tiboko schreef: vr 09 jun 2023, 17:36 Dat de lokale politie (Tim & co) bezig zou zijn met het opvolgen van de geldstromen van topcriminelen
En moord, en drugs, en aanslagen, en ontvoeringen...
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1370
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

die kleine van Adil en Christine: Jaan! vierde hij nu z'n tweede verjaardag?? Leek wel een peuter van eerder 1 jaar zoals hij daar aan tafel zat.
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 933
x 1494

Bericht door heidiw »

Dat jongere acteurs het niet bij één rol willen houden en andere horizonten verkennen is absoluut normaal.
Maar om Joren naar Californië te laten trekken om bij nonkel Jan te gaan werken heeft IRL toch wel meer voeten in de aarde. Verblijfsvergunning, werkvergunning... Dat regel je echt niet op 2 weken.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1039

Bericht door Tiboko »

Er lopen momenteel twee belangrijke zaken. Eén grote die internationale vertakkingen heeft (John die door Thailand werd uitgeleverd, geldstromen die lopen in de miljoenen, de moord op Harry door Chris...) en een kleinere, een door veel mensen gehate advocaat die op zijn kantoor werd omgebracht. En wat doet onze stoere ex-hoofdinspecteur, die jàren ervaring heeft en letterlijk àlles afweet van de zaak Geerinckx ?

Hij stelt voor dat hij verder doet met het kleinere Cosyns-onderzoek en dat de jonge Maité - die pas een paar maand op de zaak zit - dat heel complexe dossier Geerinckx op haar eentje gaat uitpluizen. En ze "mag" dit ook nog eens melden aan de korpschef.

Zo raar, wist ik niet beter dan dacht ik dat Tim nog steeds in Chris' zak zat :lol:
2 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 980
x 583

Bericht door martha »

heidiw schreef: wo 14 jun 2023, 11:19 Dat regel je echt niet op 2 weken.
Heidi, je bent juli en augustus vergeten :mrgreen: Maar het vermoeden dat Niels de moordenaar is van Alexander wordt hierbij minimaal want anders had die direct toegehapt op het voorstel van Joren om mee te gaan naar californië (dreaming :mrgreen: ).
Maar wat ik niet vind kloppen : die examens die Zihame, Robin en Britney hebben. Hier beginnen ze nog maar eind deze week maar ja we wonen in de westhoek, altijd een beetje aan de late kant :lol: :angel:
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

In de schoolwaar ik vroeger werkte, zijn de examens de 8ste begonnen.
Hangt er ook van af van hoeveel vakken examens worden afgenomen en hoeveel dagen achteraf voorzien zijn voor de klassenraden.
0 x
eviva
Nog geen rang
x 28
x 13

Bericht door eviva »

Mijn zoon is toch ook al een week bezig. Volgende donderdagmiddag begint zijn vakantie al.

Wat niet klopt: een crimineel die in Thailand opgepakt wordt en de volgende dag al uitgeleverd is en al de verplaatsing gemaakt naar hier.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 933
x 1494

Bericht door heidiw »

martha schreef: wo 14 jun 2023, 16:32 Heidi, je bent juli en augustus vergeten
Nu je het zegt :lol: :lol: :lol:
martha schreef: wo 14 jun 2023, 16:32 wat ik niet vind kloppen : die examens die Zihame, Robin en Britney hebben. Hier beginnen ze nog maar eind deze week maar ja we wonen in de westhoek, altijd een beetje aan de late kant
In Brugge zijn ze maandag begonnen tot volgende week donderdag. En dan 4 dagen palaveren over de resultaten :crazy:
0 x
Renée
Nog geen rang
x 5
x 36

Bericht door Renée »

Ik vind het straf dat Christine, lerares lagere school Franse bijles kan geven aan een 16-jarige 🤔 Het niveau ligt daar, hoop ik toch wat hoger…
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1667
x 2574

Bericht door satine »

Ze heeft toch zelf haar secundair afgemaakt?
Ik hielp mijn kinderen ook met Frans toe die in het middelbaar zaten en ik heb niks van hoger diploma, maar wel gevoel voor talen en grammatica.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1370
x 1726
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Renée schreef: do 15 jun 2023, 22:41 Ik vind het straf dat Christine, lerares lagere school Franse bijles kan geven aan een 16-jarige Het niveau ligt daar, hoop ik toch wat hoger…
Zelf studies normaalschool gedaan en ik mag zeggen: de Franse les kleefde aan de ribben! 4 jaar enkele uren per week en na afloop dan spreek je wel een woordje frans. al helpt praktijk natuurlijk ook een handje!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Gesloten