Daar vrees ik daarvoor, nu zij weduwe is en Zihame waarschijnlijk met haar moeder naar Zwitserland zal verhuizen is er dan niks of niemand die haar hier zal houden tenzij zij wil terugvallen op haar zuster en Christine zal haar willen ompraten om hier te blijven.IhavenoIdea13 schreef: di 02 mei 2023, 22:39 Ik vind het zo erg voor Thilly. Ik hoop dat ze niet in haar oude patroon valt en op het eerste beste vliegtuig stapt.
Thilly Van Santen (Lauren Muller)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Thilly die voorstelt dat haar zus bij haar komt slapen, zodat ze de tweede slaapkamer aan Zihame kunnen geven.
Lijkt me zo'n flutoplossing voor korte tijd, toch niet meteen voor een lange periode?
Lijkt me zo'n flutoplossing voor korte tijd, toch niet meteen voor een lange periode?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
dat Judith geen deftig appartement kan huren of zelfs kopen ...ze is toch al jaren huisdokter en dan tegenwoordig urgentiearts ? Bij mijn weten zou ze toch een fatsoenlijk spaarpotje moeten hebben ...
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Misschien dat een groot deel van een eventueel spaarpotje naar de bouw van dat nieuwe huis met Dries is gegaan? Ik neem aan dat daar nog van alles (financieel) geregeld moet worden, en dan zal Judith misschien een deel nog wel terugkrijgen, maar nu zal dat geld hoe dan ook nog vastzitten, en dan zal ze achteraf ook nog maar moeten zien wat ze overhoudt...nounake schreef: di 23 mei 2023, 10:29 dat Judith geen deftig appartement kan huren of zelfs kopen ...ze is toch al jaren huisdokter en dan tegenwoordig urgentiearts ? Bij mijn weten zou ze toch een fatsoenlijk spaarpotje moeten hebben ...
Wel behoorlijk balen natuurlijk, zeker als ze met Thilly een kamer moet gaan delen. Dat lijkt mij ook eerder een flutoplossing voor een zo kort mogelijke tijd...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Ik weet niet of het wel zo verstandig is van Tilly om Zihame in huis te nemen. Voorlopig zal het nog wel lukken maar na verloop van tijd gaat dat denk ik toch botsen.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Denk ik ook...
Wat de opslag betreft, daar heeft Thilly toch wel een punt. Niet dat alles maar meteen naar de kringloop moet, uiteraard niet, maar wel dat je niet alles op dat kleine appartement kan bewaren.
Trouwens, Harry had toch nog die garage waar Ilias heel even in gewoond heeft. Daar kunnen ze toch al veel zaken opslaan tot ze een definitieve schifting doen?
En wat ik me óók afvraag, zijn huis was na die brandbom helemaal gerenoveerd. Waarom trekken ze daar niet met zijn drieën in, probleem opgelost én privacy zat.
Wat de opslag betreft, daar heeft Thilly toch wel een punt. Niet dat alles maar meteen naar de kringloop moet, uiteraard niet, maar wel dat je niet alles op dat kleine appartement kan bewaren.
Trouwens, Harry had toch nog die garage waar Ilias heel even in gewoond heeft. Daar kunnen ze toch al veel zaken opslaan tot ze een definitieve schifting doen?
En wat ik me óók afvraag, zijn huis was na die brandbom helemaal gerenoveerd. Waarom trekken ze daar niet met zijn drieën in, probleem opgelost én privacy zat.
1 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Dacht ik dus ook, mogelijkheden genoeg om zijn spullen op te bergen. En wat betreft Zihame, dacht dat dit toch enkel voor dit schooljaar nog was, dat ze haar jaar hier mocht afmaken, en dat ze dan toch naar Nora moest.Tiboko schreef: wo 24 mei 2023, 11:50 Trouwens, Harry had toch nog die garage waar Ilias heel even in gewoond heeft. Daar kunnen ze toch al veel zaken opslaan tot ze een definitieve schifting doen?
Waar ik gisteren ook aan dacht, als Adil langskwam ivm de problemen, heeft Tilly niet geërfd? Wie weet zal zij geld in het bedrijf pompen?
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Thilly stelt Ilias het vrijgekomen appartement naast dat van haar voor. Ik wist niet dat er boven Bar madame twee appartementen waren?
Maar als dit effectief zo is, waarom ruilt ze dan niet? Zij met Judith en Zihame naar de 3 slaapkamer flat en Ilias (of iemand anders) naar de huidige, die maar 2 slaapkamers telt.
Maar als dit effectief zo is, waarom ruilt ze dan niet? Zij met Judith en Zihame naar de 3 slaapkamer flat en Ilias (of iemand anders) naar de huidige, die maar 2 slaapkamers telt.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 13
Hij kan dat appartement misschien huren samen met Silke en Niels. Die twee moesten van Lowie een nieuw onderkomen zoeken voor volgend seizoen
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Misschien is het appartement in het gebouw ernaast?Tiboko schreef: vr 09 jun 2023, 01:01 Thilly stelt Ilias het vrijgekomen appartement naast dat van haar voor. Ik wist niet dat er boven Bar madame twee appartementen waren?
Thilly heeft Bar Madam geërfd, en twee appartementen. Welk dat tweede is, is niet helemaal duidelijk, vind ik. Misschien is de flat die vrijkomt van een andere eigenaar?Tiboko schreef: vr 09 jun 2023, 01:01 Maar als dit effectief zo is, waarom ruilt ze dan niet? Zij met Judith en Zihame naar de 3 slaapkamer flat en Ilias (of iemand anders) naar de huidige, die maar 2 slaapkamers telt.
En wat ik ook niet echt duidelijk vind, is wat de plannen voor Zihame zijn eens dit schooljaar is afgelopen, gaat ze bij Nora wonen of blijft ze in het Thuisdorp?
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Als ik het goed begrepen heb, is ze even oud als Britt (17), maar zit ze één jaar lager, want ze heeft al eens gedubbeld. Dus is haar middelbaar zeker nog niet afgewerkt en heeft dat dan geen prioriteit op naar het buitenland verhuizen?
Als we de Thuis-logica een beetje volgen, lijkt Zihame de eerste kandidaat in het lijstje tieners dat mogelijk ontspoort. Een kans die ze wellicht niet gaan laten liggen, dus zie ik haar ook volgend seizoen wel blijven
Als we de Thuis-logica een beetje volgen, lijkt Zihame de eerste kandidaat in het lijstje tieners dat mogelijk ontspoort. Een kans die ze wellicht niet gaan laten liggen, dus zie ik haar ook volgend seizoen wel blijven

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ze kan natuurlijk de rest van haar middelbaar in Zwitserland doen, al is dat niet voor de hand liggend.
Maar wat de 'ontspoorde tiener' betreft, zou je wel eens gelijk kunnen hebben. Benieuwd of Nora daar dan in betrokken wordt, moest het zo ver komen.
Want momenteel vindt Thilly het blijkbaar niet nodig om haar in te lichten. Die is te druk bezig met 'de toffe' te spelen.
'Komt allemaal wel goed', maar ik vrees dat het zich houden aan afspraken niet de sterkste kant is van Zihame.
Maar wat de 'ontspoorde tiener' betreft, zou je wel eens gelijk kunnen hebben. Benieuwd of Nora daar dan in betrokken wordt, moest het zo ver komen.
Want momenteel vindt Thilly het blijkbaar niet nodig om haar in te lichten. Die is te druk bezig met 'de toffe' te spelen.
'Komt allemaal wel goed', maar ik vrees dat het zich houden aan afspraken niet de sterkste kant is van Zihame.
1 x
-
- Poster rang 1
- x 7
- x 6
Dat waar ze samen met Harry woonde voor de gasontploffing? Of was dat een huis?satine schreef: vr 09 jun 2023, 08:44 Thilly heeft Bar Madam geërfd, en twee appartementen. Welk dat tweede is, is niet helemaal duidelijk, vind ik. Misschien is de flat die vrijkomt van een andere eigenaar?
0 x
Sanne
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
dat is weer zo'n raar verhaal waar ze tegenwoordig in Thuis een specialiteit van maken !Tiboko schreef: vr 09 jun 2023, 01:01 aar als dit effectief zo is, waarom ruilt ze dan niet? Zij met Judith en Zihame naar de 3 slaapkamer flat en Ilias (of iemand anders) naar de huidige, die maar 2 slaapkamers telt.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Dat was een huisSanneke schreef: vr 09 jun 2023, 10:38 Dat waar ze samen met Harry woonde voor de gasontploffing? Of was dat een huis?
Het 2e appartement is een dat de schrijvers plots gecreëerd hebben omdat er nood aan is waarschijnlijk.
Vermoedelijk is dit ook boven bar madame en is Thilly hier ook eigenaar van, geërfd van Harry.
Bar.madame lijkt mij niet zo groot dat daar 2 appartementen boven zijn, maar kijk in de vroegere dokterspraktijk zit ze ook een heus appartement verstopt...
0 x