Lowie Bomans (Mathias Vergels)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Ik vind dat Lowie overdrijft, het is maar werk. Hij kan snel iets anders vinden, desnoods als werknemer. En hij kan nog altijd bevriend blijven met Bob.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Christel schreef: ma 05 jun 2023, 15:59 Tamara kan er ook niks aan doen dat Bob zich niet goed voelt bij Boowie
Het lijkt er inderdaad sterkt op dat daar het schoentje wringt (al lijkt in Thuis niemand die toch vrij logische link te leggen).Tiboko schreef: ma 05 jun 2023, 16:55 Dat denken alle betrokkenen, maar ik vrees dat Bob zich niet goed voelt met Lowie in de buurt, gewoon omdat hij de pinda voor zichzelf (en Tamara) wil houden. Alleen kan hij dit (voorlopig?) niet tegen haar onder woorden brengen, gezien zij volledig mee is in Lowie's verhaal (hij mag het geschop voelen etc.)
En dat eerste probleem is niet op te lossen door enkel te stoppen met Boowie, hij zal helaas moeten verhuizen om van die vervelende energiezuiger (Lowie) af te geraken. Maar of hij dat over zijn hart gaat kunnen krijgen? Ik zie het allemaal nog veel verder escaleren, eerlijk gezegd.
En Bob kan daar niet alleen niet zoveel van zeggen omdat Tamara inmiddels helemaal mee is in Lowie's verhaal, maar ook omdat hij dat idiote plan zelf ten volle gesteund en mee gerealiseerd heeft. Hij heeft Tamara nog zitten overhalen en veegde haar terechte bedenkingen zo van tafel, is vervolgens mee gaan liegen tegen de instanties om Lowieke van al zijn wensen te voorzien, en nu het zover is lijkt hij zich pas te beseffen hoe krom dat hele gebeuren eigenlijk is, en ergert hij zich ineens wel aan Lowie's ongelofelijk egoïstische gedrag.
Wat ik het vreemdste blijf vinden, is dat de rest dat maar niet lijkt te zien en Lowie letterlijk met alles weg laat komen. Nu ook weer; hij valt ontzettend lomp en onbeschoft uit tegen Tamara - die normaal echt niet op haar mondje gevallen is - maar het enige wat ervan gezegd wordt is dat Lowie ontzien moet worden, want "zijn humeur is zo al slecht genoeg" (of iets van die strekking)...
Serieus??

Ik vind het allemaal zo ontzettend frustrerend... Alsof ze collectief oogkleppen op hebben die enkel bij Bob ineens afgevallen zijn...

1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
Wordt tijd dat nonkel Frank zich eens gaat moeien met lowieke. Misschien luistert hij wel. Ik zeg misschien 

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
was er weer duchtig over! Hij zat daar maar triestig te wezen over z'n familieboekje. Wacht direct zegt dat bedorven mannetje dat hij de Pinda niet meer moet hebben! Als er hem maar iets in de weg gelegd wordt krijgt hij een woede- en zelfmedelijden aanval.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Hij steekt de schuld op die psycholoog, volgens Lowie heeft hij alles kapotgemaakt: Boowie, zijn vriendschap met Bob, mag niet in de buurt van Tamara komen en dus ook niet van zijn toekomstig kindje tenzij op afspraak, ...enz, volgens Lowie heeft die psycholoog dat allemaal Bob aangepraat.
Ik vrees dat Lowie op wraak zint zeker nu hij de website van die psycholoog bezoekt, ik vrees dat hij die psycholoog iets zal aandoen, het zou de eerste keer niet zijn want hij heeft zijn vader een aantal jaren geleden eens neer geklopt met een Engelse sleutel.
Ik vrees dat Lowie op wraak zint zeker nu hij de website van die psycholoog bezoekt, ik vrees dat hij die psycholoog iets zal aandoen, het zou de eerste keer niet zijn want hij heeft zijn vader een aantal jaren geleden eens neer geklopt met een Engelse sleutel.

0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Ik denk ook dat hij naar die psycholoog zal gaan, maar eerder de huid zal volscheldenapestaart schreef: di 20 jun 2023, 09:48 vrees dat Lowie op wraak zint zeker nu hij de website van die psycholoog bezoekt, ik vrees dat hij die psycholoog iets zal aandoen
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Bob zou hem toch uitnodigen?? Dat zal een succes zijn als Lowie en Bob elkaar tegen het lijf lopen! Leuke momenten in zicht!
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Als ik er aan denk dat Lowie binnenkort 'vader wordt', dan hou ik mijn hart al vast.
Met het temperament dat hij momenteel laat zien, is dat eigenlijk niet verantwoord.
Met het temperament dat hij momenteel laat zien, is dat eigenlijk niet verantwoord.

0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
't is daar gezellig als je op bezoek komt in het huis Louis/ Bob. Je wordt er bijna 'gemolesteerd' door dit arrogant en agressief ventje. Hij kon het weer niet laten. Dat co-housing project is toch ook niet alles,. Niks privacy en je gasten krijgen toch wel een heel speciale verwelkoming. Enkel Viv is in staat hem een beetje te temperen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Lowie aan introspectie doen
door het jarenlange gepamper van Jan en alleman is het daarvoor helaas te laat Arjen. Lowie zal om te beginnen zelfs al eerst een woordenboek moeten krijgen om op te zoeken wat het betekent.

2 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Het was wel te verwachten dat Lowie niet in zijn kamertje zou blijven zitten en zou uitvliegen tegen Arjan.
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Die Arjan moest ook wel niet in die vertrekken komen he, en zeker al niet direct in een kast neuzen.johan1969 schreef: wo 21 jun 2023, 08:24 Het was wel te verwachten dat Lowie niet in zijn kamertje zou blijven zitten en zou uitvliegen tegen Arjan.
1 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Die werd wel door Tamara de verkeerde richting uitgestuurd he want ze moest zeer snel weg. En als alle deuren dan zomaar openstaan...
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Dan kan je nog gewoon wachten, en niet in een kast neuzenheidiw schreef: wo 21 jun 2023, 10:17 Die werd wel door Tamara de verkeerde richting uitgestuurd he want ze moest zeer snel weg. En als alle deuren dan zomaar openstaan...
1 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567