Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Dieter. Politie wordt verondersteld aanwijzingen te onderzoeken en die te linken aan een of meerdere verdachten. Niet omgekeerd. Met zijn tunnelvisie over Vince sloot hij alweer alle andere mogelijke pistes uit. Nu hij toch naar Frankrijk gaat, kan hij er misschien blijven en olijven gaan kweken of zo.
En Christine eigenlijk ook. "Dus het is terug zoals de Kabouters"? Te snobistisch om te zien dat het dat is of het faillissement aanvragen.
2 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Dieter. Heel ergerlijk om te zien :roll: Blijft toch een droeftoeter van een vent :thumbdown:
4 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dieter, vanwege al het bovenstaande...
Hij voelt zich blijkbaar oppermachtig als agent en veegt zijn eigen blunders het liefst stilletjes onder de mat, maar zit tegelijkertijd vol domme en kortzichtige vooroordelen die constant zijn werk beïnvloeden. Zo'n agent kom je echt het liefste niet tegen... :nope:

Bob, die maar blijft struikelen over het feit dat zijn vrouw het kind draagt van een ander, terwijl het zijn eigen idee was. Ik vind het zo ontzettend storend hoe hij nu pas nadenkt over alles... Ik bedoel; hoe dom kun je zijn?
En nu is hij zelfs bezig met lijstjes maken vol voors en tegens, terwijl bepaalde dingen al lang niet meer terug te draaien zijn. Was misschien handig als hij dat op voorhand had gedaan, dat lijstje...

Viv, die aangeeft dat ze het kind van Lowie niet hoeft te voelen bewegen en zich net als Bob het liefst als buitenstaander tegenover het hele gebeuren gedraagt, maar tegelijkertijd wel willens en wetens terug is gegaan naar Lowie en maar met hem blijft aanmodderen. Totdat dat kind geboren wordt of zo, en ze er écht niet meer onderuit kan? :-?
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Lowie. Wat is dat toch een onuitstaanbaar kleutertje. Ik kan best begrijpen dat het teleurstellend is als je zakenpartner het wil opgeven, maar alweer slaagt Lowie erin om de schuld op een ander te steken ipv de echte reden te zien. Soms is een mens zijn job echt beu en wil hij/zij iets helemaal anders doen. Voor Bob is dit moment aangebroken, eigenlijk al lang voordat hij naar die mental coach ging. Maar Lowieke denkt enkel aan zichzelf en verzuipt weer in zelfmedelijden.
Dat Viv hem er dan ook NOGMAALS moest op wijzen dat hij nog vele slapeloze en onderbroken nachten tegemoet gaat... Djeezes, universitair diploma en gezond verstand gaan ook niet noodzakelijk samen.
2 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

De flikken met hun tunnelvisie wat Vince betreft.
1 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Dieter , kennelijk mag niemand anders fouten maken dan hij. En natuurlijk ook kindje Lowie, ik ik ik. Zolang hij zijn zin maar krijgt is het goed :thumbdown: En eigenlijk krijgen ook de mensen die hem blijven sussen ook een lap.
1 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Lowie en voor die opmerking tegen Tamara verdient hij 50 lappen :boo: :boo: :boo: Christine met haar kinderachtige wraakplan en nog maar eens Dieter.
4 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Vooral Dieter met zijn eeuwige tunnelvisie of liever zijn obsessie dat Vince in de gevangenis thuis hoort. :mad:
1 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Lowie, alhoewel ik het een beetje kan begrijpen dat het zeer doet als je zakenpartner/beste vriend de bruin geeft aan wat je samen hebt opgebouwd, was zijn reactie er zo ver over! Bob doet niet meer mee dus hup, heel het bedrijf moet opgedoekt worden.

Christine, leerkracht lager onderwijs mag met een aantal lappen haar overplaatsing naar de kleuterafdeling vragen. Dat is meer op haar niveau.

Dieter :boo: :boo: :boo: ik zou er een half boek over kunnen schrijven maar ik denk dat verdere uitleg onnodig is.
Laatst gewijzigd door heidiw op za 10 jun 2023, 11:18, 1 keer totaal gewijzigd.
2 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Eddy, die blijkbaar al lang vergeten is dat hij indertijd zelf zijn handen niet kon thuis houden als Femke in de buurt was. :twisted:
Die was toen niet veel ouder dan Britt nu - en drank is geen excuus. Eddy was toen al een 'volwassen' man, voor zover hij dat toen was ;)

Ik hoop dat Gaby eerlijk is tegen Britt en haar vertelt over dit gesprek, want ook al was dit misschien 'goed bedoeld' van De Speer, hij ging zijn boekje ferm te buiten.
4 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Inderdaad. Wat een ongelofelijke oen kan die man toch zijn. Je zou je toch vreselijk generen als dat je vader was
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Waldek en Rosa. ze gedragen zich terug als overjaarse pubers, blijkbaar zijn ze beiden vergeten hoeveel pijn ze elkaar gedaan hebben. Leuk als je daar als nieuwe vriend voor spek en bonen bij komt te staan! Rosa mag wat dimmen wat haar relatie met Waldek betreft.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

satine schreef: za 10 jun 2023, 09:18 Eddy, die blijkbaar al lang vergeten is dat hij indertijd zelf zijn handen niet kon thuis houden als Femke in de buurt was.
Inderdaad Satine, daar moest ik ook aan denken. Hij heeft denk ik eens geprobeerd met zijn zatte kop Femke te verkrachten.
1 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

martha schreef: za 10 jun 2023, 17:17 Hij heeft denk ik eens geprobeerd met zijn zatte kop Femke te verkrachten.
Dat heeft hij inderdaad :yup:
En haar afgeranseld ook. Hij kon op alle vlakken zijn handen niet thuishouden.
Wat dat betreft zijn zowel Eddy als Nancy compleet (onherkenbaar) veranderd vergeleken met hun beginjaren in Thuis.

En van mij ook een lap voor Rosa, die aan een soort vlaag van verstandsverbijstering lijkt te lijden zodra ze bij Waldek in de buurt komt. Als je kijkt naar hun verleden samen, en hoe vaak hij haar gebruikt en voorgelogen heeft, zou je verwachten dat ze hem zou mijden als de pest. Niet dat ze met hem gaat staan sjansen alsof haar leven er vanaf hangt, bij iedere kans die ze krijgt. :crazy:
Ik vind het gewoon pijnlijk om aan te zien, eerlijk gezegd.
3 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Christel schreef: ma 12 jun 2023, 10:37 Eddy als Nancy compleet (onherkenbaar) veranderd
Ja, volledig terecht met één uitzondering: de luxueuze en flatterende outfits! Die zijn nog altijd even up to date en flashy! :oops: :yup:

erger mij ook wreed aan Ilias die Vince niet rond zich duldt, maar de balk van woede niet ziet in z'n eigen ogen!
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Plaats reactie