Femke De Grote (Vanya Wellens)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1035
En Tamara van Bob, Nancy van Dieter... Drie kwart van de cast is in dat geval.johan1969 schreef: zo 13 feb 2022, 11:58 Ze maakt niet echt iets mee. Nu ja, t zelfde geldt voor Judith of Marianne. En ook Tom lijkt wel n aanhangsel van Karin.
Soms lijkt Thuis een verkapte politieserie, nergens in Vlaanderen gebeuren zoveel moorden/verkrachtingen/roofovervallen/drugsfeiten/homofoob geweld... dan in onze favoriete serie. Gelukkig maar, zou ik zeggen
Maar Femke inderdaad. Sinds de hevige emoties rond de scheiding voorbij zijn, bestaat haar leven vooral uit zich bezighouden met Vic en proeven van de super lekkere hapjes die Kobe haar elke dag voorschotelt. Een vrouw aan de haard, quoi
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1365
- x 1723
- Contacteer:
Wat ik me ook afvraag: is het etablissement daar in de Withoeve niet meer open. Vroeger was Didi daar nodig en ook Tamara, maar nu zag ik het opeens hervormd in een tijdelijk schoonheidssalon, waarvan Godzilla
gebruik maakte met Tamara. 
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
Het spel is begonnen, Kobe en Femke zijn nu officieel een koppel en Vic en Nancy lijken geen bezwaren te hebben maar Peter daarentegen dat zal een ander paar mouwen zijn vooral dat Peter zal denken dat Kobe de nieuwe vader zal worden van Vic en Peter het gevoel heeft dat hij langzamerhand aan de kant zal geschoven worden. 
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1492
Ik snap echt niet dat ze Peter alweer met fluwelen handschoenen aanpakt. Hij is vader van haar kind, maar wel een kind dat hij alweer botweg in de kou liet staan.
2 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1035
Wat is het alternatief? Wéér ruzies en veel gedoe? Ik denk dat Femke blij is dat alles nu opgelost is. En ze vindt het wel okay dat Vic nu een band zal opbouwen met zijn halfzus. En of Kobe in heel die affaire goed gescoord heeft? Ik vrees ervoor.
0 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Wie van de 2 "heren" het beste of het slechtste gescoord heeft in heel deze toestand, is als kiezen tussen de cholera en de pest, als je het mij vraagt.Tiboko schreef: do 31 mar 2022, 14:17 Wat is het alternatief? Wéér ruzies en veel gedoe? Ik denk dat Femke blij is dat alles nu opgelost is. En ze vindt het wel okay dat Vic nu een band zal opbouwen met zijn halfzus. En of Kobe in heel die affaire goed gescoord heeft? Ik vrees ervoor.
Ik snap Femke dan ook met de beste wil van de wereld niet. Wat ze ook maar enigszins ziet of gezien heeft in die 2 kwibussen?
Wat een verschrikkelijke types, allebei
Voor mij zou er maar 1 alternatief zijn als ik Femke was, en dat is maken dat ik weg kwam en in de toekomst zo ver mogelijk bij die 2 uit de buurt blijven.
Maar ja... Femke kan blijkbaar niet alleen zijn, dus dan moet je toch wat, hè?
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1365
- x 1723
- Contacteer:
. Femke heeft blijkbaar nog niet door dat de strijd om Vic nog niet gestreden is en dat ze beiden aan een andere kant trekken van dat kind. Zal leuk worden in de toekomst als die zo doorgaan. Wat de ene zal weigeren zal de andere toestaan enkel om in de gunst van Vic te blijven. D'r staan Femke leuke tijden te wachten!Christel schreef: do 31 mar 2022, 16:06 Wat ze ook maar enigszins ziet of gezien heeft in die 2 kwibussen?
Wat een verschrikkelijke types, allebei
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1035
Ik denk dat het vooral Kobe is die er alles aan doet om in de gunst van Vic te komen. Femke heeft intussen de omslag gemaakt dat als Peter iets leuk wil doen met hun zoon, ze blij is voor allebei. Hopelijk werkt het - nu Yasmine terug is - ook omgekeerd zo.daffy duck schreef: do 31 mar 2022, 17:36 Wat de ene zal weigeren zal de andere toestaan enkel om in de gunst van Vic te blijven.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1492
Nu vraag ik mij wel af of ze iets gehoord heeft of enkel gezien heeft dat Polanski met Cosyns stond te konkelfoezen 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1666
- x 2570
Zozo, een relatie met de werknemer, gewoon voor de fun. En niemand mag het weten.
Als hij de baas was in dit geval, zou iedereen het storend vinden...
Dat ze er niet meteen mee te koop loopt kan ik ergens nog wel begrijpen, maar ik kreeg er toch even een vreemd gevoel bij.
Als hij de baas was in dit geval, zou iedereen het storend vinden...
Dat ze er niet meteen mee te koop loopt kan ik ergens nog wel begrijpen, maar ik kreeg er toch even een vreemd gevoel bij.
1 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Dat had ik ook, moet ik zeggen. Alsof ze het over "het snoepje van de week" had...satine schreef: di 04 apr 2023, 09:47 Dat ze er niet meteen mee te koop loopt kan ik ergens nog wel begrijpen, maar ik kreeg er toch even een vreemd gevoel bij.
Moet wel zeggen dat het in mijn geval ook niet helpt dat ik de klik vanuit Vince sowieso véél minder zie dan vanuit Femke. Ik vind haar best wel opdringerig, en Vince vaak zelfs een beetje ongemakkelijk tegenover haar. Geen idee of dat ook de bedoeling is, maar zo komt het wel over op mij. Het is iets wat ik tussen Vince en Vicky bijvoorbeeld, helemaal niet zie.
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1365
- x 1723
- Contacteer:
Dat moeten daar nog een beetje belangrijke vergaderingen zijn met even importante beslissingen als je de boel kunt verlaten om even een 'hot' momentje te beleven.
3 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
Dwaas gedoe. Femke is inderdaad nogal opdringerig geweest tegenover Vince.
0 x
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Didi zal blij zijn als zijn 'schoondochter' iets begint met zijn gezworen vijand.
0 x