Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Lowie!! Dat is al heel lang en komt nooit meer goed.
1 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Lowie zal dit seizoen een permanente ergernis blijven, vrees ik. Net zoals domme, manipulatieve Ilias en bazige Christine.

Maar ook Bob die zijn maatje vooropstelt tegenover zijn vrouw en Nancy, die na een normale periode, weer met hysterische aanvallen kampt, horen bij mijn ergernissen van nu.
3 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Ik erger mij eigenlijk aan de ruzie in de Withoeve. We hebben 4 mensen : rosa, Femke, Karin en anderzijds Waldek die allemaal werken in de wijnsector, allemaal met een andere specialiteit, en die elkaar zoveel te bieden hebben. Ze zijn een aanvulling voor elkaar, eerder dan elkaars vijand. Moesten ze willen tezamen werken, dat zou zoveel beter zijn dan elkaar te bestoken en ruzie te maken. Ze hebben ook het allerbeste voor met Stevenson, dus hebben ze eenzelfde doel, dat elk met z'n eigen inbreng. Zou zoveel mooier zijn moesten ze samenwerken en ik hoop dat de rechter dan ook uitspraak doet in die richting.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

daffy duck schreef: di 07 mar 2023, 16:57 Ze hebben ook het allerbeste voor met Stevenson, dus hebben ze eenzelfde doel, dat elk met z'n eigen inbreng. Zou zoveel mooier zijn moesten ze samenwerken en ik hoop dat de rechter dan ook uitspraak doet in die richting.
Dat zou mooi zijn inderdaad, al was het maar om van al dat gefrustreerd gedoe af te zijn, maar dan zal er of geld gezocht moeten worden voor een uitbreiding van de wijngaard, of Waldek zal nog even geduld moeten hebben met die plannen tot het financieel wat makkelijker gaat, en we hebben de afgelopen weken al uitgebreid kunnen aanschouwen van zijn standpunt is wat dat betreft, dus ja...
Uiteindelijk willen ze het allemaal op hun eigen manier doen en is het geld wat ervoor beschikbaar was al uitgegeven, en daar kan een rechter ook niet veel aan veranderen vrees ik.

Maar ik hoop ook dat er linksom of rechtsom een oplossing voor komt. En ik zou Alexander in dit geval niet graag aan het langste eind zien trekken, met zijn belachelijk gestook elke keer... :sick:
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Het zou inderdaad mooi zijn als Waldek inzag dat het plan van de dames geld opbrengt en dat zijn plan alleen maar geld gekost had op dit moment.
Het is niet alsof er nu geen wijngaard is.
Maar Waldek is nog van de oude stempel: hij zou als man voorrang moeten krijgen voor zijn plannen.
Niemand zal hem een bitch noemen omdat hij probeert toch nog zijn zin te krijgen, Karin daarentegen...
En de andere dames worden gewoon domme meelopers genoemd, terwijl ik er sterk aan twijfel of dat ook zou gebeuren als ze de kant van Waldek hadden gekozen.

Zo, dat moest er even uit, op deze Internationale Vrouwendag. ;)
3 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Angèle, ze is zeker al van haar avontuur vergeten op haar cruise, dat er moest gezorgd worden dat ze terug thuis geraakte
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

vdbemdsa schreef: wo 08 mar 2023, 15:09 e is zeker al van haar avontuur vergeten
ja, en iedereen moest helpen om haar veilig terug te krijgen. Maar nu is ze zichzelf zo aan het opjutten dat ik haar nog eens zie een glas kapotwringen in de bar Madam :shock: van pure colère!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

daffy duck schreef: wo 08 mar 2023, 17:55 ja, en iedereen moest helpen om haar veilig terug te krijgen. Maar nu is ze zichzelf zo aan het opjutten dat ik haar nog eens zie een glas kapotwringen in de bar Madam van pure colère!
Inderdaad, en ik weet het niet he, maar bij mij komt het meer over dat Waldek en Eddy dit zelf bekokstoofd hebben, en ze het express hebben gedaan, Eddy om Angèle een loer te draaien, en Waldek, omdat hij toch er tegen opziet voor dat proces, en het zo hopelijk kan "verzetten" om het op een andere manier te gaan oplossen.
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Christine. Dat Adil en überhaupt iedereen het zo uithouden met haar, ik was gillend weggelopen.

En verder heel dat gedoe rond het geslacht dat koste wat kost niet verklapt mag worden. Alleen maar om Lowie te sussen. :roll:

En Ilias eigenlijk ook. Kan die echt niet zelf eens voor een oplossing zoeken
2 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Bob. Nou was hij toch warempel even heel boos toen hij Lowie en Viv betrapte. Maar hij liet zich weer sussen door zijn GROTE VRIEND Lowie.
Hij zal "echt niks tegen Tamara zeggen". Tamara zijn eigen vrouw die zwanger is op aanvraag.
Ik hoop dat er iemand met veel honger die ijskast open doet en alle twee die "gebakjes"op eet.
3 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

jessie V. schreef: di 14 mar 2023, 12:43 Hij zal "echt niks tegen Tamara zeggen". Tamara zijn eigen vrouw die zwanger is op aanvraag.
Diezelfde Tamara die het eigenlijk al weet, want zei ze vorige week niet tegen Bob dat ze vermoedde dat er weer iets is tussen die twee ? Ik begrijp ook niet zo goed waarom ze op dit moment geen "friends with benefits" zouden mogen zijn, ze zijn allebei vrij, hebben een geschiedenis met elkaar en hebben ieder hun standpunt over het toekomstige kind - dus wat dat betreft hoeft er toch geen belet te zijn.

Ik erger me aan hun hypocrisie, vroeg of laat worden ze immers opnieuw betrapt, dus dat zwijgen van Bob is enkel uitstel.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Trouwens, met welk echt heeft Bob iets te zeggen of zelfs te vinden van een relatie tussen dat ettertje en Vif ?

Het zijn volwassen mensen toch die doen wat ze willen, of de omgeving dat nu goed of afkeurt
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Tiboko schreef: di 14 mar 2023, 12:49 Ik begrijp ook niet zo goed waarom ze op dit moment geen "friends with benefits" zouden mogen zijn, ze zijn allebei vrij, hebben een geschiedenis met elkaar en hebben ieder hun standpunt over het toekomstige kind - dus wat dat betreft hoeft er toch geen belet te zijn.
Als ze onder hetzelfde dak wonen en regelmatig samen de koffer induiken, is het wel iets meer dan 'friends with benefits', zeker omdat ze een einde hebben gemaakt omwille van hun verschil in kinderwens, niet omdat er geen gevoelens meer waren, of niet genoeg.
Als het opnieuw een relatie wordt tussen die twee en Viv voedt mee het kind op van Lowie, dan had ze even goed zelf een kind voor hem kunnen krijgen en had Tamara geen broedmachine moeten spelen.
Heel die historie bewijst alleen nog maar eens hoe onvolwassen Lowie is - en Viv, die mij een hele tijd goed meeviel, eigenlijk ook.
Wat nog eens versterkt wordt door het feit dat zij hem indertijd 'zijn vrijheid teruggaf' omdat zij geen kinderen wou, waarop hij dan reageerde met een soort van 'allez, ok dan'.
Daar is nooit iets uitgepraat. Maar nu wonen ze wel opnieuw onder hetzelfde dak en kunnen ze niet van elkaar afblijven.

Dat Tamara daar niet zou kunnen mee lachen, kan ik heel goed begrijpen, zeker nu iedereen op de tippen van de tenen moet lopen voor meneerke Bomans.
Of ze het doorhad of niet, maakt voor mij niet veel verschil.
jessie V. schreef: di 14 mar 2023, 12:43 Ik hoop dat er iemand met veel honger die ijskast open doet en alle twee die "gebakjes"op eet.
Het is maar 1 gebakje - de vulling verraadt het geslacht. Frambozen voor een meisje en blauwe bessen voor een jongen. ;)
1 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat laatste had ik even niet goed begrepen. Ik ben ook nooit in aanraking geweest met een gebakje waarvan de vulling het geslacht van een baby verraadt.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef: di 14 mar 2023, 14:55 Als het opnieuw een relatie wordt tussen die twee en Viv voedt mee het kind op van Lowie, dan had ze even goed zelf een kind voor hem kunnen krijgen en had Tamara geen broedmachine moeten spelen.
Heel die historie bewijst alleen nog maar eens hoe onvolwassen Lowie is - en Viv, die mij een hele tijd goed meeviel, eigenlijk ook.
Dat bewijst het zeker. :yup:

Maar het bewijst voor mij ook dat ze geen van allen fatsoenlijk nagedacht hebben toen ze hieraan begonnen en dat Bob zijn vrouw wel héél makkelijk platweg heeft ingezet als broedmachine. Misschien zou hij zich eens af moeten vragen waarom hij eigenlijk met haar getrouwd is, als Lowie toch altijd voor gaat?
En misschien moet Tamara daar andersom ook eens over nadenken, want het is niet normaal dat je man niet met je over dingen wil praten waar je mee zit, gewoon uit vrees dat hij zijn mond voorbij zou kunnen praten tegenover zijn vriendje.
Wie is er nou belangrijker?

En hoe oud zijn ze met z'n allen eigenlijk? :crazy:

Dat alles heeft in mijn ogen niks meer met vriendschap te maken. Die hele verhouding is gewoon langs alle kanten compleet toxisch, en dat geldt ook voor alle mensen die ermee gemoeid zijn.
Gruwelijk ergerlijk...
3 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Plaats reactie