Lowie Bomans (Mathias Vergels)

Gesloten
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Ondanks de positieve echo en nekplooimeting wordt er naar mijn gedacht heel veel aandacht besteed aan de NIPT test. Ik vrees dat de baby van Lowie genetisch niet zo gezond zal zijn als de andere onderzoeken laten geloven.
2 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ja, daar vrees ik ook een beetje voor...
Moet ook zeggen dat ik gisteren best wel schrok van de opmerkingen die Tamara over Lowie maakte. Die waren best wel "to the point", ook over zijn obsessie met de gezondheid van de baby en de manier waarop hij met alles omgaat.
Net zoals ze voor de zwangerschap al voorzien had dat het krijgen van een baby ook invloed op kleine Leo gaat hebben, en daardoor haar bedenkingen had.
En dan toch als draagmoeder voor Lowie willen fungeren, gewoon omdat Bob en Lowie haar overgehaald hebben?
Want ik krijg bij Tamara hoe langer hoe meer het gevoel dat ze er nog steeds niet echt achterstaat eigenlijk... :-?
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik vond het vooral opvallend dat zowel Judith als Tamara vonden dat Lowie niet onbezonnen aan het traject begonnen was.
De indruk dat het wel zo was, heb ik namelijk nog steeds.
Zijn kinderwens kwam uit de lucht gevallen na een paar keer plezante nonkel voor Lowie te zijn, Viv maakte dan ook maar binnen een korte tijd een einde aan de relatie en tijd voor een nieuwe relatie was er voor onze 27-jarige opeens niet meer.

Dat is voor mij dan toch eerder iets dat van de ene dag op de andere ineens niet meer kan wachten.
1 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Dat klopt, dat was ook opvallend en staat inderdaad gewoon haaks op wat we van Lowie te zien hebben gekregen de afgelopen maanden :yup:

Maar ook hier ging Tamara (weer) akkoord met iets wat ze daarvoor eigenlijk zelf tegensprak. Het is net alsof ze met 2 monden praat: haar eigen mening dat het over de hele lijn geen goed idee is omdat Lowie niet weet waar hij aan begint en bovendien onuitstaanbaar is, en de mening die anderen allemaal lijken te hebben, en dat is dat hij "dat kindje toch zo verschrikkelijk verdient" en al op voorhand tot vader van het jaar uitgeroepen gaat worden.

Ik vind het echt een heel vreemde situatie, vooral omdat Tamara degene is die uiteindelijk opdraait voor de oogkleppen die alle anderen collectief op lijken te hebben, en het kan heel goed aan mij liggen, maar ik krijg af en toe toch wel de indruk dat Tamara dat ergens wel beseft. :-?
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Die indruk heb ik ook. Net zoals ik de indruk heb dat Lowie totaal niet veranderd is. Hij is nog altijd het verwende kindje dat koste wat kost zijn willetje moet doordrijven, kijk maar naar Viv of op kantoor. Hij houdt zich weliswaar wat in , maar dat is omdat hij dondersgoed weet dat Tamara zijn streken niet (altijd) gaat blijven pikken.

Christel schreef: do 23 feb 2023, 13:02 en de mening die anderen allemaal lijken te hebben, en dat is dat hij "dat kindje toch zo verschrikkelijk verdient" en al op voorhand tot vader van het jaar uitgeroepen gaat worden.
Waarschijnlijk heeft ze (nog, want hoelang gaat dat nog duren) schrik over wat de anderen gaan zeggen , iedereen lijkt of willen maar niet inzien dat Lowie aan zijn zoveelste gril bezig is waar hij niet bij heeft nagedacht. En ze zal ook beseffen dat het nu wat te laat is om ervoor uit te komen, veel kan ze niet meer aan de situatie veranderen. En dus komt er straks een kind op de wereld, die opgevoed zal worden door een ander klein kind :roll:
0 x
Farfalla
Nog geen rang
x 18

Bericht door Farfalla »

Sinds wanneer "verdiient" iemand een kindje??
1 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

In ieder geval mogen Joren, Niels en Silke een andere woonst gaan zoeken want meneer wil meer privacy als het kindje zal zijn want meneer zal hun huurcontracten niet verlengen, echt schaamteloos om deze 3 jonge mensen op straat te zetten. :mad:
1 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Bericht door frankeneddy1 »

Silke mag toch blijven?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik vraag me af, Lowie zei dit tegen Judith (die mag blijven) en Niels en Joren.
Geldt dit dan ook voor Silke en voor Viv, tegen wie hij onlangs nog zei dat ze gerust mocht blijven? :denk:
1 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

apestaart schreef: vr 24 feb 2023, 01:11 In ieder geval mogen Joren, Niels en Silke een andere woonst gaan zoeken want meneer wil meer privacy als het kindje zal zijn want meneer zal hun huurcontracten niet verlengen, echt schaamteloos om deze 3 jonge mensen op straat te zetten.
Schaamteloos? Hij is huisbaas, en zegt gewoon contract niet te verlengen, en goed op voorhand, dus niets mis mee, maar over Silke en Viv wordt inderdaad niets gerept, dat vind ik wel raar.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Lowie begint aan zijn volgende gril/hersenspinsel, en daar wens ik hem veel succes mee. Hij zegt tegen Tamara dat hij - in elk geval in het begin - minder/niet wil werken zodat hij altijd voor de kleine thuis is, én hij zegt de huurcontracten op.
Die moet wel veel gespaard hebben dan! :clap: :yup:
Farfalla schreef: do 23 feb 2023, 20:02 Sinds wanneer "verdiient" iemand een kindje??
Niet.
Maar dat lijkt toch de algemene instelling van zowat heel Lowie's omgeving te zijn. Zelfs zo erg dat ze voor hem hebben gelogen bij de instanties om het voor elkaar te krijgen. En ook nu blijven ze hem maar naar de ogen kijken.

Ik geniet momenteel dan ook oprecht van Niels, die hem wél af en toe een sneer geeft over wat het hebben van kinderen eigenlijk inhoudt.
Want dat lijkt "Lowieke" niet echt helemaal te beseffen heb ik de indruk...
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Ik denk niet dat Lowie die huurinkomsten nog nodig heeft hé - want net zoals Bob heeft hij een hoop geld ontvangen voor de verkoop van dat sensoren-project. Bob wilde er de aankoop van Waldek's aandelen mee financieren, Lowie gebruikt dat voor andere dingen.

Bovendien is hij de architect voor dat huis van Judith en Dries en dat doet hij uiteraard niet gratis. Verder kan hij voor Boowie ook nog van thuis uit werken.

Wat Joren en Judith betreft, die deelden een kamer met Niels en Dries, ik vermoed niet dat zij een officieel contract hebben. En Viv mag daar blijven omdat hij nog van haar houdt en anderzijds die extra paar handen nuttig kunnen zijn als de baby er is...
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Lowieke denkt enkel aan zichzelf. Iedereen moet weg omdat hij zijn rust moet hebben ... Dat ze hem steunden toen hij zo depri was, is hij al vergeten.
1 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Vraag me af of Niels en Silke huur betalen ? Ik herinner me dat toen Niels in het gemeenschapshuis introk hij geen geld had om de huur te betalen en dat Lowie zei dat hij gratis mocht wonen, voor een tijdje alleszins. Silke is daar ook binnengevallen. Betalen die twee huur ? Met welk geld dan ? Want Niels werkt toch niet (meer) op de wijngaard en datgene wat Silke verdient als stagiaire op het advocatenbureau zal ook wel niet de grote pot zijn en verder studeren die twee nog. En dat is ook niet kosteloos. Met het "kindergeld" gaan ze niet toekomen.

En ik dacht te horen dat Lowie zei dat dries & judith mochten blijven totdat hun bouw af is. Ik heb hem niets horen zeggen over Silke, ook niet dat ze mocht blijven.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

martha schreef: vr 24 feb 2023, 15:02 Ik heb hem niets horen zeggen over Silke, ook niet dat ze mocht blijven.
Ik dacht gehoord te hebben dat ze moesten verhuizen, maar dat hij ze nu ook niet dadelijk op straat ging zetten. Dat ze tijd hadden om iets te zoeken. Van betalen heb ik geen idee. Indien ze daar gratis mogen wonen dan hebben ze heel veel geluk die 2!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Gesloten