Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Ik erger mij ook aan het uiterlijk van Simonne de laatste tijd ! Hoe ziet ze er toch uit ; veel te hard geschminkt en dan haar kapsel ????Wie is daar de styliste ?
Thom schreef: za 28 jan 2023, 12:15
Ilias die aan dom plan nummer zoveel begint
Echt waar ik heb het eerder al gezegd, dat wordt die jongen zijn ondergang als hij niet oppast, hij zal zeer hard op zijn kinnebek vallen.
Dat gokken van hem zie ik zeer slecht aflopen met hem.
Dieter en Ilias.
Kan iemand die twee een vergrootglas geven, zodat ze hun eigen leven eens van dichtbij kunnen bekijken en stoppen zich te moeien met het leven van een ander?
Het begint nu echt wel afgezaagd te worden.
^ Daar sluit ik me voor de volle 100% bij aan. Het heeft in mijn ogen ook niks meer met een lief soort bezorgdheid te maken of zo, maar meer met een soort irritante tunnelvisie waarbij die 2 het idee hebben dat zij het alleen bij het rechte eind hebben en helemaal fantastisch bezig zijn.
En als je daar dan hun acties tegenover zet, die echt allesbehalve intelligent zijn...
Héél irritant.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Waldek nog maar eens.
Zo negatief en giftig!
Al bij het begin van het gesprek zo neerbuigend, hij voelt zich toch echt wel het mannetje...
Wat Karin zei was niet netjes omdat het gewoon niet waar is, maar als mensen onder de gordel beginnen te stampen, moeten ze ook maar met de weerbots om kunnen.
De wijngaard was niet de grote droom van Kobe, koken en een bescheiden restaurantje met aangepaste wijnen was dat wel.
Frank en Eddy met hun eeuwig gekonkel en achterdochtige gedachten, waardoor ze Simonne nog verder van zich zullen afduwen.
en natuurlijk ook Waldek met z'n agressiviteiten en dominante houding. Hoe kwetsend kan je zien ten opzichte van Karen. Is og niet erg genoeg dat Kobe er niet meer is. Mijnheer moet het er nog eens dik inwrijven en eigenlijk heb ik mij al afgevraagd waarom hij zo weinig over Kobe gesproken heeft en alleen aan zichzelf dacht toen het ongeval gebeurd was.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine schreef: ma 06 feb 2023, 21:52
De wijngaard was niet de grote droom van Kobe
Inderdaad, dat was de droom van Steven, iets wat hij aan Kobe wou nalaten. Wat Karin zei was misschien door emoties wat overdreven maar er zat tonnen meer waarheid in dan in wat Waldek naar haar hoofd slingerde.
Christine en haar dominante en veel te aanwezige gedrag dat duidelijk geen grenzen kent. Idem met de dommigheid van Ilias, je zou die jongen toch wat paar hersencellen gunnen. Verder heb ik me geërgerd aan al dat afluisteren en "toevallige" ontmoetingen op plaatsen waar dat gewoon niet realistisch zou geweest zijn.
christine die zichzelf toch zo'n genie vindt en nu nog haar eigen fuif zal organiseren. Zo heeft ze zeker alles wat ze wilt. Waar is het verrassingeffect van dit gebeuren dan nog?? Moet wel een last van de schouders van Viv zijn!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Tiboko schreef: vr 17 feb 2023, 07:58
Hopelijk komt dit keer collega Filip niet, want bij haar vorige keer (net voor de trouw met Bob) heeft ze daarmee iets creepy meegemaakt...
Ze zei wel dat ze geen haarkleuringen wou, over de rest repte ze met geen woord.
Ik erger mij al lang niet meer aan Christine. Ze is wie ze is, het verwonderde mij dan ook helemaal niet dat ze gisteravond zei dat ze het zelf wel zou doen.
En ik ben waarschijnlijk heel ouderwets, maar vroeger gingen wij gewoon iets drinken. Al die 'verrassingen en hoe origineler hoe beter', dat deed in mijn entourage niemand.
Maar als mensen daarvoor kiezen, voor mij niet gelaten - ik ben blij dat ze daar het geld voor hebben...