Inderdaad! Hoe die man veranderd is, blijft onwaarschijnlijk.
Die heeft totaal geen ruggengraat meer.
En ja, Thilly mag van mij ook vertrekken. Waar ik haar vroeger nog wel verfrissend en (soms) interessant vond, is ze nu gewoon ergerlijk.
Inderdaad! Hoe die man veranderd is, blijft onwaarschijnlijk.
Inderdaad, zijn bezetenheid voor zijn 'Italian vintage bikes' begint echt storend te worden.
'Suske' is dan ook heel goed in het verbergen van haar eigen gevoelens. Als ze er niet over praat, dan zijn ze er ook niet meer.Christel schreef: ma 23 jan 2023, 11:26 - Frank (haal die oogkleppen toch eens af en kijk aandachtig naar het gemaakte/ontevreden gezicht van uw "Suske" bij alles wat ze doet)
Dat vind ik echt niet : haar snuiterij getrek spreekt toch boekdelen ! In de stomme film zou ze furore gemaakt hebben ...satine schreef: di 24 jan 2023, 09:47 suske' is dan ook heel goed in het verbergen van haar eigen gevoelens
Hier kon ik uit opmaken, dat ze nog altijd met Dirk in haar kopke zit hoor.satine schreef: di 24 jan 2023, 09:47 'Suske' is dan ook heel goed in het verbergen van haar eigen gevoelens. Als ze er niet over praat, dan zijn ze er ook niet meer.
Gisteren gaf ze Sam een kleine hint dat het weekend met Dirk en de anderen voor haar niet meteen per se hoefde, maar daarna slikte ze alles dan toch maar weer in.
Ik had verwacht dat ze op zijn minst tegen haar dochter eerlijk en rechtuit zou zijn.
Maar nee, 'Frank doet zo zijn best' - alsof een relatie daar kan op blijven teren, terwijl alles aan haar schreeuwt om spanning en afwisseling.