Lowie Bomans (Mathias Vergels)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Mij kwam dit wel een beetje over alsof Bob en Tamara het verdriet van Lowie wat van zich willen afschuiven.
Het lijkt ook wel wat alsof Lowie de enige is die verdriet heeft nu Paulien overleden is.
En dan zo extreem, het koleriek Lowieke is weer helemaal terug.
Ik begrijp dat hij zich schuldig voelt, dat is een heel menselijke reactie. Hij zal nog wel een paar stadia doorlopen eer hij terug zichzelf wordt.
Misschien zou therapeutische begeleiding inderdaad geen slecht idee zijn.

Verder vrees ik ook een beetje dat ze Viv en Lowie terug een koppel willen laten worden.
Ik hoop ergens van niet.
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Ik denk dat Lowie niet zozeer rouwt maar vooral kwaad op zichzelf is. Ja, ik zie hem nog wel samenkomen met Viv ...
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

johan1969 schreef: wo 28 dec 2022, 09:20 Ja, ik zie hem nog wel samenkomen met Viv ...
Ik ook wel - ik hoop van niet, maar de schrijvers van Thuis geven er de voorkeur aan om koppels die in het verleden echt niet werkten en om serieuze redenen uiteen gingen, weer samen te brengen.
Gaan ze Viv opzadelen met het kind van Lowie? Of komt het kind er niet en wordt Viv dan maar zwanger?
Want elke vrouw wil kinderen, toch? :nope: :nope: :nope: :roll:
1 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

satine schreef: wo 28 dec 2022, 09:29 Gaan ze Viv opzadelen met het kind van Lowie? Of komt het kind er niet en wordt Viv dan maar zwanger?
Want elke vrouw wil kinderen, toch?
Ofwel komt dat kind wel en wordt Viv zwanger dan hebben ze ineens 2 kinderen voor de prijs van één.
En of elke vrouw een kind wil is niet altijd waar, er zijn ook vrouwen die geen kinderen willen en dat is niet alleen bij Viv zo maar ook in de werkelijkheid.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

apestaart schreef: wo 28 dec 2022, 20:51 Ofwel komt dat kind wel en wordt Viv zwanger dan hebben ze ineens 2 kinderen voor de prijs van één.
Lijkt me moeilijk. We weten hoe ze met kleine kinderen omgaan in Thuis. Velen halen niet eens een iets oudere leeftijd. En dan 2 ineens?? Dat zou er net iets over zijn!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Het is idd moeilijk om goeie kindacteurs te vinden, laat staan peuters. Ze mogen ook niet veel uren acteren, dus moeten ze er meerdere kiezen, die dan nog wat op mekaar moeten lijken.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef: wo 28 dec 2022, 09:29 Gaan ze Viv opzadelen met het kind van Lowie? Of komt het kind er niet en wordt Viv dan maar zwanger?
Want elke vrouw wil kinderen, toch? :nope: :nope: :nope: :roll:
Precies dat!
Ik hoop echt van ganser harte dat ze niet die kant op gaan, maar ik vrees er wel voor...
Al vanaf het eerste moment dat Viv aangaf geen kinderen te willen, is daar een probleem van gemaakt, met het uiteindelijke resultaat dat Lowie aan heel zijn obsessieve (en in mijn ogen compleet idiote) "kinder-creatie" is begonnen.
En Viv er maar als een geslagen hond bij laten lopen, alsof ze iets mispeuterd heeft... :nope:

Als je dan her en der het bijbehorende commentaar leest (dat het egoïstisch is van haar om Lowie geen kind te willen geven, en dat ze misschien per ongeluk - en dus ongewenst! Maar dat is kennelijk een detail - zwanger raakt zodat ze Lowie toch een "kindje kan geven"... Allemaal alsof het om een stuk speelgoed gaat wat ze hem ontzegt en eigenlijk cadeau had moeten doen), dan gaan mijn haren echt recht overeind staan, eerlijk gezegd. :sick:

Na dat hele circus rond het donorschap van Katrien en het draagmoederschap van Tamara, moet ik bekennen dat het kind van Lowie mij nu al de neus uitkomt. Tel daar zijn agressieve, verwende en drammerige kantje nog eens bij op, en de gruwel is voor mij wel compleet.
Ik had heel hard gehoopt dat Viv daar héél ver van weg zou blijven, eigenlijk...
3 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat laatste had ik ook gehoopt. De houding van Lowie in het algemeen nadat zijn kinderwens plotsklaps boven kwam drijven was toch de reden waarom hun relatie eindigde?
Viv voelt zich nu geroepen hem te "redden". Snap ik niet.
1 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Bericht door frankeneddy1 »

Het is precies of ze hem troostseks moet aanbieden. :boo:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Het gaat duidelijk niet goed met ons Lowieke.Die jongen spoort echt niet meer. Het wordt tijd dat Bob eens ingrijpt. Had hij trouwens al veel eerder moeten doen.
Ik vraag me trouwens wel eens af wat bij hem het zwaarste weegt bij zijn "verdriet": de dood van Paulien of het feit dat zijn kinderwens nu in duigen lijkt te vallen of tenminste moeilijkheden zal oproepen.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Hij vertoont extreem controlegedrag - het is niet gezond voor beide partijen dat hij en de draagmoeder (Tamara dus) nog onder één dak wonen. Dat Bob hem voortdurend "vergeeft" maakt het er ook niet beter op.

OK - Lowie heeft een trauma meegemaakt, maar dat is niet de schuld van de mensen die om hem geven, dus wordt tijd dat hij tot bezinning komt.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Lowie toch! :twisted: :thumbdown:
Ik heb nooit begrepen waarom iedereen altijd alles van die jongen (want dat is hij nog steeds in mijn ogen) accepteert en goed praat.
Er was altijd wel een reden om alles wat hij deed met de mantel der liefde toe te dekken: zijn overleden moeder, de fratsen van zijn vader die later compleet hulpbehoevend werd, diens overlijden,... En dat bleef altijd lang naslepen.
Nooit was er eens iemand die zei dat het nu toch wel hoog tijd werd dat hij zich naar zijn leeftijd gedroeg.
Het was altijd 'Lowieke' en 'dat ventje', maar ondertussen wil hij wel papa worden.
En het is heel menselijk dat hij verdriet heeft. Maar na jaren van welwillendheid van zijn entourage, ontploffen nu de bommen.
De escape-room wat gaan verbouwen was niet genoeg, nu moest hij zijn draagmoeder nog wat afblaffen ook.
Zelfs als ze gevallen zou zijn, was deze reactie er ver over geweest.

Ik hoop echt dat hij deze keer eens wat tegenwind krijgt van zijn entourage.
Als ik zie hoe Bob soms met hem omgaat, altijd dat verontschuldigende, altijd dat zalvende, dan word ik daar een beetje niet goed van.
En dan nog Viv erbij halen om Lowie te sussen en te verwennen.

Heel die bende is ver geraakt, met hun leugens en bedrog.
Niet dat ik wie dan ook slechte dingen toewens, maar Karma is a Bitch.
4 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Groot gelijk Satine. Dat hij de kerstversiering afbrak en uitvloog tegen Tamara omdat ze was gaan fietsen, was er zwaar over ! Zoals Judith zei, het 'kindje' heeft nog maar de grootte van een erwt, ik denk niet dat een fietstochtje kwaad zal kunnen ! Als Tamara in de 8e maand zou zijn, zou het ms wat anders zijn, maar zwangerschap is geen ziekte he.
1 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Ik vrees dat dit nog maar het begin is. Wees maar zeker dat Lowie "trouw" over haar zal waken. En dat houdt dus in, commanderen wat Tamara wel of niet mag doen, ik zie hem nog in staat te beslissen wat ze wel of niet mag eten.. Hopelijk gaat Tamara er tegenin en blijft Bob dit niet pikken, want het gaat van kwaad naar erger, als ze alles blijven tolereren , ik heb zo geen zin in Lowie de komende tijd :nope:
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Thom schreef: vr 30 dec 2022, 10:04 want het gaat van kwaad naar erger, als ze alles blijven tolereren , i
groot gelijk! Hier moet meteen een tegenreactie komen: van Tamara, van Bob, eigenlijk van gans de omgeving. Uitdagend en agressief zo binnenstormen om iemands leven te bepalen, dat is er ferm over.En hij heeft nog maar zo'n stoot uitgehaald met Tamara in de escape room. Ik denk, moest ik in haar schoenen staan dat ik hem eens ferm op z'n plaats zou zetten. Wat een arrogant ventje!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Gesloten