Paulien Snackaert (Tina Maerevoet)

Gesloten
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

En hoe gaat het nu verder? Gaat Bob het kind van Lowie grootbrengen, samen met Tamara? Met een eeuwige bemoeienis van Lowie?
Loopt Lowie een vrouw tegen het lijf die samen met hem het kind van Tamara gaat opvoeden?
Maar zal Tamara haar kind wel af willen staan aan een vrouw die ze niet kent?
Hoe gaan ze uit deze hutsekluts komen?
Ik ben benieuwd
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik denk dat Tamara een miskraam krijgt en dat een nieuwe poging geweigerd wordt omdat Lowie nu 'alleenstaande' is.
Maar ik kan er naast zitten natuurlijk.

Ik hoop in ieder geval dat er nu een einde komt aan deze belachelijke verhaalijn.
En ook al ben ik nooit fan geweest van Paulien, hoe ze uit de reeks geschreven is, vind ik :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
4 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Dat laatste vind ik ook. Van mij mocht ze blijven, ook al had ze nou niet direct interessante verhaallijnen.
Als Tamara een miskraam zou krijgen vind ik dat een hele laffe oplossing in dit verhaal. Iets van zo: miskraam en we zijn er van af.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

Ze is in volle geluk en blijdschap gestorven. Maar dat is dan ook het enige ietwat positieve dat je ervan kunt zeggen. Ik zal haar ook niet missen maar dood hoefde ze nu ook niet.
1 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Eigenlijk hadden ze haar na die toestanden met Jacques en Kobe stilletjes moeten laten vertrekken. Dat was nog het beste geweest, want gaan ze nu echt ieder (vrouwelijk) vrijgezel de nek omdraaien, omdat ze geen verhaal meer weten te bedenken voor hun :crazy:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

satine schreef: za 17 dec 2022, 11:19 En ook al ben ik nooit fan geweest van Paulien, hoe ze uit de reeks geschreven is, vind ik :thumbdown: :thumbdown: :thumbdown:
Daar sluit ik me bij aan. :yup:

Ik heb Paulien jarenlang overigens wel een leuk personage gevonden, tot ze aan haar "kinderobsessie" is begonnen en ze er zo'n egoïste van gemaakt hebben. De manier waarop ze Adil dumpte zonder uitleg, doorfladderde naar Kobe en ook hem weer als een vuilniszak aan de deur zette toen het haar niet bracht wat ze precies wilde, vond ik haar karakter echt niet meer genietbaar. Het mag een groot wonder heten dat bepaalde mensen (zoals Adil bijvoorbeeld, of Tamara) nog tegen haar spraken op het laatst, als je ziet wat ze Paulien met hen uit hebben laten halen...

Met alle respect voor Tina, want dat vind ik wel een uitstekende actrice. Ik las ergens dat zij ook graag een ander afscheid voor Paulien had gewild, en dat kan ik me heel goed indenken...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Christel schreef: ma 19 dec 2022, 11:10 Met alle respect voor Tina, want dat vind ik wel een uitstekende actrice. Ik las ergens dat zij ook graag een ander afscheid voor Paulien had gewild, en dat kan ik me heel goed indenken...
Inderdaad, iemand die 15 jaar mee in de vaste ploeg zat, hadden ze wel een mooier afscheid kunnen geven.

Verder... vond ik het niet zo'n interessant personage meer, heel aanstellerig en in de tijd van Jacques/Kobe zelfs vaak onuitstaanbaar. Wat dat betreft zal ik de figuur niet missen. Vooral omdat er nu een hopelijk een eind komt aan die eicel-hysterie...

Thom schreef: za 17 dec 2022, 20:55 want gaan ze nu echt ieder (vrouwelijk) vrijgezel de nek omdraaien
Ik mag hopen voor Viv, Rosa en Femke van niet, want anders krijgen we nog meer begrafenissen.
0 x
frankeneddy1
Poster rang 3
Poster rang 3
x 121
x 146

Bericht door frankeneddy1 »

Die eicelhysterie zal nu niet stoppen hoor. Eigenlijk gaat die tussen Lowie, Katrien en Tamara. Die zijn er fysisch bij betrokken. Paulien stond daar eigenlijk buiten, toch?
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Paulien was nodig om 'het gelukkige koppeltje' te spelen.
Als deze zwangerschap zou fout lopen, denk ik niet dat Lowie nog een kans krijgt in het centrum.
0 x
Gesloten