Mja, ik zou Thilly beter te verteren vinden als ze eens gewoon naar haar leeftijd zou handelen en eens eerlijk zou zeggen wat ze denkt/voelt. Dat hele idee van een open relatie is voor haar eerder een soort wedstrijd, lijkt het wel, al vraag ik me wel af wie ze wil overtuigen van haar "vrijgevochten karakter". Voor Harry hoefde het in eerste instantie helemaal niet, en hoe enthousiaster hij wordt (en hoe meer succes hij bij andere vrouwen heeft), hoe competitiever Thilly wordt. Ik vraag mezelf af of ze überhaupt wel iets om Harry geeft, want waarom zou je er anders zo'n belachelijke strijd van maken?
Dit heeft idd niks meer met een open relatie te maken, maar meer met iets dat Thilly voor zichzelf en anderen wil bewijzen. Dat anderen daar totaal geen baat bij - of interesse in - hebben, lijkt niet eens in haar op te komen.
Ik vind het plezierig om te zien dat haar arrogantie zo goed als meteen afgestraft wordt, en dat haar ego een deuk oploopt is in mijn ogen ook mooi meegenomen, maar verder kan die kleuter in een volwassen lijf mij maar weinig boeien. Ik vind het zo'n oppervlakkig mens...