go rosa go

Tja de geruchten molen zal gelijk krijgen. Persoonlijk hoop ik dat ik ongelijk krijg

go rosa go
Tja de geruchten molen zal gelijk krijgen. Persoonlijk hoop ik dat ik ongelijk krijg
Dat wordt dan een regelrechte puinhoop, waarbij veel voorbereidingswerk verloren zal gaan en dromen en beloften zullen verbroken worden!
. is er inderdaad over! Er is zelfs al een peter en meter gekozen, die blijkbaar ook al meegaan in dat circus. Er moet niet eens meer gewacht worden op de beslissing van de commissie, de bubbels zijn al geopend! En niemand die daar nog met de voeten op de grond staat!satine schreef: zo 23 okt 2022, 21:16 k vind persoonlijk dat ze allemaal nogal hard van stapel lopen
Daar hoop ik ook echt op; dat blijkt dat de dame van die commissie door het hele leugenachtige zootje heen geprikt heeft en hen met hun voeten terug op de grond zet. Want het is inderdaad van de zotte hoe ze er allemaal al vanuit gaan dat het hele gebeuren in kannen en kruiken is.satine schreef: zo 23 okt 2022, 21:16 Ik hoop dat dit niet wil zeggen dat Viv zwanger is.
Dat zou een gemiste kans zijn om aan te geven dat ook die keuze moet gerespecteerd worden.
Dat gebeurt nog veel te weinig.
Ik vind persoonlijk dat ze allemaal nogal hard van stapel lopen, contracten, hoera-bubbels en de 'wandelende eicel' die alvast naar België komt.
Maar er is nog geen beslissing van de commissie, dus daar zou het probleem ook wel eens kunnen liggen.
Dat die gewoon 'nee' zeggen.
Ik hoop dat dit niet betekent dat Viv zwanger is en dat Lowie wil dat ze het kind houdt. Of aan hem geeft.Thuisforum schreef: di 16 aug 2022, 20:38 donderdag 10.11.2022 - aflevering 5309
De spanning tussen Lowie en Viv loopt hoog op.
dacht al: dat zit eraan te komen met Waldek en Kobe buiten dienst. Benieuwd ook naar de invulling van de taak voor Tamara!Yvetje schreef: vr 28 okt 2022, 23:42 ij Stevenson is er een nieuwe werkkracht aangenomen.
Bron:
https://yelo.telenet.tv/tv-gids
Iedereen denkt dat Peter de love-interest wordt van Vicky maar ik denk dat ze eerder haar pijlen gaat richten op Tom.
Allez, Tim is terug aan het werk. Hij kan niet eeuwig in ziekteverlof blijven. En dat fantastisch idee zal wel te maken met hun nog op te richten muziekband, kunnen ze Vicky of Ilias als zangeres/zanger engageren en wie weet worden ze nog hoofdact op pukkelpopYvetje schreef: vr 28 okt 2022, 23:42 Tim en Dieter komen tijdens het werk op een fantastisch idee dat ze meteen in de praktijk omzetten.
*zucht*
Omdat ik met een mogelijke spoiler ga antwoorden moet ik het hier zetten want in dat topic mag dat niet.Amai...!
Vince heeft dan wel ernstige feiten gepleegd. Is in Thuis trouwens al uitgesproken voor welke feiten hij gezeten heeft?
Maar hij heeft zijn straf uitgezeten.
Om hem dan meteen al als nieuwe slechterik te bestempelen, dat is toch te kort door de bocht. Wie ernstige feiten heeft gepleegd en daarvoor heeft gezeten, is toch niet voor eeuwig en altijd daarna de slechterik?