Inhouden seizoen 28

Gesloten
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Inhouden seizoen 28

Bericht door apestaart »

martha schreef: wo 12 okt 2022, 16:33 Op de FB pagina van Thuis gaat al enkele dagen het gerucht rond dat hij de wijn heeft gesaboteerd en dat hij samenwerkt met Chris
Facebook is ook niet bepaald een betrouwbare bron dat is eigenlijk als het ware een elektronische leugenaarshoekje, een roddelplaats zeg maar.
Op FB wordt er gespeculeerd dat het een lieve lust is.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Inhouden seizoen 28

Bericht door martha »

Weet ik ook wel, daarom dat ik het in het spoilerhoekje zet. Maar geeft toe, die Dirk heeft een dubbele agenda, zoals die gisteren reageerde op Angèle.

En vorig seizoen werd al weken gespeculeerd dat Tim "undercover" was vooraleer er één enkele aanwijzing daaromtrent in de lopende afleveringen te zien was dus kunnen sommige speculaties wel eens juist zijn :shh:
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Inhouden seizoen 28

Bericht door Tiboko »

Het is natuurlijk mogelijk dat dit overleden familielid van Dirk "toevallig" Chris is en de bewuste woning diens hoeve...

In dat geval zou zijn rondhangen op de wijngaard en Withoeve een reden hebben hé.

Maar klopt dat er meer achter die man zit dan momenteel getoond wordt.
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Inhouden seizoen 28

Bericht door satine »

Het overleden familielid was toch een tante? Of zou Dirk daarover liegen?
Dat komt dan toch vroeg of laat uit denk ik.

Ik vind het allemaal nogal ver gezocht, vooral omdat ik geen motief zie, noch van Dirk, noch van Chris om de wijn te doen mislukken. Jullie wel? :denk:
Er wordt zelfs gezegd dat de professor de wijn heeft gesaboteerd, om zijn eigen wijn beter te kunnen verkopen.
Maar die man heeft vroeger in de wijnbouw gewerkt, er is nooit gezegd dat hij ook een wijngaard heeft.

Er zijn ook nog de fantasietjes dat Viv zwanger zou zijn van Lowie en nu zou Tamara ook zwanger zijn van Bob ondertussen.
Ze weten het alleen nog niet.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Inhouden seizoen 28

Bericht door Tiboko »

Vanuit zijn job op een cruiseschip was Dirk voor Chris natuurlijk de geknipte man om drugs van het ene land naar het andere te "smokkelen". Dus die link lijkt me dan toch mogelijk te zijn, eventueel als familieband of anders gewoon "partners in crime" ?

Motieven kunnen er ook genoeg zijn. Want Chris had een contract voor exclusieve afname van hun wijn, nu hebben ze de hele stock voor een appel en een ei terug gekocht. Ze zaten ook met een contract voor pacht van zijn "vervuilde" grond. Ook dat heeft Karin gefixed.

In ieder geval heeft dit grapje aan Chris (of zijn erfgenamen) mega veel geld gekost. Reden genoeg dus voor wraak.
1 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Inhouden seizoen 28

Bericht door Christel »

satine schreef: vr 14 okt 2022, 09:24 Er zijn ook nog de fantasietjes dat Viv zwanger zou zijn van Lowie en nu zou Tamara ook zwanger zijn van Bob ondertussen.
Ze weten het alleen nog niet.
Oh boy... :roll: :lol:
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Inhouden seizoen 28

Bericht door satine »

@Tiboko: zo had ik het niet bekeken, het zouden inderdaad mogelijkheden zijn.
Maar ik blijf het toch wel een beetje vergezocht vinden. ;)
0 x
Sanneke
Poster rang 1
Poster rang 1
x 7
x 6

Inhouden seizoen 28

Bericht door Sanneke »

Tiboko schreef: vr 14 okt 2022, 10:42 Motieven kunnen er ook genoeg zijn. Want Chris had een contract voor exclusieve afname van hun wijn, nu hebben ze de hele stock voor een appel en een ei terug gekocht. Ze zaten ook met een contract voor pacht van zijn "vervuilde" grond. Ook dat heeft Karin gefixed.
En als Waldek en Kobe niet tegen de ijskarretje waren gebotst, dan had de ontvoering van Hannah wel eens helemaal anders kunnen aflopen...
0 x
Sanne
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Inhouden seizoen 28

Bericht door Tiboko »

Yvetje schreef: maandag 24.10.2022 - aflevering 5296
Veerle doet een vreselijke ontdekking.
Haar bankrekening is geplunderd omdat ze zonder nadenken in de val van die phising mail is gelopen.
Yvetje schreef: woensdag 26.10.2022 - aflevering 5298
Paulien wordt ingeschakeld door Karin om een artikel te schrijven.
Drie keer raden. Een artikel over een rechter die nogal bevooroordeeld is als het over anderskleurige medeburgers gaat ?
Yvetje schreef: donderdag 27.10.2022 - aflevering 5299
Peter is vrij druk bezig met berichtjes sturen en dat is Tom ook niet ontgaan.
Het klikt duidelijk tussen Vicky en Peter :)
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Inhouden seizoen 28

Bericht door daffy duck »

Tiboko schreef: vr 21 okt 2022, 23:31 Drie keer raden. Een artikel over een rechter die nogal bevooroordeeld is als het over anderskleurige medeburgers gaat ?
Ik zal een vierde keer raden...ik denk dat het eerder gaat over de opstart van het verenigd bedrijf met alle mogelijkheden. Beetje als reclame bedoeld dus :problem:
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Inhouden seizoen 28

Bericht door satine »

Sanneke schreef: vr 21 okt 2022, 21:50 En als Waldek en Kobe niet tegen de ijskarretje waren gebotst, dan had de ontvoering van Hannah wel eens helemaal anders kunnen aflopen...
Dat zou inderdaad ook wel een motief zijn.

Maar ik denk dat het mislukken van de wijn gewoon stomme pech is en dat het simpelweg diende als aanzet tot (een) nieuwe verhaallijn(en): de fusie tussen de Withoeve en Stevenson en een eventuele machtsstrijd om Waldek tussen Rosa en Nora.
Dat laatste hing hiervoor al wat in de lucht, maar nu moeten ze niet meer krampachtig doen alsof ze besties zijn.
Tiboko schreef: vr 21 okt 2022, 23:31 Het klikt duidelijk tussen Vicky en Peter
Daar hing inderdaad gisteren al wel iets in de lucht. :yup:
En als Vince inderdaad de vader is van Ilias en Febe - dan kan Vicky misschien wel steun gebruiken, eventueel ook op juridisch vlak?
We weten nog niet hoe de relatie tussen die ouders is.

En in de preview was Katrien te zien - die komt dus blijkbaar nu al dat hele eind naar het Thuisdorp, terwijl er nog geen beslissing is van de ethische commissie?
Of heb ik iets gemist? :denk:
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 974
x 578

Inhouden seizoen 28

Bericht door martha »

Je hebt niets gemist Satine. Je weet toch dat ze daar in het huis van lowieke op de dingen vooruit lopen. Ik zie binnenkort gans hun plan in duigen vallen. In de inhouden van Thuis voor de week van 31 okt. (bron mijn digicorder :mrgreen: ) las ik oa dat Viv zich niet goed voelt en zich zorgen maakt. Dus .... zo voorspelbaar ... Vivke zal zwanger zijn :roll: En Lowieke zal de boel afblazen. Maar nu ben ik aan het speculeren. :angel:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Inhouden seizoen 28

Bericht door Tiboko »

martha schreef: za 22 okt 2022, 14:21 ...las ik oa dat Viv zich niet goed voelt en zich zorgen maakt. Dus .... zo voorspelbaar ... Vivke zal zwanger zijn
Waarom ga je er dan ook meteen van uit dat ze dit kind zal willen houden? Misschien overweegt ze ook andere pistes en zorgt dit voor veel gedoe en hysterie, nog meer dan nu in ieder geval.

satine schreef: za 22 okt 2022, 10:17 En als Vince inderdaad de vader is van Ilias en Febe...

Moet toegeven dat ik tegenwoordig niet zo aandachtig meer kijk, dat gedoe met die fusie, de vete tussen Frank en Dirk (vanuit Franks visie dan) én het draagmoederschap zijn verhaallijnen die mij net iets te ver gezocht zijn. Maar hoe weten we dat die man die in de aflevering met Yasmine en Febe daar stond te gluren Vince is? En hoe is die zo ineens in het verhaal opgedoken, volgens Ilias zat die toch in de gevangenis?

Zei Silke onlangs "dan hebben we nog iets gemeen, een vader die in de gevangenis zit".
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Inhouden seizoen 28

Bericht door satine »

Tiboko schreef: za 22 okt 2022, 15:55 Maar hoe weten we dat die man die in de aflevering met Yasmine en Febe daar stond te gluren Vince is?
Dat stond in de aftiteling.
Als je de acteur herkent, zie je ook welke rol hij speelt.
Of het de vader is van Ilias en Febe is een veronderstelling, vandaar de 'als'...
0 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Inhouden seizoen 28

Bericht door apestaart »

Tiboko schreef: za 22 okt 2022, 15:55 En hoe is die zo ineens in het verhaal opgedoken, volgens Ilias zat die toch in de gevangenis?
Ofwel heeft hij straf uitgezeten of vervroegd vrijgelaten ofwel vrijgelaten wegens procedure fouten of nog erger ontsnapt uit de gevangenis.
0 x
Gesloten