Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Waldek omdat hij niet kan kiezen en Judith omdat ze Dries een slechte advokaat vindt ! Dan had ze maar een ander (niet gratis) advokaat moeten nemen !
0 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Tom met zijn adoratie en idolatrie voor meneer de rechter. Zijn blind upperclass snobisme drijft weer boven als het vet op de soep. Echt de zoon van zijn moeder.
2 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Wat een blaaskaak is die Tom toch! Met z'n golfstokken en z'n zijden das? Is precies niet echt uitgerust voor een partijtje golf. En zou beter naar Dries omkijken i.p.v. z'n maatje zo op een voetstuk te plaatsen.
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
-Paulien. Die daar even "heb jij de nacht doorgebracht met Viv !!!" tegen Lowie komt zeggen. Alsof hij zich hiervoor moet schamen
-Alexander. Die wel hard zei "ik ben geen racist" - maar zijn ogen deden iets anders vermoeden.
-Tim. Die voor die ene keer dat Sam wél geïnteresseerd was liever niks meer zei en met Hannah huiswerk ging maken. Foei.

-Alexander. Die wel hard zei "ik ben geen racist" - maar zijn ogen deden iets anders vermoeden.
-Tim. Die voor die ene keer dat Sam wél geïnteresseerd was liever niks meer zei en met Hannah huiswerk ging maken. Foei.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Paulien voor haar gedrag tegenover Lowie. Dat zijn toch haar zaken niet dat hij de nacht doorbracht met Viv. De alarmbellen zouden moeten afgaan bij hem voor de toekomst. Het belooft met haar samen een kind delen! Leuk vooruitzicht qua gezamenlijke opvoeding!
2 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Nou...wat mij betreft rinkelen de alarmbellen in stereo als het om die 2 gaat.daffy duck schreef: wo 05 okt 2022, 16:56 aulien voor haar gedrag tegenover Lowie. Dat zijn toch haar zaken niet dat hij de nacht doorbracht met Viv. De alarmbellen zouden moeten afgaan bij hem voor de toekomst.

1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Stel dat die baby er ooit komt...dan heb ik nu al compassie met Louis ( al is hij even zot ) want die zuigmap van een Pauline gaat dat kind helemaal opeisen ...maar ik hoop dat er nooit een geboorte gaat van komen ; misschien hebben de scenaristen toch nog een beetje gezond verstand ???
0 x
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Inderdaad, en ik denk dat Dries het direct geweten zal hebben de volgende keer samen in de rechtszaalTiboko schreef: wo 05 okt 2022, 16:37 -Alexander. Die wel hard zei "ik ben geen racist" - maar zijn ogen deden iets anders vermoeden.
1 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Een klein kletske voor Dieter die toch al langer weet dat hij met de dorpsgazet getrouwd is maar toch over de toestand van Veerle vertelt.
3 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Géleke, die zo nodig weer eens aan het koppelen geslagen is. Ze wil charmante Dirk verkopen als een onweerstaanbare catch voor Rosa! Maar ja, zoals ze zelf zegt: ze heeft er feeling voor, een zesde zintuig! Ze zou beter één van haar zintuigen, zijnde haar mond en smaak een grondig uitschuren en dichtplakken!

3 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Tamara, die gisteren zo goed als de hele tijd als een hert die in een paar koplampen staart zat te kijken tijdens haar theesessie met Christine. Heeft ze eigenlijk wel érgens over nagedacht voordat ze dat draagmoederschap aanvaardde?
Bij elk punt dat Christine maakte, keek ze bedenkelijker, om dan uiteindelijk alsnog snerend af te sluiten dat ze het Lowie en Paulien zo gunt en dat alles goedkomt, gewoon om niet toe te moeten geven dat Christine haar aan het twijfelen bracht.
Wie wilde ze eigenlijk overtuigen op het laatst? Zichzelf?
Ze gedraagt zich alsof ze "ja" heeft gezegd op een avondje oppassen, niet op het 9 maanden dragen van een kind om dat vervolgens weg te geven aan 2 vrienden die ineens besloten hebben dat ze persé een kind willen delen.
Die toestand wordt met de dag meer tenenkrommend...

Bij elk punt dat Christine maakte, keek ze bedenkelijker, om dan uiteindelijk alsnog snerend af te sluiten dat ze het Lowie en Paulien zo gunt en dat alles goedkomt, gewoon om niet toe te moeten geven dat Christine haar aan het twijfelen bracht.
Wie wilde ze eigenlijk overtuigen op het laatst? Zichzelf?

Ze gedraagt zich alsof ze "ja" heeft gezegd op een avondje oppassen, niet op het 9 maanden dragen van een kind om dat vervolgens weg te geven aan 2 vrienden die ineens besloten hebben dat ze persé een kind willen delen.
Die toestand wordt met de dag meer tenenkrommend...

3 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ja, dat was inderdaad een vreemde scène.
Hopelijk zet het haar aan tot nadenken.
Verder een lap voor Angèle. En ook voor Eddy.
Met hun moeien en pushen altijd - zo vermoeiend!
Hopelijk zet het haar aan tot nadenken.
Verder een lap voor Angèle. En ook voor Eddy.
Met hun moeien en pushen altijd - zo vermoeiend!
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Eddy, die ook weer eens gaat grove taal gebruikt en de krachtpatser wil uithangen als redder in nood voor Baby! 't Is nog niet genoeg dat er één Dirks gezicht wil renderen, hij moet ook nog de held gaan uithangen. Direct belandt hij weer waar hij niet graag zit!
1 x