Past zo goed in het kader van de 'Upper Class' , drankjes, golf spelen, eventjes naar Goossens gaan alsof ze om een klein broodje gaan shoppen! Is toch een beetje: we gaan nog eens het accent leggen op het klassenverschil! Niet zo verstandig in moeilijke tijden waarin sommige mensen nu leven!Tiboko schreef: do 23 jun 2022, 11:37 Erger me ook wat aan die obsessie van Tom voor zijn "maatje" Alexander, die voor hem wel een halfgod lijkt.
Personage waar ik mij het meest aan erger
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1362
- x 1721
- Contacteer:
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Nog geen rang
- x 2
Waldek bewijst nog maar eens dat hij het minst trouwe personage is en nooit genoeg krijgt van andere vrouwen! Telkens wanneer het nieuw geluk op zijn pad komt, verpest hij het weer door niet aan de kleinste verleiding te kunnen weerstaan... Overspelig is zijn middle name
Ik erger me hier dood aan

1 x
-
- Nog geen rang
- x 1
- x 1
Ik vind het jammer dat Waldeck het waarschijnlijk gaat overleven.
Zijn verhaal is uitverteld, vond zijn relatie met Nora al een vergezochte verhaallijn en ze voelen zeker geen natuurlijk koppel aan.
Zijn verhaal is uitverteld, vond zijn relatie met Nora al een vergezochte verhaallijn en ze voelen zeker geen natuurlijk koppel aan.
1 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
- Lowie, met zijn plotselinge kinderobsessie. Vind het echt zo storend hoe hij over het krijgen van een kind praat en hoe hij zich gedraagt (als een kleuter die zijn zinnetje moet en zal krijgen). Wat dat betreft lijken hij en Paulien wel echt familie, ook al zijn ze dat feitelijk niet...
En aan Waldek erger ik me op dit moment niet, gewoon omdat er geen woord uitkomt, maar ik ben het wel eens met de ergernissen rond zijn ge-switch tussen vrouwen steeds. Echt een mislukte casanova, die op mij ook niet meer geloofwaardig overkomt. Nu was Rosa weer in tranen, terwijl je toch zou verwachten dat zij - als iemand die zo door het slijk is getrokken door meneer - met een grote boog om hem heen zou lopen. Vooral omdat hij ook maar niks lijkt te leren uit zijn verleden.
Maar goed, ik vond Rosa's reactie tegenover Viv gisteren dan wel weer heel sereen en verstandig, toen ze aangaf waarom zij en Waldek samen geen goed idee is vanwege hun pijnlijke verleden (eindelijk werd dat eens benoemd ook). Ik hoop dat Rosa dat doorzet, want die verdient eens iemand fatsoenlijks, en niet de zoveelste die haar als een soort gratis verzorgster gebruikt.
En aan Waldek erger ik me op dit moment niet, gewoon omdat er geen woord uitkomt, maar ik ben het wel eens met de ergernissen rond zijn ge-switch tussen vrouwen steeds. Echt een mislukte casanova, die op mij ook niet meer geloofwaardig overkomt. Nu was Rosa weer in tranen, terwijl je toch zou verwachten dat zij - als iemand die zo door het slijk is getrokken door meneer - met een grote boog om hem heen zou lopen. Vooral omdat hij ook maar niks lijkt te leren uit zijn verleden.
Maar goed, ik vond Rosa's reactie tegenover Viv gisteren dan wel weer heel sereen en verstandig, toen ze aangaf waarom zij en Waldek samen geen goed idee is vanwege hun pijnlijke verleden (eindelijk werd dat eens benoemd ook). Ik hoop dat Rosa dat doorzet, want die verdient eens iemand fatsoenlijks, en niet de zoveelste die haar als een soort gratis verzorgster gebruikt.
1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Lowieke in zijn wanhopige zoektocht naar een draagmoeder. Alsof n baby iets is wat je koopt in de winkel.
2 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1362
- x 1721
- Contacteer:
Pauline, die zal meegaan in die onmetelijke en onwezenlijke droom!
1 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Niet een persoon per se, maar de verkleinwoordjes soms, als het over mensen gaat.
En gisteren was het de beurt aan Simonne.
Hoe vaak kan je 'Paulientje' zeggen over een volwassen vrouw?
En we hebben ook nog: Lowieke, tanteke, Tamarake, Bobby...
Alsof ze het over kleuters hebben, soms vind ik dat echt storend.
En verder het personage Alexander. En hoe Tom en Peter ineens hun zoveelste jeugd beleefden...
Man man man, ik ken wel wat mensen die gestudeerd hebben en cantussen en dopen hebben meegemaakt.
En die ook nog hun lint en codex ergens hebben liggen.
Dingen waar blijkbaar veel herinneringen aan vast hangen.
Maar dit soort 'terugblikken' heb ik toch nog niet meegemaakt als het over vroeger en hun studententijd gaat.
En gisteren was het de beurt aan Simonne.
Hoe vaak kan je 'Paulientje' zeggen over een volwassen vrouw?
En we hebben ook nog: Lowieke, tanteke, Tamarake, Bobby...
Alsof ze het over kleuters hebben, soms vind ik dat echt storend.
En verder het personage Alexander. En hoe Tom en Peter ineens hun zoveelste jeugd beleefden...
Man man man, ik ken wel wat mensen die gestudeerd hebben en cantussen en dopen hebben meegemaakt.

Maar dit soort 'terugblikken' heb ik toch nog niet meegemaakt als het over vroeger en hun studententijd gaat.
2 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Vond die hele "ouwe jongens krentenbrood" situatie zo ontzettend "brallerig" overkomen...satine schreef: wo 21 sep 2022, 09:18 En verder het personage Alexander. En hoe Tom en Peter ineens hun zoveelste jeugd beleefden...
Zeker na het vreemde gedrag van Alexander tegenover Dries.
Wat een trio bij elkaar zo...

1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
En niet vergeten die van Rosa en Angèle ::: Polleke( voor pauline) Rosemie voor Roza en dan angélique voor Angèle ...Als er nu iemand echt geen figuur is om Angélique te noemen ....Ik vergeet nog bijna : Kobemans ...satine schreef: wo 21 sep 2022, 09:18 n we hebben ook nog: Lowieke, tanteke, Tamarake, Bobby...
Alsof ze het over kleuters hebben, soms vind ik dat echt storend
0 x
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Alexander is duidelijk een racist, hij doet alsof Dries lucht is.
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1362
- x 1721
- Contacteer:
Tilly...i.p.v. een open relatie zou ze beter een open ticket kopen ergens naar chacamaka! Waar gaan we in godsnaam weer naartoe met die verhaallijn??
4 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Thilly inderdaad - ze doet alsof een open relatie haar gaat redden van een 'kleinburgerlijk bestaan' maar of ze het ook aankan, is nog maar de vraag.
Een vraag waar ik niet per se een antwoord hoef op te krijgen.
Een vraag waar ik niet per se een antwoord hoef op te krijgen.

2 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Tamara, die haar vent even voor zware keuze gaat stellen.
En dat terwijl Bob zélf kortgeleden nog droomde van een tweede kindje
En dat terwijl Bob zélf kortgeleden nog droomde van een tweede kindje

3 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1663
- x 2567
Inderdaad, ze werd er al grimmig van toen Lowie haar cyclus bijhield toen zij en Bob probeerden zwanger te worden.
Alsof het niet NOG erger zou worden als ze zijn kindje zou dragen.
Ze wonen onder hetzelfde dak, dan heeft ze geen seconde rust meer.
Alsof het niet NOG erger zou worden als ze zijn kindje zou dragen.
Ze wonen onder hetzelfde dak, dan heeft ze geen seconde rust meer.
2 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Hij deinst er ook niet voor terug de meest intieme vragen te stellen aan Tamara en Bob. En die vinden dat blijkbaar normaal..
Dan denk ik; bemoei jij je even met je eigen zaken.
Dan denk ik; bemoei jij je even met je eigen zaken.

1 x