Lowie Bomans (Mathias Vergels)

Gesloten
Reseda
Nog geen rang
x 13
x 26

Bericht door Reseda »

jessie V. schreef: do 15 sep 2022, 10:31 Verbijsterend is het juiste woord. Wat een onnozelaar. Geen flauw benul van de gang van zaken
En het wordt er niet beter op: blijkbaar had hij gehoopt dat het fertiliteitscentrum hem zou helpen zoeken naar een lieve, warme vrouw als draagmoeder (ik kan me zijn exacte woorden niet meer herinneren, maar daar kwam het op neer). Precies of het is daar een datingbureau! :lol:
2 x
Renée
Nog geen rang
x 5
x 36

Bericht door Renée »

Voorwaar een nieuw komisch talent is opgestaan: Lowie Bomans! Zijn reactie dat het “ allemaal teveel een commerciële transactie zou zijn, alsof hij een kind zou kopen”.. Hoe egoïstisch kan je zijn te denken dat een draagmoeder 9 maanden zwanger zou zijn, alles te doorstaan wat daarmee te maken heeft alleen voor zijn schoon ogen … ? En Paulien dan: “ze deed het waarschijnlijk alleen voor het geld “… Zelfs als ze mensen wil helpen die ongewenst kinderloos zijn staan daar nog kosten tegenover. Op welke planeet leven die eigenlijk 🤷‍♀️🤷‍♀️
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Renée schreef: do 15 sep 2022, 23:57 En Paulien dan: “ze deed het waarschijnlijk alleen voor het geld “… Zelfs als ze mensen wil helpen die ongewenst kinderloos zijn staan daar nog kosten tegenover.
. toch een rare uitspraak voor een consulente die toch wat meer van de wereld zou moeten afweten en een realistischer kijk op de dingen zou moeten hebben. Maar ja, zij en Lowie Bomans leven precies op een andere planeet waar alles permanent volgens hun goesting zou moeten draaien! :shock:
2 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Ik blijf het vreemd vinden dat iedereen (buiten Christine en Frank) hier zo in meegaan.
En dat er tijdens het eerste gesprek in het fertiliteitscentrum niet gezegd is dat Lowie weinig tot geen kans maakt om van de ethische commissie groen licht te krijgen.
Lowieke had beter de krant gelezen, dan was hij op de hoogte geweest.
https://www.nieuwsblad.be/cnt/dmf20220601_96601724

Ik vind het een verhaallijn die langs alle kanten rammelt.
Dat Lowie ook niet weet dat er meer dan 1 eicel en waarschijnlijk meerdere pogingen nodig zijn en dat hij geen rekening heeft gehouden met de financiële kant van zijn kinderwens is voor iemand als hij toch wel vreemd te noemen.
Vooral omdat hij naar eigen zeggen in bepaalde groepen op Facebook al zoveel heeft opgezocht.
Dan had hij toch ook wel eens via Google mogen passeren ook vind ik.
Want daar staat een massa informatie - die het centrum hem blijkbaar (nog) niet gegeven had.
Of heeft hij gewoon zijn kop in het zand gestoken?
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Hij wil duidelijk enkel de informatie die in zijn kraam past.
1 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Inderdaad en wat in zijn kraam past ligt toch wel "iets" verwijderd van de werkelijkheid.
0 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

Zou er misschien iemand hem kunnen vertellen dat hij ook "gewoon" een meisje kan leren kennen, en misschien wel een koppel vormen om dan , misschien, zoals vele andere koppels , aan kindjes te denken ....
1 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Dus Lowie gaat eerst naar dat centrum om als alleenstaande man papa te worden en als dat niet kan heeft hij opeens een vriendin die niet meer zwanger kan worden.
En niemand gaat zich daar vragen bij stellen?
0 x
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Hij kan ms naar een ander centrum gaan ?
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Samen met Paulien een kind krijgen via een draagmoeder. En dan komt hij een vrouw tegen waar hij verliefd op wordt en verder zijn leven mee wil delen. Wie mag dan het kind hebben hij of Paulien?
3 x
apestaart
Poster rang 4
Poster rang 4
x 184

Bericht door apestaart »

Plus hoe moet dat toekomstig kind dan Paulien beschouwen, als zijn/haar moeder of zijn/haar tante? Dat zal allemaal verwarrend zijn voor dat kind.
Echt Paulien maakt het echt bijzonder ingewikkeld daar heeft zij waarschijnlijk niet er over nagedacht maar dat zijn we van Paulien gewoon met haar vogelhersenen. :mad:
1 x
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

Paulien wil even graag een kind denk ik, ze zullen als broer en zus leven, zoals ze nu al doen en niet zijn, en dan het kind tesamen opvoeden.

Moderator bericht:
Stukje verwijderd, ook wat in de previews komt, wordt hier als een spoiler beschouwd.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

En dan wordt Lowie weer verliefd en zijn nieuwe vlam accepteert "zijn" kind als het hare, waarna Paulien mag ophoepelen.

Ik hoop voor hen beiden dat dit idiote plan snel afgevoerd wordt...
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

vdbemdsa schreef: di 20 sep 2022, 10:05 ze zullen als broer en zus leven
Zullen ze?? Weet niet hoor! Ze zijn eigenlijk niet echt broer en zus! 😉
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

jessie V. schreef: ma 19 sep 2022, 21:35 Samen met Paulien een kind krijgen via een draagmoeder. En dan komt hij een vrouw tegen waar hij verliefd op wordt en verder zijn leven mee wil delen. Wie mag dan het kind hebben hij of Paulien?
Paulien kan ook iemand anders ontmoeten en verhuizen. Ik vind het een rare situatie, zou maar vreemd zijn als het centrum daarmee instemt. Paulien en Lowieke kunnen natuurlijk faken dat ze n koppel zijn maar dan zullen ze wel snel door de mand vallen denk ik .
0 x
Gesloten