Omdat bijna alle andere personages in een gezellige gemeenschap wonen (o.m. de Withoeve, de voormalige dokterspraktijk, de huizen van Lowieke en Karin, Bar Madame (met Judith & Thilly - plus aanhang, die er vaak overnacht...) mocht hij niet achterblijven, dus kreeg hij een vriendelijk maar kordate uitnodiging om zich aan te melden bij huize De Witte-Bomans. Ik denk dat hij niet anders zal durven dan accepteren. Waarna ook voor deze advocaat zo goed als "nada" privacy zal overblijven
Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1035
Niet alleen moet onze Vlerick volgens Christine dringend op zoek naar een lief (want IRL bestaan er geen single parents -
), ook bij zijn speurtocht naar een woonst wordt zijn neus in een bepaalde richting geduwd.
Omdat bijna alle andere personages in een gezellige gemeenschap wonen (o.m. de Withoeve, de voormalige dokterspraktijk, de huizen van Lowieke en Karin, Bar Madame (met Judith & Thilly - plus aanhang, die er vaak overnacht...) mocht hij niet achterblijven, dus kreeg hij een vriendelijk maar kordate uitnodiging om zich aan te melden bij huize De Witte-Bomans. Ik denk dat hij niet anders zal durven dan accepteren. Waarna ook voor deze advocaat zo goed als "nada" privacy zal overblijven
0 x
-
catherine
- Poster rang 1

- x 55
- x 86
Tiboko, hij hoeft dat helemaal niet te accepteren. Maar het staat wel in de sterren geschreven dat hij bij Sam zal intrekken want amai, Tania had wel 2 slaapkamers. Dat huis groeit precies.
Het komt de Thuismakers gewoon goed uit als Peter daar zou intrekken, evidemment
Het komt de Thuismakers gewoon goed uit als Peter daar zou intrekken, evidemment
0 x
-
jessie V.
- Poster rang 5

- x 692
- x 532
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1035
En Peter ook eigenlijk, want Vic en Yasmine hebben daar het gezelschap van Hannah en bovendien is er altijd een oppas beschikbaar, want opa Frank doet niet liever dan met de kids optrekken...
Zal niet lang duren vrees ik of Vic is liever bij zijn pa dan bij zijn pluspapa en dan kan krijg je dat gezever weer.
Zal niet lang duren vrees ik of Vic is liever bij zijn pa dan bij zijn pluspapa en dan kan krijg je dat gezever weer.
0 x
-
PieterVdG
- Nog geen rang
- x 1
Ik vermoed wel dat Christine audit-gewijs tot de conclusie zal komen dat niemand minder dan zijzelf de beste partner is die Peter maar kan wensen. En rosse sprinkhanen, da's natuurlijk Peters zwakke plek, hé.
En voor haar status meteen ook een serieuze upgrade t.o.v. haar sloef Adil als wederhelft. En Lucas en Finn zorgen natuurlijk voor een emotionele band tussen hen. Nu goed, in 2023 zal Kobe spierfalendgewijs wel sterven, zodat tegen 2024 Femke en Peter weer herenigd zullen zijn op de dag dat hij met Christine zou moeten trouwen. Bob-trauma revisited voor Christine! 
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1491
Ligt dat nu aan mij of is hij sinds zijn scheiding echt aangenamer en vrolijker 
0 x
-
Johnny
- Poster rang 1

- x 65
- x 134
Mij lijkt hij meer ontspannen.
Maar ligt dat aan Femke of aan het feit dat hij nu niet meer 'de grote baas' moet spelen en van zijn vriendje Tom bij elke gelegenheid zijn zin mag doen?
Maar ligt dat aan Femke of aan het feit dat hij nu niet meer 'de grote baas' moet spelen en van zijn vriendje Tom bij elke gelegenheid zijn zin mag doen?
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1035
Lijkt me eerder te komen door de aanwezigheid van Yasmine.
Zo'n vrolijk kind in huis is mega goed voor de stemming
Zo'n vrolijk kind in huis is mega goed voor de stemming
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1363
- x 1723
- Contacteer:
Misschien ook wel de aanwezigheid van Pauline. En ik herhaal de zin: zo'n vrolijkheid rond hem is mega goed voor de stemming!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2569
Natuurlijk had Kobe het achterste vuur kunnen/moeten gebruiken, zodat Vic niet meteen aan de pan kon.
Maar zo had Peter ook indertijd zijn deur beter kunnen/moeten afsluiten, zodat Vic niet zomaar in het donker naar de Withoeve kon lopen.
Een ongeluk is een ongeluk - en een onoplettendheid kan iedereen overkomen.
Ik denk wel dat Kobe nu extra oplettend zal zijn als Vic in zijn buurt is.
Dus ergens vond ik de reactie van Peter wel begrijpelijk, maar niet helemaal redelijk.
Alsof er elders geen ongelukjes kunnen gebeuren.
Maar zo had Peter ook indertijd zijn deur beter kunnen/moeten afsluiten, zodat Vic niet zomaar in het donker naar de Withoeve kon lopen.
Een ongeluk is een ongeluk - en een onoplettendheid kan iedereen overkomen.
Ik denk wel dat Kobe nu extra oplettend zal zijn als Vic in zijn buurt is.
Dus ergens vond ik de reactie van Peter wel begrijpelijk, maar niet helemaal redelijk.
Alsof er elders geen ongelukjes kunnen gebeuren.
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1035
Kobe is wel degene die Vic voortdurend mee naar de keuken lokt(e) om samen "pannenkoeken te bakken". Nu moet ik zeggen dat ik met ons dochtertje vroeger ook graag taarten etc maakte (nu als tiener doet ze dat alleen natuurlijk). Maar dat was in een "we hebben alle tijd" sfeertje. Niet op de gejaagde topchef stressy manier waarop Kobe dat altijd doet...
Maar wat Peter betreft. Hij moet inderdaad beseffen dat ongelukjes op een klein plekje liggen en dat het iedereen kan overkomen. Ook hem.
Maar wat Peter betreft. Hij moet inderdaad beseffen dat ongelukjes op een klein plekje liggen en dat het iedereen kan overkomen. Ook hem.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1035
Peter die denkt dat hij mag kiezen wie hij mee brengt naar het Lentefeest. Terwijl het eigenlijk Yasmine is die uitgenodigd werd en Sam enkel vroeg of zij alleen komt of samen met hem 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2569
Peter zei nochtans dat Sam gevraagd had of HIJ een plus one zou mee brengen.
Zou hij niet beter gewoon naar de rechtbank gaan, waar hij verwacht wordt?
Zou hij niet beter gewoon naar de rechtbank gaan, waar hij verwacht wordt?
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1035
Inderdaad. En Tom vroeg daarop "ben jij dan uitgenodigd" waarop Peter zei "nee, Yasmine".satine schreef: wo 22 jun 2022, 08:44 Peter zei nochtans dat Sam gevraagd had of HIJ een plus one zou mee brengen.
Toen zei Tom dan ben jij toch de plus one.
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1664
- x 2569
Waarschijnlijk heeft Sam daarna gebeld om te vragen of Peter nog iemand zou/wou meebrengen.
We hebben niet gehoord wat Sam zei aan de telefoon, maar zo vreemd is dat toch niet?
En ik denk dat die opmerking van Tom gewoon een grapje was.
We hebben niet gehoord wat Sam zei aan de telefoon, maar zo vreemd is dat toch niet?
En ik denk dat die opmerking van Tom gewoon een grapje was.
0 x