Personage waar ik mij het meest aan erger

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

jessie V. schreef: wo 23 mar 2022, 21:39 Had al eerder moeten gebeuren.
Ja, ze zijn al veel te lang te zacht voor hem. Hij heeft totaal geen respect voor hun privacy en zelfs in deze delicate situaties krijgt hij het gedaan om nog z'n zegje te komen doen. Wat een ongewenste moeial is dat toch!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
Johnny
Poster rang 1
Poster rang 1
x 65
x 134

Bericht door Johnny »

Mij verwondert het vooral dat Bob het hiervan niet op zijn heupen krijgt.
Bob die altijd precies weet wat hij wil.
Of toch in het verleden.
Nu zit hij daar te glimlachen als een opa die zijn kleinzoon zijn eerste stapjes ziet zetten.
Zo van wat is Lowieke toch schattig.
Terwijl er helemaal niks schattig is aan het drammerige gedrag van Lowie de laatste tijd.
En dat is op alle gebied, ook zijn gepush naar Viv toe.
Dus ja, ik erger mij ook aan Lowie.
En ik hoop dat Tamara blijft van zich afbijten.
En dat er een slot of een knip op de deur van de woning van Bob en Tamara komt.
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Johnny schreef: do 24 mar 2022, 09:52 En dat er een slot of een knip op de deur van de woning van Bob en Tamara komt.
Sloten moeten nog uitgevonden worden in Thuis, overal loopt iedereen zomaar binnen, alsof de deuren altijd open staan :yup:
1 x
Johnny
Poster rang 1
Poster rang 1
x 65
x 134

Bericht door Johnny »

Dat klopt, veel deuren staan altijd gewoon open, ook waar Viv en Lowie wonen.
Zelfs in putje winter.
Erg ecologisch is dat niet. :mrgreen:
En daar erger ik mij soms ook aan.
Dat groen Vivje daar nooit iets van zegt.
1 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

Het hele Anouk verhaal :roll:
2 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Lowie! Mens hoe ambetant is dat ventje. Tamara heeft het toch op haar heupen gekregen deze avond met zijn gemoei met zaken waar hij zich buiten moet houden. Is het nu zo moeilijk om te begrijpen dat dit behoort tot de privé wereld! Vrienden of niet. Ook hierop staan er grenzen!
1 x
Reseda
Nog geen rang
x 13
x 26

Bericht door Reseda »

daffy duck schreef: do 31 mar 2022, 23:00 Lowie! Mens hoe ambetant is dat ventje. Tamara heeft het toch op haar heupen gekregen deze avond met zijn gemoei met zaken waar hij zich buiten moet houden. Is het nu zo moeilijk om te begrijpen dat dit behoort tot de privé wereld! Vrienden of niet. Ook hierop staan er grenzen!
Bob had toch best een beetje (veel) assertiever mogen zijn toen Lowie hem begon uit te horen over de echografie en wijsheden van dokter Google zat te debiteren. En dan antwoordt hij nog ook :naughty: Hij heeft wel een beetje proberen protesteren, maar Lowie luisterde niet eens.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1362
x 1721
Contacteer:

Reseda schreef: do 31 mar 2022, 23:25 Bob had toch best een beetje (veel) assertiever mogen zijn
da's waar. Maar nee, hij bood hem nog iets aan om te drinken. :eek:
1 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1487

Bericht door heidiw »

Lowie en Kobe.
De eerste die maar niet wil beseffen hoe ingrijpend IVF/icsi is voor een koppel (gezien de aannemelijke kans op mislukken) en zijn bemoeienis ongewenst is.
De tweede waarvan het steeds duidelijker wordt dat hij niet met Femke is voor Femke maar voor Vic. Dat hij geen kinderen kan of mag krijgen door een genetische fout kan hij absoluut niets aan doen. Maar dat geeft hem niet het recht het kind van een ander als het zijne op te eisen terwijl de vader duidelijk nog in beeld is en wil blijven. Hoe groot mijn hekel aan Peter ook is, Vic is en blijft zijn zoon.
Laatst gewijzigd door heidiw op vr 01 apr 2022, 12:32, 1 keer totaal gewijzigd.
3 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

^ Inderdaad... :yup:
Ook Lowie en Kobe hier. Hun beider obsessieve gedrag en drammerige "ik wil het, ik wil het, ik wil het!"-houding vind ik gewoon misselijkmakend.
Niet te doen die 2... :sick: :crazy: :thumbdown:
3 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Johnny
Poster rang 1
Poster rang 1
x 65
x 134

Bericht door Johnny »

Voor mij ook het hele 'Anouk-verhaal'.
Vooral toen Thilly zei tegen Harry 'Ja, loop maar weg'.
It takes one to know one.

En verder Kobe, maar vooral Lowie.
Voor de hierboven reeds genoemde redenen.
En ook Bob omdat hij geen standpunt inneemt over zijn eigen privéleven en dat van Tamara.
Hij wist altijd goed wat hij wou en wat niet.
En nu gedraagt hij zich als de eerste de beste vijg. :roll:
2 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 929
x 1487

Bericht door heidiw »

Silke. Een garnaal heeft meer verstand.
2 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Nora, die medelijden heeft met Stefaan. Tegen Niels "hij zit daar zo eenzaam in dat hotel, hij heeft er spijt van bla bla bla". Waarop Niels "heel mijn leven deed hij tegenover mij uit de hoogte, iedereen was beter (zelfs Robrecht) maar nu hij in de shit zit, verdient hij plots een tweede kans..."

Vraagje voor Nora. Als Stefaan niet per ongeluk ontmaskerd was, was hij dan spontaan gestopt met het stalken? Ik denk het niet, de "verleiding" was te groot. Zelfs toen hij ontdekte wat Robrecht & Senne Niels hadden aangedaan, was dit niet voldoende om zichzelf op de tweede plaats te stellen en open kaart te spelen bij de politie. Verder dan "ik heb hen horen zeggen dat..., maar ik heb geen bewijzen" kwam hij niet. Klein ventje.

En natuurlijk Stefaan, die nog steeds dingen achter houdt. Nora denkt dat hij sms'jes heeft gestuurd en stiekem beelden heeft gemaakt. Dat hij ook bij hun etentje daar ondergoed heeft gestolen en 's nachts voor Karin's raam stond te geilen, dat weet ze bijvoorbeeld niet.
2 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Inderdaad!
Ook ik heb me zitten ergeren aan Nora. Mooi dat zij haar man niet wil laten vallen (dat is haar keuze uiteindelijk, al vraag ik me wel af waar ze haar zelfrespect ergens gelaten heeft, aangezien ze bij hem duidelijk niet echt in de bovenste schuif ligt als hij het nodig vindt om een andere vrouw op deze manier lastig te vallen), maar dat ze dat dan ook nog van zijn zoon gaat vragen? :crazy: :-?
Maar heel dat gezin vind ik eigenlijk ergerlijk.
Laffe stefaan, blinde Nora, hautaine Niels en akelige Silke; ik kan ze eigenlijk geen van allen echt uitstaan.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1663
x 2567

Bericht door satine »

Christel schreef: di 19 apr 2022, 14:02 Mooi dat zij haar man niet wil laten vallen (dat is haar keuze uiteindelijk, al vraag ik me wel af waar ze haar zelfrespect ergens gelaten heeft, aangezien ze bij hem duidelijk niet echt in de bovenste schuif ligt als hij het nodig vindt om een andere vrouw op deze manier lastig te vallen)
Gevoelens voor de man waarmee je al jaren samen bent, kan je niet zomaar met een knopje afzetten als dat nodig blijkt, denk ik dan.
Ik denk ook dat Nora momenteel nog in de ontkenningsfase zit en waarschijnlijk is ze ook wel bang om alleen achter te blijven.
Zihame is veel vaker bij haar vader dan vroeger, Niels is er al uit getrokken en nu Silke blijkbaar ook.
Christel schreef: di 19 apr 2022, 14:02 maar dat ze dat dan ook nog van zijn zoon gaat vragen?
Dat begrijp ik ook niet.
Het feit dat Stefaan Niels' vader is, heeft hier weinig mee te maken.
Nora heeft in het verleden al eens een keertje gezegd dat Niels elke opmerking van zijn vader als een afkeuring zag terwijl dat niet zo was, maar ik denk dat ze dat teveel door een roze bril gezien heeft. Stefaan WAS gewoon altijd negatief wat Niels betreft.
Dus nu verwachten dat Niels daar de spons gaat over vegen, alleen maar omdat zijn vader 'toch zoveel spijt heeft' is inderdaad overdreven en verre van realistisch.

Verder is het inderdaad allesbehalve een sympathiek gezin.
De enige die ik nog enigszins uitstaanbaar vind, is Zihame.
0 x
Plaats reactie