Peter Vlerick (Geert Hunaerts)
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1035
Dan had hij toch uitstel kunnen vragen om medische redenen? Ben zeker dat Judith met plezier een attestje had uitgeschreven.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1491
Dat had hij gekund ja, maar iemand in zulke mentale toestand verliest alle logica. Meestal toch.
0 x
-
Johnny
- Poster rang 1

- x 65
- x 134
Ik heb al veel depressies van nabij gezien maar volgens mij was Peter niet depressief.
Opgefokt, dat wel.
Maar hij had inderdaad goede vooruitzichten, dus dat hij opeens weer zou 'wegglijden' zie ik niet.
Dat hij een superkort lontje heeft, daar ben ik mee akkoord.
Hij had na de opmerking over zijn kostuum gewoon kunnen wegwandelen.
Maar zijn jaloezie kreeg de bovenhand.
Als niemand hem iets heeft aangedaan, dan denk ik toch dat de vooruitzichten op vaker Vic in zijn leven wel de bovenhand zouden gehad hebben.
Hopelijk komen we het snel te weten en sleept het weer geen weken aan.
Of wordt het de zoveelste onafgewerkte verhaallijn.
Opgefokt, dat wel.
Maar hij had inderdaad goede vooruitzichten, dus dat hij opeens weer zou 'wegglijden' zie ik niet.
Dat hij een superkort lontje heeft, daar ben ik mee akkoord.
Hij had na de opmerking over zijn kostuum gewoon kunnen wegwandelen.
Maar zijn jaloezie kreeg de bovenhand.
Als niemand hem iets heeft aangedaan, dan denk ik toch dat de vooruitzichten op vaker Vic in zijn leven wel de bovenhand zouden gehad hebben.
Hopelijk komen we het snel te weten en sleept het weer geen weken aan.
Of wordt het de zoveelste onafgewerkte verhaallijn.
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1035
Je werd op je wenken bediendJohnny schreef: za 26 mar 2022, 13:48 Hopelijk komen we het snel te weten en sleept het weer geen weken aan.
Maar dat Yasmine daar nu ineens verschijnt en dit zijn afwezigheid verklaart? Ongetwijfeld is hij haar gaan ophalen, maar waarom moest dat weer allemaal zo geheimzinnig? En wat is hij nu van plan? Deeltijds voor Vic zorgen is al een hele opgave, maar nu ook nog eens voltijds Yasmine erbij zal behoorlijk belastend zijn voor iemand die gewoon was dat voor de kinderen zorgen door anderen gedaan werd.
0 x
-
Reseda
- Nog geen rang
- x 13
- x 26
Dat verhaal over Peters belevenissen na zijn knokpartij met de Kobe rammelt toch ook aan alle kanten
. Zomaar eventjes anoniem (!) een wagen huren (en cash betalen waarschijnlijk, want betalingen met de kaart zijn traceerbaar), op goed geluk helemaal naar Genua rijden (zonder te tanken dan nog, anders: weer cash betalen) en daar in de haven toch wel juist bij dat ene schip arriveren waarmee Yasmientje is meegereisd vanuit Tunesië. Nancy nam me de woorden uit de mond toen ze - weliswaar als reactie op Kobe zijn verhaal - zei: ''t Is precies een film'.
1 x
- apestaart
- Poster rang 4

- x 185
In het echte leven is dat allemaal onmogelijk men is verplicht om met een betaalkaart (debet- of kredietkaart) te betalen, cash is niet mogelijk en bovendien moet men zijn/haar ID kaart of paspoort voorleggen dus anoniem een auto huren is niet mogelijk wat zeg ik dat is onwettig en illegaal.Reseda schreef: di 29 mar 2022, 21:25 Zomaar eventjes anoniem (!) een wagen huren (en cash betalen waarschijnlijk, want betalingen met de kaart zijn traceerbaar)
Dus zoals Reseda zegt: dat verhaal rammelt inderdaad aan alle kanten maar zoals ik in een ander topic zei moet men allemaal met een korreltje zout nemen of liever met een serieuze korrel ter grootte van een hagelsteen.
1 x
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
En hoe is yasmine al die maanden door europa en zelfs tunesië kunnen reizen zonder ID ? Of had Nina ook een vervalst paspoort voor dat kind ? En waarom valt die nu juist door de mand aan de zwitserse grens ?
Ik heb niet vaak, zelfs bijna nooit
commentaar op de verhaallijnen maar deze keer rammelt het langs alle kanten. Zoals apestaart zegt : een huurwagen huren zonder voorlegging van ID-kaart ? En cash betalen ?
En Peter heeft nooit bij mij in de bovenste la gelegen, zal meer zeggen, ik ben nooit warm of koud geweest bij dat personage maar nu vraag ik me af : wat is hij van plan met Vic ? Hij heeft nu al een 50/50 regeling, wanneer zet hij de stap naar de volledige voogdij ? Zal hij de "knokpartij" met Kobe in zijn eigen voordeel gaan gebruiken, remember , dat hij de aanwezigheid van Kobe bij Vic "toxisch" heeft genoemd enkele maanden geleden.
En Peter heeft nooit bij mij in de bovenste la gelegen, zal meer zeggen, ik ben nooit warm of koud geweest bij dat personage maar nu vraag ik me af : wat is hij van plan met Vic ? Hij heeft nu al een 50/50 regeling, wanneer zet hij de stap naar de volledige voogdij ? Zal hij de "knokpartij" met Kobe in zijn eigen voordeel gaan gebruiken, remember , dat hij de aanwezigheid van Kobe bij Vic "toxisch" heeft genoemd enkele maanden geleden.
1 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1491
En dan waarschijnlijk ook nog eens zonder rijbewijs. Probeer het zelf maar eens.
Door zijn afwezigheid op de rechtbank werd er toch niet gevonnist en had hij enkel een afspraak met Femke? Of heb ik iets gemist?martha schreef: wo 30 mar 2022, 15:17 wat is hij van plan met Vic ? Hij heeft nu al een 50/50 regeling,
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1363
- x 1723
- Contacteer:
Hij krijgt nu van Femke de 50/50 regeling. Maar dat was wel voor ze wist dat Yasmine terug was. Komt ze terug op haar stappen of vindt ze het oké dat zij nu ook weer in de regeling opduikt??
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- martha
- Poster rang 5

- x 975
- x 579
Ik dacht begrepen te hebben (maar kan ook goed verkeerd zijn) dat de omgangsregeling met Vic dus 50/50 wel goedgekeurd werd door de rechter doch hun echtscheiding niet door de afwezigheid van Peter.heidiw schreef: wo 30 mar 2022, 16:17 Door zijn afwezigheid op de rechtbank werd er toch niet gevonnist en had hij enkel een afspraak met Femke? Of heb ik iets gemist?
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 932
- x 1491
Je hebt gelijk Martha, het werd gisteren door Femke bevestigd. Wat mij betreft had dat zo weer vernietigd mogen worden gezien hij Vic zonder boe of ba liet staan om niet vlug genoeg zijn Yasmientje te gaan halen. Maar ja, een mens moet zijn prioriteiten kennen nietwaar?
1 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Inderdaad...heidiw schreef: do 31 mar 2022, 13:29 Wat mij betreft had dat zo weer vernietigd mogen worden gezien hij Vic zonder boe of ba liet staan om niet vlug genoeg zijn Yasmientje te gaan halen. Maar ja, een mens moet zijn prioriteiten kennen nietwaar?
Echt onvoorstelbaar eigenlijk. Zelfs een telefoontje om Femke iig op de hoogte te brengen, kon er kennelijk niet af
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1363
- x 1723
- Contacteer:
Lap! het begint al...wie zal er Yasmine passen! Leuk ook voor Karin als Marianne haar mee naar huis brengt, nadat Peter toch niet het beste voor had met Kobe.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1035
Dat zou bijzonder kinderachtig zijn, als Karin daar moeilijk over zou doen. Wat kan dat kind eraan doen dat "Peter niet het beste voorhad met Kobe" ?? En Peter is nu eenmaal Peter, ik denk niet dat Marianne de kans om dat achterkleinkind van Leo beter te leren kennen zal laten schieten.daffy duck schreef: do 31 mar 2022, 17:38 Leuk ook voor Karin als Marianne haar mee naar huis brengt, nadat Peter toch niet het beste voor had met Kobe.
Heeft ze eindelijk eens iets nuttiger te doen dan de was en de strijk bij Karin thuis. Kunnen zij en Tom dat eindelijk uitbesteden aan een betaalde hulp, in plaats van Tom's bejaarde moeder daarmee te belasten.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1363
- x 1723
- Contacteer:
Jawel, maar toch ergens begrijpelijk. ik denk dan terug aan haar plaats in het advocatenkantoor, waar Peter haar plaats letterlijk en figuurlijk innam. En nu in haar huis, Yasmine die haar wel zal doen terugdenken aan hetgeen Kobe is aangedaan door hem. Heb er een klein beetje begrip voor, maar natuurlijk kan dat kind er niet aan doen.Tiboko schreef: do 31 mar 2022, 18:20 Dat zou bijzonder kinderachtig zijn, als Karin daar moeilijk over zou doen
0 x