Dit personage krijgt van mij een pluim
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Een pluim voor Judith. Zij is de eerste die erin slaagt om Peter te laten vertellen wat hem als kind overkomen is.
0 x
-
- Poster rang 1
- x 65
- x 134
Die heeft ze inderdaad wel verdiend.
Aan de andere kant dan ook een kleine pluim voor Femke (en voor Karin) omdat ze dit stinkende potje geopend hebben.
Als het niet was om een goede indruk te maken op de volgende zitting bij de rechtbank, was Peter het gewoon blijven wegsteken.
Aan de andere kant dan ook een kleine pluim voor Femke (en voor Karin) omdat ze dit stinkende potje geopend hebben.
Als het niet was om een goede indruk te maken op de volgende zitting bij de rechtbank, was Peter het gewoon blijven wegsteken.
0 x
-
- Poster rang 1
- x 65
- x 134
Een pluim voor Thilly, omdat ze probeerde Eddy gerust te stellen.
Vooral dan voor de manier waarop ze dat deed, echt wel lief!
En ook een pluim voor Viv.
Haar spontane enthousiaste reactie op het peter worden van Lowie was hartverwarmend.
Vooral dan voor de manier waarop ze dat deed, echt wel lief!
En ook een pluim voor Viv.
Haar spontane enthousiaste reactie op het peter worden van Lowie was hartverwarmend.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Tamara. Eindelijk iemand die Lowieke van zijn wolk afknalt en durft zeggen dat hij op haar zenuwen werkt.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Het was er dan ook wel kilometers over hé - wat hij uitkraamde.
"Ik zal het even noteren in mijn agenda" - oh my god
"Ik zal het even noteren in mijn agenda" - oh my god

0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Inderdaad Tiboko, het was er kilometers over. En dat is al van vandaag niet meer. Maar Tamara was wel de eerste die verder ging dan wat bedenkelijk kijken.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Christine die door haar omgang met Yasmine toont dat ze niet het ijskonijn is waarvoor velen haar houden.
Laatst gewijzigd door heidiw op za 09 apr 2022, 13:51, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 13
- x 26
Ze is inderdaad een heel betrokken leerkracht. Het probleem is dat ze ook volwassenen behandelt als leerlingen die moeten luisteren naar de juffrouw die alles beter weet.heidiw schreef: vr 08 apr 2022, 17:23 Christine die door haar opgang met Yasmine toont dat ze niet het ijskonijn is waarvoor velen haar houden.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Karin die grootmoedig het "applaus" in ontvangst nam en Robrecht te kakken zette.
0 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Heb ik ook van genotenheidiw schreef: wo 20 apr 2022, 00:50 Karin die grootmoedig het "applaus" in ontvangst nam en Robrecht te kakken zette.

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 1
- x 19
- x 52
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Beetje Stefaan wel, hoewel het niet helemaal kosjer was wat hij deed, maar omdat hij het op die manier wel voor z'n zoon opnam Zullen Silke haar ogen nu eindelijk opengaan?
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Geweld beantwoorden met geweld is nooit de oplossing. Dit leek eerder op wraak nemen.
Was Stefaan meteen met zijn beelden naar de politie gestapt, dan zaten Robrecht en Senne nu terecht in de cel natuurlijk en was die zaak op een deftige manier beëindigd. Nu blijft altijd de vraag of Stefaan zonder dat wraakfilmpje (waardoor zijn stalking publiek bekend werd en hij dus zijn job verloor) even hard voor zijn zoon was opgekomen. Ik vrees dat hij braaf had gezwegen.
Was Stefaan meteen met zijn beelden naar de politie gestapt, dan zaten Robrecht en Senne nu terecht in de cel natuurlijk en was die zaak op een deftige manier beëindigd. Nu blijft altijd de vraag of Stefaan zonder dat wraakfilmpje (waardoor zijn stalking publiek bekend werd en hij dus zijn job verloor) even hard voor zijn zoon was opgekomen. Ik vrees dat hij braaf had gezwegen.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Hij was toch niet per direct ontslagen maar geschorst? Correct me if I'm wrong.
Voor de rest ben ik het met je eens. Het lijkt nu wel op ordinaire wraak. Maar je weet waarschijnlijk ook "als de drank is in de man..." Hij was ladderzat en zat onder de pillen dat het geen naam had. En als en wat hebben samen al veel geld verdiend.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Als "dronken zijn" een geldig excuus wordt, dan zal de straf van Senne (Robrecht is wellicht dood?) behoorlijk licht zijn, want die studenten waren natuurlijk ook zwaar dronken toen ze begonnen aan hun gaybashing.
In ieder geval "een pluim geven" aan iemand die het recht in eigen handen neemt, terwijl hij vooral door eigen schuld zo diep in de shit zit
In ieder geval "een pluim geven" aan iemand die het recht in eigen handen neemt, terwijl hij vooral door eigen schuld zo diep in de shit zit

0 x