Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
-
Marlie
- Nog geen rang
- x 3
- x 2
Alles wat je ziet en hoort hangt samen. Die Roland en het wijngaard(stikstof) probleem met de grond. Van het slechtste en gruwelijkste uitgaande, dacht ik al dat Roland zijn hondeslachtoffertjes daar gedumpt had. Of hij de waarheid spreekt dat ie er niets mee te maken heeft...
Het geval Chris, die kiest zijn slachtoffers zorgvuldig uit. Komaan, lotjes kopen bij iemand die je nauwelijks kent en direct de hoofdvogel afschieten. Die cruise, een medeplichtige van Chris aan boord, triootje met Simonne en Tanya? Chantage ? Bij Chris draait alles om geld.
En Karin moegetergd en haar furie uitlevend op Silke. Ik geloof ook niet dat Silke met die string diefstal te maken heeft. Robbrecht was ook in huis om die dozen van Tom naar boven te dragen...
Het geval Chris, die kiest zijn slachtoffers zorgvuldig uit. Komaan, lotjes kopen bij iemand die je nauwelijks kent en direct de hoofdvogel afschieten. Die cruise, een medeplichtige van Chris aan boord, triootje met Simonne en Tanya? Chantage ? Bij Chris draait alles om geld.
En Karin moegetergd en haar furie uitlevend op Silke. Ik geloof ook niet dat Silke met die string diefstal te maken heeft. Robbrecht was ook in huis om die dozen van Tom naar boven te dragen...
0 x
-
Johnny
- Poster rang 1

- x 65
- x 134
En Stefaan is tijdens het etentje boven naar het toilet geweest.
Het ging trouwens over een slipje.
Het ging trouwens over een slipje.
0 x
-
catherine
- Poster rang 1

- x 55
- x 86
Er was een man (kapitein?) op de achtergrond tussen Tania en Simonne op de selfie waar Simonne gisteren naar stond te kijken. Toeval of niet?vdbemdsa schreef: ma 28 feb 2022, 11:31 Ze gaan nu toch geen affaire gaan laten beginnen tussen Simonne en Tanja he?
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
Vond Stefaan de decaan maar verleidelijk en extreem raar kijken naar Karin! Er was iets in z'n blik dat niet helemaal pluis was als je het mij vraagt! 
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
Renée
- Nog geen rang
- x 5
- x 36
Simonne en Tania. Dan zou er eindelijk nog eens iets noemenswaardig gebeuren, maar ik vrees dat Thuis daarvoor te preuts geworden is..
0 x
- martha
- Poster rang 5

- x 980
- x 583
Denk ik niet. Simonne plotseling lesbisch (of bi) ? Men wordt dat toch niet van de ene dag op de andere. Het enige dat kan gebeurd zijn is dat ze beiden, onder invloed van alcohol ttz. Simonne enkele cocktails en Tania cappucino (waarom wordt daar zo de nadruk op gelegd
) elkaar gezoend hebben net zoals Tania en Karin, enkele seizoenen terug (nog niet zo lang gepasseerd in de namiddag afleveringen). Maar misschien heeft Simonne een uitschuiver gemaakt met de barista
En het mag stillekesaan gedaan zijn met de verhaallijn rond die "broodfokker". Ik veronderstel of hoop het toch, dat de boodschap is aangekomen : koop enkel een puppy bij een "betrouwbare" fokker of gewoon, kijk eens bij de asielen.
Helemaal mijn gedacht.daffy duck schreef: di 01 mar 2022, 23:19 Vond Stefaan de decaan maar verleidelijk en extreem raar kijken naar Karin! Er was iets in z'n blik dat niet helemaal pluis was als je het mij vraagt
En het mag stillekesaan gedaan zijn met de verhaallijn rond die "broodfokker". Ik veronderstel of hoop het toch, dat de boodschap is aangekomen : koop enkel een puppy bij een "betrouwbare" fokker of gewoon, kijk eens bij de asielen.
2 x
-
Johnny
- Poster rang 1

- x 65
- x 134
Inderdaad, soms slepen dingen veel te lang aan en schieten ze hun doel gewoon voorbij omdat ze zo langdradig zijn.martha schreef: wo 02 mar 2022, 13:16 En het mag stillekesaan gedaan zijn met de verhaallijn rond die "broodfokker". Ik veronderstel of hoop het toch, dat de boodschap is aangekomen : koop enkel een puppy bij een "betrouwbare" fokker of gewoon, kijk eens bij de asielen.
Een zieke en veel te duur betaalde Pips had de boodschap ook wel overgebracht.
Want zelfs als die Roland in de val loopt, zijn er nog zoveel andere broodfokkers.
Jammer genoeg.
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Volledig mee akkoord.Johnny schreef: wo 02 mar 2022, 13:21 Inderdaad, soms slepen dingen veel te lang aan en schieten ze hun doel gewoon voorbij omdat ze zo langdradig zijn.
De zaak rond de gaybashing mag bijvoorbeeld eindelijk eens afgerond worden. Pakken die gasten en verder gaan.
De zaak rond Joren en het accident van Zihame. Oplossen graag en verder gaan.
De zaak rond de anonieme sms'jes die Karin kreeg én stuurde. Afronden aub
2 x
-
Johnny
- Poster rang 1

- x 65
- x 134
Chris die het zwarte geld netjes uittelt in de hand van Tim.
Zou er ergens een camera hangen?
Lepe kerel, die Chris.
Troubles tussen Thilly en Harry.
En dan heeft Harry nog steeds niet alles verteld.
Dat hij Chris nog 200.000 euro moet, bijvoorbeeld.
En waarom dat is.
Slecht nieuws voor Bob en Tamara, wat wel te verwachten was.
Nu kan Lowieke weer in overdrive gaan.
En van Lowieke gesproken: waarom feedback vragen als je er niks mee wil doen?
Omdat het van Christine komt?
Omdat hij het zelf niet nodig vindt, of te veel werk?
Ik ben ook niet altijd fan van Christine, maar zij heeft meer zakelijk inzicht in haar kleine teen dan dat er in heel dat Lowieke zit.
Als hij het met haar zo moeilijk heeft, moet hij consequent zijn en een andere aannemer zoeken.
Zijn vader zou hem zeker een 'stomme kloot' noemen, moest hij nog leven.
Jaloerse Kobe, ik heb het er nu al mee gehad.
Is hij bij Femke om haar, of om Vic?
En de drie musketiers... Man man man!
Frank die zoals gewoonlijk weer veel noten op zijn zang heeft maar alleen maar commandeert.
En denkt dat hij zoveel slimmer is dan iemand die zich al jaren bezig houdt met dingen die het daglicht beter niet zien.
En die dat alles dan verborgen houdt voor zijn vrouw, die ook haar geheimpje heeft.
Zou er ergens een camera hangen?
Lepe kerel, die Chris.
Troubles tussen Thilly en Harry.
En dan heeft Harry nog steeds niet alles verteld.
Dat hij Chris nog 200.000 euro moet, bijvoorbeeld.
En waarom dat is.
Slecht nieuws voor Bob en Tamara, wat wel te verwachten was.
Nu kan Lowieke weer in overdrive gaan.
En van Lowieke gesproken: waarom feedback vragen als je er niks mee wil doen?
Omdat het van Christine komt?
Omdat hij het zelf niet nodig vindt, of te veel werk?
Ik ben ook niet altijd fan van Christine, maar zij heeft meer zakelijk inzicht in haar kleine teen dan dat er in heel dat Lowieke zit.
Als hij het met haar zo moeilijk heeft, moet hij consequent zijn en een andere aannemer zoeken.
Zijn vader zou hem zeker een 'stomme kloot' noemen, moest hij nog leven.
Jaloerse Kobe, ik heb het er nu al mee gehad.
En de drie musketiers... Man man man!
Frank die zoals gewoonlijk weer veel noten op zijn zang heeft maar alleen maar commandeert.
En denkt dat hij zoveel slimmer is dan iemand die zich al jaren bezig houdt met dingen die het daglicht beter niet zien.
En die dat alles dan verborgen houdt voor zijn vrouw, die ook haar geheimpje heeft.
3 x
-
nounake
- Poster rang 5

- x 2250
- x 189
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Reken maar van yes dat er een camera was. Vooral heel dom van Tim. Tenslotte heeft Sam die klus aanvaard, dan had Tim die borstels moeten gaan uitwassen en Sam de financiële kant laten afhandelen. Sowieso is hij nu nog meer chanteerbaar, want een politieman mag niet ergens gaan bijklussen.
Hij is ook een Lowieke hé. Toen die adoptie met Paulien in het water viel, was hij er het hart van in. Nog meer van "dat nu geen kind meer kunnen krijgen" dan van dat hij zijn lief kwijt was. Vandaar dat hij in Femke een tweede kans ziet op geluk met een kind. Hij zal er dan ook alles aan doen dat Peter geen stokken in de wielen komt steken.Johnny schreef: vr 04 mar 2022, 09:44 Jaloerse Kobe, ik heb het er nu al mee gehad.
Dat zijn moeder daar ineens weer stond te luistervinken, die eerste keer in maanden dat Femke en Peter nog eens normaal tegen elkaar deden. Foei Karin ! Ik ben zeker dat ze Kobe nu gaat waarschuwen om op te letten voor Peter.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
`vond de blikken tussen Peter en Femke bijlange niet meer zo vijandig als voordien! Er zit blijkbaar opklaring in de lucht! 
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
ben ook reuzebenieuwd hoe de reactie van de uitgevers zal zijn op het manuscript van Marianne. Welke richting zal het uitgaan want een uitgever vinden is niet zo vanzelfsprekend. zeker niet als je geen links hebt met de media.
0 x
-
catherine
- Poster rang 1

- x 55
- x 86
Hopelijk komt daar iets positiefs uit. De ex blijft immers voor eeuwig en altijd de mede-ouder van je kind, tot in het einder der dagen. Daar kan je dus best een goede verstandhouding mee blijven hebben.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Mysterie eindelijk opgelost, Stefaan de Decaan is de "pervert" die zijn favoriete docente begluurt / stalkt.
0 x