Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
- johan1969
- Poster rang 5
- x 26
- x 276
Tom en Karin hebben nogal veel geheimen voor mekaar ... En Karin vindt de sms'jes van haar aanbidder ook niet echt erg blijkbaar. En Marjans memoires lezen zonder haar toestemming, daar ziet ze ook geen graten in.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Tom, verdient slagen met een balk met een verroeste nagel in!!
#TeamKarin
#TeamKarin
1 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
JA, Tom voor z'n onderdanigheid en toch wel foute beslissing
Maar ook Viv, ze is 5 minuten op Bowie en onderwerpt al iedereen in haar donkergroen gedachtengoed! Ze kan bij Peter gaan zitten, die tracht ook iedereen naar z'n wil en hand te zetten!
Maar ook Viv, ze is 5 minuten op Bowie en onderwerpt al iedereen in haar donkergroen gedachtengoed! Ze kan bij Peter gaan zitten, die tracht ook iedereen naar z'n wil en hand te zetten!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Naast Tom, veel lappen, krijgt Sam er toch ook een paar. Ze wordt steeds onuitstaanbaarder. Het verzwijgen voor Tim van haar financiële zorgen
maakt haar een regelrechte draak.
maakt haar een regelrechte draak.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Het is een beproefde tactiek in Thuis. Koppels die belangrijke dingen voor elkaar verzwijgen, waarna ze gegarandeerd in de shit belanden.
Dus Sam die achter houdt dat het geld op is, Tim die zonder overleg met zijn vrouw 1250 euro uitgeeft aan een hond, waarvoor hij noch Sam kunnen zorgen vanwege "drukke jobs".
Allebei een lap dus. En Viviane ook één, omdat ze altijd en overal haar groene mening moet opdringen. Het wordt stilaan héél irritant.
Dus Sam die achter houdt dat het geld op is, Tim die zonder overleg met zijn vrouw 1250 euro uitgeeft aan een hond, waarvoor hij noch Sam kunnen zorgen vanwege "drukke jobs".
Allebei een lap dus. En Viviane ook één, omdat ze altijd en overal haar groene mening moet opdringen. Het wordt stilaan héél irritant.
1 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Ja inderdaaddaffy duck schreef: vr 07 jan 2022, 08:14 Maar ook Viv, ze is 5 minuten op Bowie en onderwerpt al iedereen in haar donkergroen gedachtengoed! Ze kan bij Peter gaan zitten, die tracht ook iedereen naar z'n wil en hand te zetten

0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Ik had het niet verwacht dat hij het toch heeft gedaan maar de mogelijkheid dat zij hem uit haar huis zal zetten blijft nog bestaan zo denkt Marianne er ook over.apestaart schreef: wo 05 jan 2022, 09:56 Tom zou Karin kunnen ontslaan maar Karin zou dan Tom uit haar huis kunnen uitzetten
0 x
-
- Nog geen rang
- x 13
- x 26
Kobe, die zijn feedbackformulieren blijkbaar vooral gebruikt om mensen achter hun rug uit te lachen die toevallig minder verstand hebben van gastronomie dan hijzelf. En Rosa die vrolijk meedoet. 

2 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Die Kobe is eigenlijk toch veel te veel veranderd sinds een andere "acteur" die rol speelt ....De vroegere was niet alleen een veel betere acteur maar zijn personnage was ook sympathieker , tenminste, volgens mij ...
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Christine die weer even een glimp liet zien van de "oude" Christine
De manier waarop ze Viv "aanpakte" en wat later ook nog even Nancy uitkafferde, zo ken ik haar weer van vroeger.

De manier waarop ze Viv "aanpakte" en wat later ook nog even Nancy uitkafferde, zo ken ik haar weer van vroeger.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Christine
de manier waarop ze Jurgen riep dat hij naar het bureel moest komen...ik ben vriendelijker met m'n hond! 

0 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Jurgen? Je bedoelt zeker Joren?daffy duck schreef: wo 16 feb 2022, 17:21 Christine de manier waarop ze Jurgen riep dat hij naar het bureel moest komen...ik ben vriendelijker met m'n hond!
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Natuurlijk! Joren! Bedankt voor de rechtzetting! Zwak moment wegens storm aan de kust! 

1 x
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577

0 x
-
- Nog geen rang
- x 18
Karin en Marianne, die verdienen alletwee een serieuze lap rond hun oren! De manier waarop die Robin manipuleren en omkopen, hem leren liegen en bedriegen, foei! Zo ga je toch niet om met een kind!
2 x