daffy duck schreef: do 27 jan 2022, 17:38
Toen de naam van de studentenclub viel was het ineens niet meer nodig
We hebben het gesprek niet gehoord.
Dus of het daar om te doen was, weten we niet.
Zoals ik al zei denk ik dat het eerder te maken heeft met het feit dat Tim en Dieter onderzoeken willen laten doen op basis van een paar vermoedens die niet op feiten zijn gebaseerd, maar op buikgevoel.
Over de aflevering van gisteren:
Ik vond het wel leuk om Peter eens een klein beetje vrolijker te zien - en zonder die eeuwige jas.
Aan de andere kant: heb maar zo'n collega.
Niet meedoen met de zogezegde wedstrijd maar wel op kosten van de verliezer eens goed mee gaan eten.
En dan dat dossier vinden en er stil over zwijgen tegen Tom.
Oké, het is een wedstrijd, maar na alles wat Tom voor hem gedaan heeft, vond ik dat toch maar minnetjes en verre van collegiaal.
Silke die eindelijk eens op haar plaats gezet werd door haar vader.
Dat mocht wel eens gebeuren bij Miss Bitch.
Ze kreeg wel complimentjes van Karin, hopelijk weet ze die te appreciëren.
Als ze zich later ook zo snel van de wijs laat brengen, heeft ze dan wel de juiste studie gekozen?
Vooral als ze denkt het te halen met enkel en alleen wat in haar cursus staat.
En dat gedoe om Vic blijft maar duren.
Nu zit Femke weer met een ongelooflijk schuldgevoel en probeert ze dat op te lossen door Vic eens een keertje extra te laten facetimen met zijn papa.
Ze hoeft de bestaande regeling niet te veranderen om Peter af en toe eens iets extra te gunnen, dat Vic eens een keertje blijft slapen.
Dit was een voorlopige regeling, ze moet Peter toch genoeg kennen om te weten dat hij het hier niet bij laat?
En wie gaat er dan de dupe zijn als alles eventueel verandert? Vic weer.
Want die gaat zich dan opnieuw moeten aanpassen aan de zoveelste regeling.
En Viv, ergens had ik met haar te doen.
Maar als ze echt haar eigen bedrijfje wil, dan zal ze zelf moeten kijken hoe ze dat gaat doen.
En niet rekenen op anderen, die hebben het ook grotendeels zelf moeten doen.
Verder vind ik haar veel te enthousiast als ze dan eens een klant heeft.
Ik kan me voorstellen dat ze bij anderen overkomt als te pushy.
Dat effect heeft ze op mij in ieder geval wel.
Ik hoop in ieder geval wel dat dit niet opnieuw strubbelingen brengt tussen Boowie en ACE.
En Sam heeft haar gat verbrand en moet nu op de blaren zitten.
Ik vraag me af of ze effectief iemand gaat ontslaan.
Misschien kan ze Angèle wat minder shiften geven, die klaagt toch altijd dat zij als enige daar de boel moet recht houden.
Maar denken dat Harry haar opslag ging geven terwijl ze zelf amper achter haar toog staat, vond ik toch wel naïef van haar.