Wat komt in Thuis niet overeen met de werkelijkheid?
- johan1969
- Poster rang 5

- x 26
- x 276
Pips, de vrolijke dwergkees'pup' is volgens mij minstens 1 a 2 jaar oud en geen pupje meer zoals het bord bij de fokker vermeldde.
0 x
-
heidiw
- Poster rang 5

- x 933
- x 1494
Dat je berichten kan sturen naar een anoniem nummer. Ik ben daar nog nooit in geslaagd. Ik ben er anders nogal zeker van dat Karin al lang had achterhaald wie het was moest het nummer gekend zijn.
1 x
-
Johnny
- Poster rang 1

- x 65
- x 134
Dat leek mij al vreemd vanaf het allereerste bericht, dat zij daar zo maar kon op antwoorden.
Maar ik ben dan ook vaak een kluns met de moderne technologie en dacht dat er misschien een manier was om dit te omzeilen.
Maar ik ben dan ook vaak een kluns met de moderne technologie en dacht dat er misschien een manier was om dit te omzeilen.
1 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Het omzeilen zit hem eigenlijk al in het oorspronkelijk versturen van zo'n anoniem bericht, want het is al niet eenvoudig om dat voor elkaar te krijgen (ik geloof dat je dat via bepaalde websites wel kunt doen, maar via een telefoon is bijvoorbeeld zo goed als onmogelijk volgens de info die ik via Google heb kunnen vinden. Zelf ben ik daar ook niet echt in thuis moet ik zeggenJohnny schreef: di 11 jan 2022, 10:54 Maar ik ben dan ook vaak een kluns met de moderne technologie en dacht dat er misschien een manier was om dit te omzeilen.
Laatst gewijzigd door Christel op di 11 jan 2022, 14:35, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
In de VS gebeurt dat blijkbaar regelmatig via het web, waar je dan een fake nummer hebt. Daarna kan de ontvanger naar datzelfde fake nummer replyen.
Of dit in ons land toegelaten is, is nog maar de vraag. Maar okay, het is hier een soap. Zoveel dingen in Thuis kunnen in real life niet, zoals de snelheid waarmee die huizenruil gebeurde.
Of dit in ons land toegelaten is, is nog maar de vraag. Maar okay, het is hier een soap. Zoveel dingen in Thuis kunnen in real life niet, zoals de snelheid waarmee die huizenruil gebeurde.
0 x
-
tvx1
- x 435
Er zijn natuurlijk ook gewoon telefoons die op een telefoonnummer dat niet gekoppeld is aan een contact in de contactenlijst automatisch het label "anoniem" plaatsen. Het is dus goed mogelijk dat het niet is omdat wij "anoniem" op ons TV-scherm zien, dat er eveneens geen telefoonnummer in Karin haar telefoon staat.heidiw schreef: di 11 jan 2022, 00:32 Dat je berichten kan sturen naar een anoniem nummer. Ik ben daar nog nooit in geslaagd. Ik ben er anders nogal zeker van dat Karin al lang had achterhaald wie het was moest het nummer gekend zijn.
0 x
-
Renée
- Nog geen rang
- x 5
- x 36
Je kan in ieder geval geen foto’s meer sturen via SMS, dat kan wel via whatsapp, maar daar heb je dan weer het telefoonnummer van de zender.
1 x
-
Johnny
- Poster rang 1

- x 65
- x 134
Als het de berichten zouden komen van een nummer dat niet bij Karins contacten staat, zou ik het veel logischer vinden als er gewoon stond 'onbekend nummer', in plaats van 'anoniem'.
1 x
-
tvx1
- x 435
Als je foto’s of video’s stuurt heet dat gewoon een MMS. Je heb daar niet iets als WhatsApp echt voor nodig.Renée schreef: di 11 jan 2022, 23:46 Je kan in ieder geval geen foto’s meer sturen via SMS, dat kan wel via whatsapp, maar daar heb je dan weer het telefoonnummer van de zender
0 x
-
tvx1
- x 435
Misschien is dat logischer, maar sommige telefoons heten dat nu eenmaal “anoniem”.Johnny schreef: wo 12 jan 2022, 08:33 Als het de berichten zouden komen van een nummer dat niet bij Karins contacten staat, zou ik het veel logischer vinden als er gewoon stond 'onbekend nummer', in plaats van 'anoniem'.
0 x
-
Renée
- Nog geen rang
- x 5
- x 36
Nancy die zegt dat ze gaan racletten en Femke die een gourmet toestel uithaalt. Kobe dé chef, die het ook over racletten heeft maar een gourmet toestel aan het afwassen is.
0 x
-
tvx1
- x 435
Je kan daarmee ook in de pannetjes een soort van raclette maken.Renée schreef: ma 24 jan 2022, 22:26 Nancy die zegt dat ze gaan racletten en Femke die een gourmet toestel uithaalt. Kobe dé chef, die het ook over racletten heeft maar een gourmet toestel aan het afwassen is.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5

- x 1370
- x 1726
- Contacteer:
mini raclettetjes dan! Minder en minder kwaliteit dan met 'the real stuff'
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
Jules Larocca
- Nog geen rang
- x 14
- x 20
Die gaan na de weddenschap s'avonds gewoon even gaan eten in het "hof van Cleve" waar je maanden op voorhand moet reserven . Misschien is er een locale frituur die dezelfde naam heeft ...
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Waar is het toilet, vroeg Stefaan de decaan gisteren aan Tom. "Trap omhoog, eerste deur rechts".
Opmerkelijk toch wel dat de villa van Karin - waarin ALS-patiënt Steven Lambrechts tot zijn dood woonde - op het gelijkvloers geen toilet zou hebben, terwijl het indertijd toch helemaal aan Stevens aandoening werd aangepast ??
Opmerkelijk toch wel dat de villa van Karin - waarin ALS-patiënt Steven Lambrechts tot zijn dood woonde - op het gelijkvloers geen toilet zou hebben, terwijl het indertijd toch helemaal aan Stevens aandoening werd aangepast ??
0 x