Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 1
- x 19
- x 52
Voor mij een paar lappen voor Tom. Eigenlijk vind ik al tijden dat hij, telkens er iets gebeurt, hij er gewoon maar zo'n beetje bijstaat en zich op de vlakte houdt. Uiteraard, hij heeft met heel die scène op de Withoeve weinig te maken, maar ik heb de indruk dat hij zich niet eens vragen stelt bij Peters gedrag.
2 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Silke en Niels krijgen van mij een lap rond hun oren, al vraag ik me af of dat iets uithaalt bij die 2.
Wat een akelig, verwend en negatief stel is dat. Er zit letterlijk geen greintje positiviteit, vriendelijkheid of plezier in die 2...
Wat een akelig, verwend en negatief stel is dat. Er zit letterlijk geen greintje positiviteit, vriendelijkheid of plezier in die 2...

6 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Daar kan ik u zeggen dat dit in het echte leven soms ook anders kan uitdraaien, ik ken een oma en opa die echt via het gerecht hebben moeten uitvechten om hun kleinkinderen te zien, eer dat het uitgesproken was, waren de kinderen bijna 2 jaar ouder, en neen, niet in het buitenland, grootouders, ouders en de kleinkinderen wonen zelfs nota bene allemaal in dezelfde gemeenteChristel schreef: do 02 dec 2021, 10:06 Nancy heeft zeker het recht om hem dat te vragen. Sterker nog; ze heeft zelfs het recht om haar kleinzoon gewoon te blijven zien zonder dat Peter daar zijn zegen over geeft.
0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Decaan Stefaan, omdat hij veel meer interesse toonde in Lowie dan in zijn eigen zoon.
Het leek alsof Lowie voor hem de ideale zoon is ipv Niels

Het leek alsof Lowie voor hem de ideale zoon is ipv Niels
0 x
-
- Poster rang 1
- x 19
- x 52
Ik vraag me af wanneer hij aan Lowie gaat voorstellen hem te adopteren
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Karin, die Dries wou betrekken in haar vete tegen Peter, terwijl die altijd een goede band had met Dries.
Bovendien was haar argument "die gaat jouw plaats innemen" waardeloos. In tegenstelling tot Karin mag hij immers wél pleiten voor de rechtbank.
Bovendien was haar argument "die gaat jouw plaats innemen" waardeloos. In tegenstelling tot Karin mag hij immers wél pleiten voor de rechtbank.
1 x
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Sam, maar weer eens een lap.
Waarom laat ze die jongen niet met rust.
Ik vraag me ook af wanneer Tim het in de smiezen krijgt dat er straks een tamelijk groot financieel probleem gaat ontstaan.
Waarom laat ze die jongen niet met rust.

Ik vraag me ook af wanneer Tim het in de smiezen krijgt dat er straks een tamelijk groot financieel probleem gaat ontstaan.
0 x
-
- Nog geen rang
- x 18
Sam, Eddy, Karen, Lowie, Ilias, Silke, Niels, Femke, Peter, Nancy
En misschien vergeet ik er nog!
En misschien vergeet ik er nog!

0 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Femke en Peter, wat een moddercatch was dat in die rechtbank... Ocharme Vic
0 x
-
- Poster rang 1
- x 65
- x 134
Zo gaat dat in vechtscheidingen, naar het schijnt.
Ik vind wel dat het allemaal heel snel gaat, morgen al uitspraak.
Ik dacht even dat Femke de bekentenis van Peter in verband met de camionette ging boven halen, maar ze heeft hem gespaard.
Ik ben benieuwd voor het vonnis.
Ik vind wel dat het allemaal heel snel gaat, morgen al uitspraak.
Ik dacht even dat Femke de bekentenis van Peter in verband met de camionette ging boven halen, maar ze heeft hem gespaard.
Ik ben benieuwd voor het vonnis.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Ik niet
Je weet zo dat de rechters (waarom met drie voor een redelijk eenvoudige scheiding?) uiteindelijk week om week zullen geven.
Voor mij Kobe. Nul empathie. Na wellicht Femke's zwaarste dag van haar leven (na de dood van Lucas natuurlijk) "gaan we even gezellig samen Vic van school halen?"

Je weet zo dat de rechters (waarom met drie voor een redelijk eenvoudige scheiding?) uiteindelijk week om week zullen geven.
Voor mij Kobe. Nul empathie. Na wellicht Femke's zwaarste dag van haar leven (na de dood van Lucas natuurlijk) "gaan we even gezellig samen Vic van school halen?"

0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Dat zijn geen 3 rechters hoor Tiboko (allez, IRL niet}, daar zit ook de griffier bij.
En ik had ergens toch gehoopt dat Femke de betrokkenheid van Peter bij de dood van Lucas zou aanhalen. En ik zou toch ook eens willen weten welk energiedrankje of snelheidspillen die rechter gebruikt.
Wat mij betreft verdient Kobe geen lappen. Hij heeft vanuit zijn standpunt geprobeerd Femke op te beuren. Zij heeft vanuit haar standpunt dat ze liever alleen wou zijn (heb ik ook), zijn goedbedoeld aanbod afgeslagen zoals ze dat evengoed bij haar moeder had gedaan.
En ik had ergens toch gehoopt dat Femke de betrokkenheid van Peter bij de dood van Lucas zou aanhalen. En ik zou toch ook eens willen weten welk energiedrankje of snelheidspillen die rechter gebruikt.
Wat mij betreft verdient Kobe geen lappen. Hij heeft vanuit zijn standpunt geprobeerd Femke op te beuren. Zij heeft vanuit haar standpunt dat ze liever alleen wou zijn (heb ik ook), zijn goedbedoeld aanbod afgeslagen zoals ze dat evengoed bij haar moeder had gedaan.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Het ging om zijn reactie. Het is toch goed gegaan? Dus nu "business as usual". Voor haar was het dan weer héél heavy. Beschuldigd van drugsgebruik/toxische omgeving voor de rechter en zelf ook gezegd dat haar vent ongeschikt is als vader, omdat hij zélf misbruikt is geweest. Dan ga je niet even luchtig lopen doen met je "friend with benefits". Dat had hij wat mij betreft toch wel mogen begrijpen.
Toen Kobe zo onbehouwen door Paulien was gedumpt, wou hij ook niet meteen de vrolijke frans uithangen. Hij was zelfs dagen onbereikbaar voor zijn omgeving. Dat dus.
Toen Kobe zo onbehouwen door Paulien was gedumpt, wou hij ook niet meteen de vrolijke frans uithangen. Hij was zelfs dagen onbereikbaar voor zijn omgeving. Dat dus.
0 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Ok, daar heb je het over...
Tja, als je er niet bij was en niemand zegt iets negatiefs... Terwijl je nooit zeker bent of het goed is gegaan tot het vonnis er is, al dan niet in sneltempo.
Dat was idd een redelijk lompe opmerking, maar ik denk niet dat het slecht bedoeld was.
Laatst gewijzigd door heidiw op wo 22 dec 2021, 19:03, 1 keer totaal gewijzigd.
0 x
-
- Poster rang 1
- x 65
- x 134
Ik ben ook niet de grootste fan van Kobe, maar ik vind dat enige nuance hier wel gepast is.
Het gesprek ging als volgt:
Kobe: Hoe was het?
Femke zegt niets.
Nancy zegt: Ik ga Dieter laten weten dat het een heel goede zitting is geweest. Die gaat wèl content zijn.
Kobe: Dus het is goed gegaan?
Femke: Ik heb gedaan wat ik moest doen.
Kobe: Het zal wel een zware dag geweest zijn voor u. Ik zie dat ge een frisse neus kunt gebruiken.
Zullen we Vic te voet afhalen van school?
Dat klinkt voor mij toch meer betrokken dan gewoon "business as usual".
Het gesprek ging als volgt:
Kobe: Hoe was het?
Femke zegt niets.
Nancy zegt: Ik ga Dieter laten weten dat het een heel goede zitting is geweest. Die gaat wèl content zijn.
Kobe: Dus het is goed gegaan?
Femke: Ik heb gedaan wat ik moest doen.
Kobe: Het zal wel een zware dag geweest zijn voor u. Ik zie dat ge een frisse neus kunt gebruiken.
Zullen we Vic te voet afhalen van school?
Dat klinkt voor mij toch meer betrokken dan gewoon "business as usual".
1 x