Plaats hier je berichtje over de soap Thuis in het algemeen.
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Dat toeval toch alweer. Net wanneer Eddy in slaap valt achter het stuur en Joren over neemt, komt Zihame voor de eerste keer met haar nieuwe brommer buiten, uiteraard 's avonds laat. Ze wilde hem wellicht testen.
Hoe groot is de kans dat die twee voertuigen elkaar net op die onverlichte weg treffen? Blijkbaar groot hé - want het is gebeurd. En dan "een paar schrammen op de camionette". En toch vloog die brommer vijf meter verder in de gracht. Straf.
Tenzij Joren Zihame helemaal niet heeft aangereden en de hit & run het werk was van Harry's vijand. Kan ook natuurlijk.
Verder de "ontsnapping" van Vic, die een wel heel stevige knoop in zijn sjaal heeft gelegd. Knap dat een vierjarige (Vic wordt eind januari vijf jaar) dit al voor elkaar krijgt
Tiboko schreef: ma 06 dec 2021, 22:52
Tenzij Joren Zihame helemaal niet heeft aangereden en de hit & run het werk was van Harry's vijand. Kan ook natuurlijk.
Eigenlijk hoop ik dat het dat is. Niet in de laatste plaats voor Joren en Eddy, maar ook omdat ze achteraf de buurt nogal uitgekamd hebben en het me straf lijkt dat ze noch Zihame noch haar brommer zouden vinden. En inderdaad, wat had Zihame daar uitgerekend op dat tijdstip te zoeken?
Verder de "ontsnapping" van Vic, die een wel heel stevige knoop in zijn sjaal heeft gelegd. Knap dat een vierjarige (Vic wordt eind januari vijf jaar) dit al voor elkaar krijgt
Wel handig ook dat Peter de deur gewoon open laat 's nachts. Of zou hij schrik gehad hebben dat Sinterklaas anders niet binnen kon?
De manier waarop hij zijn buitendeur 's morgens open deed, zag eruit alsof iedereen daar gewoon ongemoeid binnen en buiten had kunnen wandelen gedurende de nacht.
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
Net wanneer Eddy in slaap valt achter het stuur en Joren over neemt, komt Zihame voor de eerste keer met haar nieuwe brommer buiten, uiteraard 's avonds laat. Ze wilde hem wellicht testen.
Of ze ging naar die fuif, waar ze van Harry niet naartoe mocht?
Gelukkig had ze tenminste een helm op.
ThuisStan123 schreef: di 07 dec 2021, 09:35
Eigenlijk hoop ik dat het dat is. Niet in de laatste plaats voor Joren en Eddy, maar ook omdat ze achteraf de buurt nogal uitgekamd hebben en het me straf lijkt dat ze noch Zihame noch haar brommer zouden vinden.
Ik hoop het ook, maar ik vrees dat we nu weer vertrokken zijn voor een tijdje 'getormenteerde Joren'.
En ik zou het ook straf vinden dat net die fractie van een seconde dat Joren niet op de weg lette, Zihame vlak voor de camionette reed.
En dan ook van dat kapotte achterlicht niets was terug te vinden.
Christel schreef: di 07 dec 2021, 09:43
Wel handig ook dat Peter de deur gewoon open laat 's nachts. Of zou hij schrik gehad hebben dat Sinterklaas anders niet binnen kon?
De manier waarop hij zijn buitendeur 's morgens open deed, zag eruit alsof iedereen daar gewoon ongemoeid binnen en buiten had kunnen wandelen gedurende de nacht.
Het lijkt er inderdaad op dat dat de twee sporen zijn die ze zullen uitspelen.
Harry denkt dat Chris er achter zit, Joren denkt dat hij de schuldige is. En wij worden in het ongewisse gelaten wat er echt gebeurd is.
Trouwens, hoe kwam Rosa toevallig net op dezelfde dag aan krassen op haar auto?
tvx1 schreef: di 07 dec 2021, 13:57
Had Vic die niet ontgrendeld?
Volgens mij niet. Ik meen me zelfs te herinneren dat we Vic gewoon de klink naar beneden zagen trekken en dat de deur daarop open ging, maar daar durf ik mijn hand niet voor in het vuur te steken omdat ik toen nog niet echt oplette. Toen hij echter zo naar buiten kon lopen ben ik dat wel een beetje gaan doen, en er zat later (toen Peter hem opende) volgens mij zelfs helemaal geen sleutel in het slot op die deur aan de binnenkant. Anders zou je nog kunnen denken dat Vic die misschien omgedraaid had.
Dat was dus wat ik zo vreemd vond; Peter pakte 's morgens ook gewoon de klink vast en deed de deur open, alsof het om een simpele binnendeur ging. Dat werkt normaal toch allemaal niet zo eenvoudig, mag ik hopen...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
tvx1 schreef: di 07 dec 2021, 14:34
Harry denkt dat Chris er achter zit, Joren denkt dat hij de schuldige is. En wij worden in het ongewisse gelaten wat er echt gebeurd is.
Mij lijkt het heel wat waarschijnlijker dat Chris Zihame heeft aangereden en dat Joren, zoals Eddy zei, een dier heeft geraakt. (Wat hebben de makers van Thuis toch tegen dieren? ) Dat kun je nog gemakkelijk over het hoofd zien in een paar seconden afleiding, en in dat geval zou het ook niet raar zijn dat Joren en Eddy achteraf niets hebben kunnen vinden.
Volledigheidshalve: waar is Zihame nu juist gevonden? Dat had ik even gemist.
Vic heeft inderdaad die deur niet ontgrendeld, maar gewoon open getrokken.
Als Peter naderhand de voordeur open doet, blijkt er wel een sleutel op de deur de zitten, maar de deur was niet op slot.
En waar Zihame precies gevonden werd, is mij ook niet duidelijk.
Ik denk niet dat dit vermeld is.
Ik ben enigszins opgelucht dat Vic niet werd aangereden door Joren en Eddy. Lastig om precies te oordelen wie Zihame aangereden heeft. Het is inderdaad logisch dat Harry denkt dat Chris er iets mee te maken heeft. Al is de mogelijkheid dat Joren en Eddy haar heeft aangereden ook niet helemaal uit te sluiten.
Leuk om Judith in haar nieuwe werkomgeving te zien.
ThuisfanNL schreef: di 07 dec 2021, 16:06
Al is de mogelijkheid dat Joren en Eddy haar heeft aangereden ook niet helemaal uit te sluiten.
Weet niet...is moeilijk in te schatten. Ze moeten toch iets gezien hebben in hun lichten. Of er moet toch iets van dat achterlicht teruggevonden zijn op de grond toen Joren en Eddy daar zochten Heb hierover toch twijfels!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
ThuisfanNL schreef: di 07 dec 2021, 16:06
Ik ben enigszins opgelucht dat Vic niet werd aangereden door Joren en Eddy. Lastig om precies te oordelen wie Zihame aangereden heeft. Het is inderdaad logisch dat Harry denkt dat Chris er iets mee te maken heeft. Al is de mogelijkheid dat Joren en Eddy haar heeft aangereden ook niet helemaal uit te sluiten.
Leuk om Judith in haar nieuwe werkomgeving te zien.
Toch ook wel toevallig dat Rosa’s wagen ook ineens schrammen had…
Inderdaad. Plots zijn er 3 verdachten . Chris, Joren en Rosa. 3 verschillende types van auto's tegen een oude Camino. Dan gok ik toch eerder op een personenwagen dan op Joren met zijn grote hoge camionette. Er is trouwens ook gesproken over een achterlicht dat bij het accident kapotging en dat hadden Eddy en Boren zeker zien liggen zoals ze gezocht hebben.
heidiw schreef: di 07 dec 2021, 21:14
Inderdaad. Plots zijn er 3 verdachten . Chris, Joren en Rosa. 3 verschillende types van auto's tegen een oude Camino. Dan gok ik toch eerder op een personenwagen dan op Joren met zijn grote hoge camionette. Er is trouwens ook gesproken over een achterlicht dat bij het accident kapotging en dat hadden Eddy en Boren zeker zien liggen zoals ze gezocht hebben.
Dan hoop ik wel dat, indien Joren onschuldig is, dit hem toch rap genoeg duidelijk wordt. Ik vind dat hij al meer dan genoeg getormenteerd is geweest. Een wat positievere episode zou hem wonderen doen.