Kobe Baert (Reynout Dekimpe)
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
Kobe Baert (Sid Van Oerle)
Robin is een minderjarig kind. Wat weet die trouwens van Kobe af? Hij heeft hem amper gezien. heeft hij ooit een woord met Kobe gewisseld?
1 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
-
- x 435
- martha
- Poster rang 5
- x 972
- x 577
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Inderdaad...jessie V. schreef: di 23 mar 2021, 16:31 Robin is een minderjarig kind. Wat weet die trouwens van Kobe af? Hij heeft hem amper gezien. heeft hij ooit een woord met Kobe gewisseld?
Robin "kent" Kobe & Paulien nu een tijdje (ik hou hier even in het midden hoe oppervlakkig hun contact precies is geweest, maar inderdaad; heel verschrikkelijk veel hebben ze toch niet met elkaar te maken gehad), en ziet die 2 dus eigenlijk alleen op hun voordeligst, als ze een keertje gezellig op Robin passen of zo. Die jongen kan dus alleen getuigen dat Paulien en Kobe heel vriendelijk kunnen zijn tegen kinderen.
Sorry, maar ook ik zie hiervan de toegevoegde waarde niet echt voor de beoordeling van iemands geschiktheid als ouder.

Er zijn genoeg leuke oppassen te vinden, maar dat is nog wel heel wat anders dan dagelijks de verantwoordelijkheid te dragen voor een kind.
Maar goed, ik heb ook wel het idee dat Karin zo'n beetje bezig is met iedere strohalm aangrijpen die ze maar kan om haar zoon vooruit te helpen, dus ik vraag me af hoe waardevol haar mening is in deze hele zaak. Ze is alleszins te betrokken om echt objectief te kunnen zijn.
Ik ben dus benieuwd hoe dit verder gaat verlopen, want hoewel ik ook al vaak met m'n oren heb staan klapperen bij de eisen aan adoptieouders, kan ik in dit geval toch niet zeggen dat ik dat negatieve advies onterecht vind, hoe rot dat ook moge zijn voor Kobe en Paulien..

1 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- x 435
Waarom zoekt Kobe nu in hemelsnaam niet gewoon een eigen woonplaats. Je gaat me toch niet wijsmaken dat hij niet voldoende verdient bij Stevenson om ergens een appartementje te kunnen huren.
1 x
- Kiki_Dee
- Poster rang 4
- x 173
- x 549
Volgens mij wordt hij de nieuwe huisgenoot vanThilly... Past volledig in haar eisenpakket.tvx1 schreef: wo 20 okt 2021, 19:33 Waarom zoekt Kobe nu in hemelsnaam niet gewoon een eigen woonplaats. Je gaat me toch niet wijsmaken dat hij niet voldoende verdient bij Stevenson om ergens een appartementje te kunnen huren
0 x
-
- x 435
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Die heeft alleen nog maar oog voor Femke, zal niet zo lang duren of ook hij zit weer met een zware depressie.
Kan hij om raad bij zijn ex Paulien.
Kan hij om raad bij zijn ex Paulien.
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
Raar, maar ik zie niks van het karakter, uiterlijk van de oude Kobe bij de nieuwe. Natuurlijk kun je een nieuw gezicht geven aan iemand, maar z'n gedragingen toch wat gaande houden. De vroegere Kobe hebben we weinig gezien buiten de keuken, kokend, lekkere gerechtjes voorschotelen. Die van nu heeft nog geen zoutvat aangeraakt, laat staan eens uit de moestuin komen met verse groenten!
3 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Hij moest helpen met de ploek van de droivendaffy duck schreef: vr 22 okt 2021, 16:55 Die van nu heeft nog geen zoutvat aangeraakt, laat staan eens uit de moestuin komen met verse groenten!

Trouwens, bestaat die moestuin eigenlijk nog?
0 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Ah nee, want die is miraculeus een rouwconsulente geworden ....hoe zotter hoe beter !
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Ik vind het toch vreemd dat Kobe nu als ‘agressief’ beschouwd wordt, terwijl hij vorig seizoen nog geschikt bleek voor een adoptie.
Zou het dat zijn dat Karin aan Femke wil vertellen?
1 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
In ieder geval heb ik de laatste afleveringen toch weer signalen opgemerkt over dat die agressie nog niet helemaal uit zijn systeem is, mag hopen dat deze verhaallijn niet weer diezelfde weg op gaat.
Wat de barrels betreft (okay - is voor elders).
Wat de barrels betreft (okay - is voor elders).
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1718
- Contacteer:
zover had ik nog niet gedacht! Zou heel leuk zijn om houten clown zo een hak te zetten met al z'n eisen!satine schreef: do 11 nov 2021, 22:55 terwijl hij vorig seizoen nog geschikt bleek voor een adoptie.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes