Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Dieter, eerst Peter overtuigen om toch maar te gaan dartsen, en dan met geen woord reppen aan zijn Nancy, dat het zijn idee was om op Vic te passen, echt gewoon de schuld in Peter zijn schoenen zelf stoppen
2 x
-
- Poster rang 5
- x 2250
- x 189
Dieter is een sympathiek personnage maar als hij tegenover zijn "poeske" staat is 't een echte mossel , sorry !
0 x
-
- x 435
Kobe. Beneden alles hoe die zonder schaamte andermans vrouw zit te verleiden. 

1 x
-
- x 435
Komaan zeg, moet Peter zijn vrouw dan maar niet zo openlijk negeren! Het huwelijk Femke-Peter is zo goed als verleden tijd. En 't is Peter die het aftrapte. Een lap voor Peter dus, die denkt met de martelaar uit te hangen zijn huwelijk denkt te kunnen redden.tvx1 schreef: ma 18 okt 2021, 18:18 Kobe. Beneden alles hoe die zonder schaamte andermans vrouw zit te verleiden.
2 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
De vorige Kobe zou het niet gedaan hebben
Voorlopig blijft het allemaal redelijk netjes, al kan dat snel veranderen. Toch heb ik niet de indruk dat Femke meer dan een vriend in hem ziet.

Voorlopig blijft het allemaal redelijk netjes, al kan dat snel veranderen. Toch heb ik niet de indruk dat Femke meer dan een vriend in hem ziet.
0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Sam - zoveel ruimte, zwemmen in het huis!!!
Maar Joren kan wel best zo snel mogelijk een andere woonst zoeken.
Die heeft ze nu toch niet meer nodig met haar inwonende babysits.
Wat die denkt of voelt is helemaal niet van belang, als zij het hare maar heeft.
Maar Joren kan wel best zo snel mogelijk een andere woonst zoeken.
Die heeft ze nu toch niet meer nodig met haar inwonende babysits.

Wat die denkt of voelt is helemaal niet van belang, als zij het hare maar heeft.

1 x
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Onder normale omstandigheden zou ik ook zeggen dat het niet netjes is. Maar nu? Eigenlijk is Femke enkel nog op papier getrouwd en Kobe is vrijgezel.tvx1 schreef: ma 18 okt 2021, 18:18 Kobe. Beneden alles hoe die zonder schaamte andermans vrouw zit te verleiden.
1 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Daar sluit ik me helemaal bij aan. Veel hangt ook van de omstandigheden er omheen af, vind ik. Als Peter en Femke bijvoorbeeld nog duidelijk moeite zouden doen om hun huwelijk op de een of andere manier te redden, dan zou het niet mooi zijn van Kobe als hij daar tussen probeerde te komen. Maar Peter laat al een hele tijd op een heleboel manieren merken dat het einde van zijn huwelijk voor hem niet bepaald prioriteit heeft (wat ik - na zoveel jaren samen - wél ergerlijk vind), en dan is er nog Femke die Kobe zelf gekust heeft; niet moeilijk dat hij daar dan bepaalde conclusies uit trekt.heidiw schreef: di 19 okt 2021, 10:00 Onder normale omstandigheden zou ik ook zeggen dat het niet netjes is. Maar nu? Eigenlijk is Femke enkel nog op papier getrouwd en Kobe is vrijgezel.
Ik vind toch dat zoiets de situatie minder zwart/wit maakt dan dat Kobe nu andermans vrouw zou proberen te verleiden. Dat zie ik er helemaal niet in, eigenlijk.
Ook ik erger me wel mateloos aan het ongevoelige en opportunistische gedrag van Sam, dus ook van mij een lap rond haar oren voor haar.

2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 690
- x 532
-
- x 435
Ze zijn tot nader order nog altijd getrouwd en Femke heeft al meermaals te kennen gegeven niet te willen scheiden. Zelfs tegenover Kobe. Diens gedrag is dus echt niet goed gebeuren. Intussen heeft Femke ook duidelijk gemaakt dat ze het niet wilt.ikke schreef: ma 18 okt 2021, 18:24 Komaan zeg, moet Peter zijn vrouw dan maar niet zo openlijk negeren! Het huwelijk Femke-Peter is zo goed als verleden tijd. En 't is Peter die het aftrapte. Een lap voor Peter dus, die denkt met de martelaar uit te hangen zijn huwelijk denkt te kunnen redden.
1 x
-
- x 435
En toch is het iets waar ze wel degelijk nog belang aan hecht, want ze wil haar burgerlijke staat niet veranderen.
0 x
-
- x 435
Het is duidelijk dat ze beide nu in een fase zitten dat ze niet weten of ze nog voor elkaar willen vechten of definitief willen breken. Komt daar bij dat Peter nu door Kobe zijn houding verkeerdelijk denkt dat Femke wel degelijk een relatie heeft met hem. Ja dan is het ergens wel te begrijpen dat er nog weinig geloof is bij Peter dat er nog iets te redden is. Ik kan mij echter niet van de indruk ontdoen dat Peter en Femke nog steeds gevoelens voor elkaar hebben, maar dat niet aan elkaar kunnen toegeven, misschien niet eens aan henzelf, en net daarom zou Kobe zich daar beter buiten houden en is die lap meer dan terecht.Christel schreef: di 19 okt 2021, 10:45 Als Peter en Femke bijvoorbeeld nog duidelijk moeite zouden doen om hun huwelijk op de een of andere manier te redden, dan zou het niet mooi zijn van Kobe als hij daar tussen probeerde te komen. Maar Peter laat al een hele tijd op een heleboel manieren merken dat het einde van zijn huwelijk voor hem niet bepaald prioriteit heeft (wat ik - na zoveel jaren samen - wél ergerlijk vind), en dan is er nog Femke die Kobe zelf gekust heeft; niet moeilijk dat hij daar dan bepaalde conclusies uit trekt.
Ik vind toch dat zoiets de situatie minder zwart/wit maakt dan dat Kobe nu andermans vrouw zou proberen te verleiden. Dat zie ik er helemaal niet in, eigenlijk.
0 x
-
- x 435
Een lap voor Sam. Tenenkrommend hoe ze haar neefje bijna bij het vuilnis op straat zet. Ze blijft maar verkondigen dat die jongen zijn eigen stek wilt, terwijl zij met die gedachte is afgekomen. Hij heeft daar nooit enige indicatie toe gegeven. Hoe ze gisteren bezig was, was het precies of hij is niet meer welkom bij haar. 

2 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Kobe heeft duidelijk maar even naar tante Rosa geluisterd. Ook nonkel Waldek dringt niet tot hem door. Maar de lap is in feite voor Femke, die denkt dat het mogelijk is om als "gewone vrienden" elke dag samen met Kobe leuke dingen te doen. Terwijl een blinde kan zien dat die kerel smoorverliefd is op haar.
Ook nog eentje voor Silke. Alweer volgt ze les op café, getuigt van weinig respect voor haar docent, om het even wie dat is. Zou papa decaan weten dat zijn dochter haar studies op die manier aanpakt?
Ook nog eentje voor Silke. Alweer volgt ze les op café, getuigt van weinig respect voor haar docent, om het even wie dat is. Zou papa decaan weten dat zijn dochter haar studies op die manier aanpakt?
1 x
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Precies. Als Femke dan toch nog zou willen vechten voor haar huwelijk (wat ik persoonlijk helemaal niet zie. Wel iemand die enorm overhoop ligt met zichzelf en die eenzaam is, en die dus vooral schrik heeft om te scheiden voor de gevolgen die daar aan kleven), dan moet ze toch stoppen met het afgeven van verkeerde signalen aan Kobe. Een blinde kan nog zien wat zijn gevoelens voor haar zijn, en toch blijft ze achter hem aanlopen.Tiboko schreef: wo 20 okt 2021, 22:58 Maar de lap is in feite voor Femke, die denkt dat het mogelijk is om als "gewone vrienden" elke dag samen met Kobe leuke dingen te doen. Terwijl een blinde kan zien dat die kerel smoorverliefd is op haar.
En ook een lap voor Sam, die mij elke avond een beetje meer verbijstert met haar waardeloze gedrag richting Joren...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..