Wat vond je van de aflevering van "vandaag"?
Forumregels
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
Hieronder komt alles te staan wat met Thuis te maken heeft. Let op, alle verhaallijnen rondom bepaalde personages horen in het personagesforum (http://thuisonline.be/viewforum.php?f=1)(Geen spoilers !)
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Uiteraard wordt dát de grote finale, daar gaan ze minstens één aflevering aan besteden, met iedereen die hen lief heeft (dus zowat de hele Thuis community) er omheen om Sam aan te moedigen 
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Ik volg die hele dartswedstrijd eigenlijk niet echt.
Eerst vond ik het nog wel een leuk idee, ik dacht dat het op bepaalde avonden zou zijn en dat we dan verschillende deelnemers zouden zien in Bar Madam, maar het is blijkbaar op afspraak allemaal en dat vind ik maar saai. Daarna vond ik het heel wat minder interessant.
En dan het concept dat Sam het huis 'mag' kopen als ze het toernooi wint - wie bedenkt zoiets?
Van mij mag Sam gerust winnen, op voorwaarde dat we dan ook te zien krijgen waar haar ezeltje staat.
Want een huis in die prijsklasse kopen en dan al haar verbouwingen, dat kan lang niet iedereen zich permitteren.
Ik ben ook nooit fan geweest van de "ik kan alles en ik ben de beste"-houding van Sam.
Verder vond ik het ook nogal apart dat Tania op de FB-pagina gaat kijken of Thilly gewonnen heeft van Harry, terwijl die net gezegd heeft dat ze terug moet voor de volgende ronde.
Blijkbaar is Tania niet helemaal mee met het concept.
En inderdaad: Ilias
Wie sluit er buiten aan een café weddenschappen af met iemand die hij/zij van haar nog pluim kent?
En ja Tiboko, luistervinken en misverstanden zijn nu eenmaal ingrediënten voor een goeie soap.
Ook al zijn ze soms vergezocht en/of saai.
Eerst vond ik het nog wel een leuk idee, ik dacht dat het op bepaalde avonden zou zijn en dat we dan verschillende deelnemers zouden zien in Bar Madam, maar het is blijkbaar op afspraak allemaal en dat vind ik maar saai. Daarna vond ik het heel wat minder interessant.
En dan het concept dat Sam het huis 'mag' kopen als ze het toernooi wint - wie bedenkt zoiets?
Van mij mag Sam gerust winnen, op voorwaarde dat we dan ook te zien krijgen waar haar ezeltje staat.
Want een huis in die prijsklasse kopen en dan al haar verbouwingen, dat kan lang niet iedereen zich permitteren.
Ik ben ook nooit fan geweest van de "ik kan alles en ik ben de beste"-houding van Sam.
Verder vond ik het ook nogal apart dat Tania op de FB-pagina gaat kijken of Thilly gewonnen heeft van Harry, terwijl die net gezegd heeft dat ze terug moet voor de volgende ronde.
En inderdaad: Ilias
Wie sluit er buiten aan een café weddenschappen af met iemand die hij/zij van haar nog pluim kent?
En ja Tiboko, luistervinken en misverstanden zijn nu eenmaal ingrediënten voor een goeie soap.
Ook al zijn ze soms vergezocht en/of saai.
1 x
-
ikke
- x 435
satine schreef: di 12 okt 2021, 10:15 En dan het concept dat Sam het huis 'mag' kopen als ze het toernooi wint - wie bedenkt zoiets?
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Ik ben misschien niet de meest aandachtige kijker, zeker met de zwakke verhaallijnen van tegenwoordig, maar ik heb toch de indruk dat dit hulpmiddeltje in vorige seizoenen amper of nooit gebruikt werd.satine schreef: di 12 okt 2021, 10:15 En ja Tiboko, luistervinken en misverstanden zijn nu eenmaal ingrediënten voor een goeie soap.
@satine
Klopt wat je schrijft over Sam. Verder zal het mij worst wezen of ze al dan niet dat toernooi wint of dat huis koopt (als ze het kan betalen). Maar nu krijg ik heel sterk de indruk dat het een soort complot is van alles en iedereen zodat ze toch zeker zal winnen, terwijl ze eigenlijk - zoals Tim opmerkte - in feite illegaal meedoet, want toen Frank uitviel, moest gewoon iemand uit de reservelijst overnemen natuurlijk, Tom bijvoorbeeld.
0 x
-
torrevieja
- Nog geen rang
Grote forumupdate
Als de echte darts spelers de afleveringen van de Leocup zien ,zullen die nogal lachen .
En dan de manier hoe het tornooi georganiseerd word !
Als dit uit het dagelijks leven gegrepen is ,vraag ik mij af in welke landen zoiets gebeurt.
En dan Franck met zijn rug …….nog zoiets , de neef van Dieter is weer ne goeien binnenkomer ,
Ik kijk niet meer ,als ze dat op een later uur zouden uitzenden ,geraak je niet meer in slaap van de zenuwen.

Als dit uit het dagelijks leven gegrepen is ,vraag ik mij af in welke landen zoiets gebeurt.
En dan Franck met zijn rug …….nog zoiets , de neef van Dieter is weer ne goeien binnenkomer ,
Ik kijk niet meer ,als ze dat op een later uur zouden uitzenden ,geraak je niet meer in slaap van de zenuwen.
0 x
-
tvx1
- x 435
Ik dacht dat Tania daarop wilde nagaan wie de wedstrijd tussen Sam en Dries had gewonnen.satine schreef: di 12 okt 2021, 10:15 Verder vond ik het ook nogal apart dat Tania op de FB-pagina gaat kijken of Thilly gewonnen heeft van Harry, terwijl die net gezegd heeft dat ze terug moet voor de volgende ronde.
0 x
-
tvx1
- x 435
Het is natuurlijk geen officieel toernooi, zelfs niet op lokaal niveau, maar gewoon voor het plezier tussen de vrienden, hé.torrevieja schreef: di 12 okt 2021, 15:26 Als de echte darts spelers de afleveringen van de Leocup zien ,zullen die nogal lachen .
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Tania zei wel duidelijk:tvx1 schreef: di 12 okt 2021, 16:23 Ik dacht dat Tania daarop wilde nagaan wie de wedstrijd tussen Sam en Dries had gewonnen
"We zullen eens kijken op Facebook wie er gewonnen heeft.
Hier zie. Thilly heeft gewonnen van Harry".
Dan nog...tvx1 schreef: di 12 okt 2021, 16:25 Het is natuurlijk geen officieel toernooi, zelfs niet op lokaal niveau, maar gewoon voor het plezier tussen de vrienden, hé.
Ik vind het ook een raar concept, dat iedereen om de beurt op afspraak komt.
0 x
-
ikke
- x 435
Dat vind ik ook.satine schreef: di 12 okt 2021, 16:46 Ik vind het ook een raar concept, dat iedereen om de beurt op afspraak komt.
0 x
-
Lucske_Bomans
- Nog geen rang
- x 2
- x 9
Wel minutenlang die zever rondom de wedstrijd van Sam moeten zien, maar een wedstrijd als die van Viv en Karin wordt off-screen gespeeld - terwijl een Karin Baert die met dartpijltjes gooit hoe dan ook amusanter gaat zijn. En het is toch al overduidelijk dat Sam en Tim never ever nooit het doktershuis zullen kopen. Dus: Ilias, ik zet mijn geld daarvoor in op de familie Le Grand-Amrani
En, misschien een irritatiefactor van mij alleen, maar: wat doen personages als Tania, Angèle en Paulien eigenlijk nog in de serie? Die voegen naar mijn mening echt al tijden niks meer wezenlijks toe aan het verhaal, sterker nog: als ze zouden verdwijnen met de noorderzon zou ik ze niet missen. En de cast is al zo overvol, met alle nieuwe aanwas erbij...
En, misschien een irritatiefactor van mij alleen, maar: wat doen personages als Tania, Angèle en Paulien eigenlijk nog in de serie? Die voegen naar mijn mening echt al tijden niks meer wezenlijks toe aan het verhaal, sterker nog: als ze zouden verdwijnen met de noorderzon zou ik ze niet missen. En de cast is al zo overvol, met alle nieuwe aanwas erbij...
0 x
-
tvx1
- x 435
Ja maar ze wilde nakijken wie de wedstrijd tussen Dries en Sam had gewonnen, maar kwam dan gewoon ook het resultaat van Thilly tegen.satine schreef: di 12 okt 2021, 16:46 Tania zei wel duidelijk:
"We zullen eens kijken op Facebook wie er gewonnen heeft.
Hier zie. Thilly heeft gewonnen van Harry".
0 x
-
tvx1
- x 435
Ze komen blijkbaar al in de halve finale tegen elkaar uit.Tiboko schreef: di 12 okt 2021, 09:17 Uiteraard wordt dát de grote finale, daar gaan ze minstens één aflevering aan besteden, met iedereen die hen lief heeft (dus zowat de hele Thuis community) er omheen om Sam aan te moedigen
0 x
- satine
- Poster rang 5

- x 1667
- x 2574
Misschien heb je dan vanavond geluk, maar ik denk dat haar aanwezigheid in Bar Madam eerder met Silke te maken zou kunnen hebben.Lucske_Bomans schreef: di 12 okt 2021, 19:11 terwijl een Karin Baert die met dartpijltjes gooit hoe dan ook amusanter gaat zijn.
Wat ik dan ook wel triestig vind, een 'prof' die zich daarmee bezig houdt.
Verder heb ik mij wel geërgerd aan Sam - hoe ze tegen Joren zei dat zij op die leeftijd al lang zelfstandig woonde - is die jongen nog niet onzeker genoeg?
En hoe ze eens naar 'dat Timmeke' ging bellen.
Verder gaat wat mij betreft de prijs voor de beste uitspraak naar Lexi.
"Ik zal vooral blij zijn als dat toernooi voorbij is.
Dat we allemaal verder kunnen met ons leven. En ons werk."
1 x
- Christel
- Poster rang 5

- x 3251
- x 1602
Precies!satine schreef: wo 13 okt 2021, 09:46 Verder gaat wat mij betreft de prijs voor de beste uitspraak naar Lexi.
"Ik zal vooral blij zijn als dat toernooi voorbij is.
Dat we allemaal verder kunnen met ons leven. En ons werk."![]()
Wat een ongelofelijke onzin, dat hele darttoernooi en de manier waarop zo goed als iedereen er aan hun haren bijgesleurd wordt.
Als het nou nog "gezellig onder vrienden" was, maar zelfs dat is niet zo. Peter zit daar met zijn kop op onweer (ik snap hoe langer hoe minder waarom die nog door iemand uitgenodigd wordt), Angèle stevent af op een meltdown. Dan hebben we nog Ilias die buiten staat te gokken alsof het de paardenraces zijn, terwijl het hier gaat om wat lokale onzin waar normaal gesproken nog geen hond een euro op zou inzetten.
De wedstrijd gaat dan nog door van 's morgens vroeg tot 's avonds laat, want dat kan allemaal gewoon. Iedereen kan zich daar gewoon te pas en te onpas voor vrijmaken.
En dat allemaal zodat arrogante Sam een weddenschapje af kan sluiten met Tim om een kast van een huis te kopen?
Het moet niet gekker worden, en "ergerlijk" is het eerste wat in mij opkomt over de hele lijn...
3 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
- Tiboko
- Poster rang 5

- x 47
- x 1039
Kan ik me ook alleen maar bij aansluiten.Christel schreef: wo 13 okt 2021, 10:29 Het moet niet gekker worden, en "ergerlijk" is het eerste wat in mij opkomt over de hele lijn...
Ilias die tot de vroege ochtend (was dat café dan nog zo laat open) buiten gokwedstrijdjes organiseert en dan een uurtje later alweer in Bar Madame (met oortjes in, om Frank niet te storen) staat stof af te nemen. Alsof "nonkel Didi" zijn enige verwant is, want die mama vindt dat blijkbaar allemaal maar okay zo ??
Hoe kunnen ze het bedenken.
0 x