Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren

Hier kan je alles kwijt over de personages uit Thuis.
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

Martha, ik doe mee! JIj het linkeroog en ik het rechter! Wat een zelfvoldane en manipulerende advocaat is me dat! Hij weet wel wie hij moet aanpakken om z'n gedacht te krijgen!
1 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
ThuisStan123
Poster rang 1
Poster rang 1
x 19
x 52

Bericht door ThuisStan123 »

Is er nog een oog vrij? :twisted: :twisted: :twisted:
2 x
nounake
Poster rang 5
Poster rang 5
x 2250
x 189

Bericht door nounake »

ben ik dan de enige die vindt dat Femke toch ook wel overdrijft ? Eerst was ze toch "akkoord" om de kleine Yasmine toe te laten en dan plots ...Ik vind dat die 2 elk om beurt onredelijk zijn ; ocharme dat Vicske ....
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ik denk dat Femke het gewoon steeds moeilijker kreeg met de hele situatie door Peter's eigen houding richting haar. Het is niet alleen dat ze Yasmine moest accepteren in hun leven (wat ze wel meteen wilde doen voor Yasmine), maar ook dat ze erachter kwam dat Peter jarenlang iets voor haar heeft kunnen verzwijgen, vervolgens dat hij haar een soort van is beginnen buitensluiten toen hij zijn best ging doen om Yasmine te leren kennen en bleek dat Femke moeite had met de hele situatie (haar met geduld en vooral begrip een beetje tijd geven had bijvoorbeeld al heel anders geweest), en dat hij nu zonder blikken of blozen een streep wil trekken onder hun huwelijk en daarbij zijn eisen netjes zonder emotie aan haar komt presenteren.
Het lijkt wel alsof het Peter helemaal niks doet dat hun huwelijk op de klippen loopt? Alsof hij Femke heel eenvoudig aan de kant kan schuiven...
Ik zit er in elk geval met verbazing naar te kijken elke keer.

Ook ik help dus met veel plezier met wat lappen voor Peter; de koude (en manipulerende) kikker :sick:
2 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Inderdaad - daar kwam dan nog bij dat Femke ook een paar keer met Nina geconfronteerd werd in de Withoeve - ondanks het feit dat Peter wist dat dit voor haar heel moeilijk lag - wat het allemaal niet makkelijker maakte.
Zeker niet toen Nina op een keer tegen Femke zei dat ze een boodschap aan Peter moest doorgeven over een niet nagekomen afspraak.
En ik dacht ook dat Peter een keer zijn belofte niet nakwam ivm het samen ophalen van Vic, of een ouderavond of zoiets.
In ieder geval had Femke toen het gevoel dat Yasmine belangrijker was voor Peter dan Vic.

En wat ook wel heel kwetsend was voor Femke was het feit dat Peter het gelukkige gezinnetje ging spelen voor de foto op de trouw van Leo en Marianne.
Dat was op vraag van Yasmine, en ik geef meteen toe dat zij absoluut een schatje is, dus wie kan zoiets dan weigeren?
Maar Peter had Femke daar op 1 of andere manier bij kunnen betrekken, zou hij dat gewild hebben.
Maar nee, hij poseerde daar als papa met de mama van Yasmine, alsof dat de normaalste zaak van de wereld was.
En ondertussen liep Femke daar rond met haar plateau om de gasten te bedienen.
In een zaak die even goed die van hem is als die van haar.
Alleen is ZIJ degene die er constant de handen uit de mouwen steekt, terwijl Peter gewichtig doet in zijn kantoortje en 'leveranciers bezoekt.'
En elke maand 900 euro naar Nina overschreef in het verleden, een bedrag dat in Belize het dubbele is van een gemiddeld maandloon.

Dus ja, ook van mijn kant lappen voor Peter.
1 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

satine schreef: zo 03 okt 2021, 20:59 het feit dat Peter het gelukkige gezinnetje ging spelen voor de foto op de trouw van Leo en Marianne.
Dat was op vraag van Yasmine, en ik geef meteen toe dat zij absoluut een schatje is, dus wie kan zoiets dan weigeren?
Maar Peter had Femke daar op 1 of andere manier bij kunnen betrekken, zou hij dat gewild hebben.
Maar nee, hij poseerde daar als papa met de mama van Yasmine, alsof dat de normaalste zaak van de wereld was.
En ondertussen liep Femke daar rond met haar plateau om de gasten te bedienen.
In een zaak die even goed die van hem is als die van haar.
Alleen is ZIJ degene die er constant de handen uit de mouwen steekt, terwijl Peter gewichtig doet in zijn kantoortje en 'leveranciers bezoekt.'
Dit vat de spreekwoordelijke druppel heel goed samen.
0 x
Thom
Poster rang 2
Poster rang 2
x 292
x 447

Bericht door Thom »

Peter , en ik vrees dat ik zelfs met 10 nog niet toekom :boo: :thumbdown:
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Hierzie voor Peter: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo: :boo:
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ook Peter hier (maar dat begint een soort vertrouwde, dagelijkse gewoonte te worden :angel: :twisted: )

En Marianne...
Hoewel ik alle respect voor haar recentelijke verlies heb, en ook wel voor de emoties die erbij komen kijken nu haar ouderlijk huis verkocht gaat worden, erger ik me toch meer en meer aan haar bekrompen en afhankelijke houding.
Wat doet ze daar nog bij Tom en Karin in huis? Ze zal toch ééns door die zure appel heen moeten bijten en terug naar haar eigen appartement gaan.
En dan als klap op de vuurpijl op haar leeftijd dadelijk ook nog maandelijks haar pensioen over willen maken om een te dure hoop stenen af te betalen? Met een praktijkruimte die ze zelf niet eens kan gebruiken en een hoop leegstaande kamers? Serieus? :crazy:
Hoe dom kun je de laatste jaren van je leven spenderen, vraag ik me dan af.
Er lijkt geen greintje plezier en levenslust meer in die vrouw te zitten... :nope: :thumbdown:
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Christel schreef: di 05 okt 2021, 14:59 Er lijkt geen greintje plezier en levenslust meer in die vrouw te zitten...
Niet verwonderlijk, ze hebben met Leo de laatste man van haar leeftijd uit Thuis gegooid en dat terwijl je in Thuis absoluut niet meetelt als je vrijgezel bent.
1 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

Christel schreef: di 05 okt 2021, 14:59 Er lijkt geen greintje plezier en levenslust meer in die vrouw te zitten...
weet niet, weet niet.... :shh: ;) :think: als ze nog zo vol ambitie zit om dat ouderlijk huis weer op haar naam te krijgen. Misschien wordt ze nog kotmadam met een deel jong volk rond zich....en bloeit ze daarmee weer een beetje open??? wishful thinking?? :problem: :problem: :problem: staat misschien ver van realistisch en rationeel denken, maar ja, zo hoopvol dat ze van haar rol nog iets maken eerder dan een oud vrouwtje dat enkel medelijden verdient! :-?
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1719
Contacteer:

En vandaag gaat de beker naar....Peter. Nog eens! Hij stelt daar nogal de regels. Democratisch beslissen noemt hij dat! :boo: :boo:
0 x
jessie V.
Poster rang 5
Poster rang 5
x 690
x 532

Bericht door jessie V. »

Ik snap ook niet wat Femke bezielt door alsmaar "ja"te knikken. Daar erger ik me aan.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Ook ik erger me daaraan. Ook haar verwonderde, getormenteerde blik elke keer wanneer Peter zijn ware aard weer eens laat zien, wat tegenwoordig zo'n beetje constant is. Dus van mij een lap(je) voor Femke, in de hoop dat ze haar schouders er eens onder gaat zetten en hem laat zien dat zijn smerige acties en misselijke uitspraken haar niet volledig onderuit halen elke keer.
0 x
martha
Poster rang 5
Poster rang 5
x 972
x 577

Bericht door martha »

Hopelijk komt die aan in Kaapverdië : Ann :confusion-seeingstars:
0 x
Plaats reactie