Leo Vertongen (Walter Moeremans)

Gesloten
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Dat is inderdaad Leo's schuld niet - maar hij probeert tenminste de beste oplossing te vinden.
En gezien de omstandigheden is dat niet simpel.

En ja, hij had dit beter eerst met Nina besproken, maar het is Thuis - daar wordt altijd achteraf gepraat. :razz:
Maar zo'n uitval als die van gisteren, had hij in mijn ogen toch niet verdiend.
0 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Hij deed het inderdaad met de beste bedoelingen.

Ben in ieder geval blij dat hij eens een serieuze verhaallijn heeft ipv enkel in beeld te komen tijdens het kibbelen met Marianne. Ook zij mag trouwens nog wel wel iets "meemaken", want tegenwoordig lijkt ze precies een figurant die even haar hoofd toont en dan weer weg is.
0 x
heidiw
Poster rang 5
Poster rang 5
x 928
x 1486

Bericht door heidiw »

RIP Leo😥. Ja het was een koppige steenezel en ja hij kon bij momenten een ferme zaag spannen, maar hij was ook een lieve opa en een rots voor wie hij graag zag. Ik zal hem missen.
1 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

heidiw schreef: di 31 aug 2021, 10:19 RIP Leo. Ja het was een koppige steenezel en ja hij kon bij momenten een ferme zaag spannen, maar hij was ook een lieve opa en een rots voor wie hij graag zag. Ik zal hem missen.
Daar sluit ik me helemaal bij aan.

Het gekibbel met Marianne kon ik persoonlijk missen als kiespijn, maar nu ze dat de laatste tijd hadden laten varen, vond ik het weer plezierig om hen samen voorbij te zien komen. Ook hoe Leo omging met Yasmine vond ik mooi om te zien. Heel jammer om hem zo aan zijn eind te zien komen, nota bene op zijn trouwdag, helemaal alleen op dat kantoortje in de Withoeven... :cry:
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Ik had ook liever gezien dat hij op z'n minst nog een leuke wittebroodtijd had mogen beleven.
0 x
Gesloten