Nina Oostvoghels (Daisy Van Praet)

Gesloten
vdbemdsa
Poster rang 2
Poster rang 2
x 3
x 112

Bericht door vdbemdsa »

ikke schreef: wo 14 apr 2021, 17:39 Nee, maar blijkbaar heeft hij óf een aparte rekening óf (en?) een vrouw die nooit ofte nimmer de rekeninguittreksels bekijkt... Kan ik mij moeilijk voorstellen van iemand die in zaken zit.
Is dat zo raar, mijn man en ik hebben beiden onze eigen rekening, maar hebben dan een gezamenlijke rekening waar we afgesproken hebben wat we daar maandelijks op storten om alle kosten te betalen. Dus ik vind dat niet raar hoor van die aparte rekening en hoeveel geld dat daar op staat.
0 x
Kiki_Dee
Poster rang 4
Poster rang 4
x 173
x 549

Bericht door Kiki_Dee »

vdbemdsa schreef: di 20 apr 2021, 09:17 mijn man en ik hebben beiden onze eigen rekening, maar hebben dan een gezamenlijke rekening waar we afgesproken hebben wat we daar maandelijks op storten om alle kosten te betalen
Bij ons is dat ook zo, dus inderdaad niet raar. Hij is ook nog advocaat, dus hij heeft misschien nog enkele andere rekeningen, van zijn advocaten business. Daar heeft Femke waarschijnlijk geen toegang toe.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

Dan nog vind ik het niet kunnen dat hij zomaar 900 euro per maand versast en dat verzwijgt/verzwegen heeft voor zijn vrouw die hij "innig liefheeft". Een hypocriete leugenaar en bedrieger is't. Een witte boordcrimineel. Die anderen het vuile werk laat doen en zijn handen in onschuld wast. *KOTS*
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

johan1969 schreef: di 20 apr 2021, 08:48 Ik zie anders niet veel volk in de Withoeve ...
De laatste maanden is het inderdaad wat minder. De jaren daarvoor heeft het daar echter steeds volle toeren gedraaid. Dan zullen die twee eigenaars toch wel het één en ander bijeengespaard kunnen hebben.
0 x
ikke
x 435

Bericht door ikke »

tvx1 schreef: di 20 apr 2021, 16:21 De jaren daarvoor heeft het daar echter steeds volle toeren gedraaid.
Och ja, druk , druk: 3 man (of vrouw ) een een paardekop..
0 x
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

'Yasmine is MIJN dochter, Leo en gij hebben daar niks mee te maken.
Ik heb uw hulp niet nodig, het lukt al 9 jaar zonder u, het zal nu ook wel lukken'

Tegen de man van wie ze elke maand 900 euro krijgt. Die heeft ze dan blijkbaar toch WEL nodig.

En daarna 'Yasmine is MIJN dochter, IK beslis daarover, en gij niet!' tegen haar opa die letterlijk alles voor haar doet.
Maar waar was Nina toen HAAR Yasmine van school moest afgehaald worden, of toen er met de juf gepraat werd?
En waarom is het nog steeds Leo die blijkbaar het hele huishouden doet?
Want met Peter had ze afgesproken op klaarlichte dag en toen ze thuis kwam, was het al donker.
Werkt Nina opeens, heb ik iets gemist?
1 x
Tiboko
Poster rang 5
Poster rang 5
x 47
x 1034

Bericht door Tiboko »

Ze is haar vlucht aan het voorbereiden hé, want ik zie haar niet moedwillig even voor een jaartje braaf naar de gevangenis gaan.

Trouwens, hoe zit dat nu met die valse paspoorten? Als ze wil kan ze toch meteen verdwijnen, net zoals Jacques.

En ik vraag me af of ze niet stiekem nog contact heeft met haar moeder? Want die moet toch geld zat hebben, na al die oplichterijen.
0 x
Christel
Poster rang 5
Poster rang 5
x 3251
x 1602

Bericht door Christel »

Tiboko schreef: do 29 apr 2021, 11:07 Trouwens, hoe zit dat nu met die valse paspoorten? Als ze wil kan ze meteen verdwijnen, net zoals Jacques.
Daarvoor heeft ze haar terugkeer te ver laten komen, vrees ik...
Inmiddels is zo'n beetje iedereen op de hoogte van haar problemen, en willen zo'n beetje al die mensen een "fatsoenlijke" oplossing voor de situatie. En dus niet - zoals Nina eerst van plan was - vluchten met een paar halfbakken paspoorten, zodat ze ergens op een schimmige manier met Yasmine onder de radar kon blijven leven terwijl ze genoot van in elk geval 900 euro vast inkomen via Peter.
Als ze nu halsoverkop vertrekt, dan wordt ze niet meer alleen gezocht door de politie...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
satine
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1662
x 2567

Bericht door satine »

Tiboko schreef: do 29 apr 2021, 11:07 Ze is haar vlucht aan het voorbereiden hé, want ik zie haar niet moedwillig even voor een jaartje braaf naar de gevangenis gaan.
Trouwens, hoe zit dat nu met die valse paspoorten? Als ze wil kan ze toch meteen verdwijnen
Inderdaad, ze heeft haar valse paspoorten en ze heeft 'vrienden in Portugal'.
Ik begrijp dat ze niet zomaar de gevangenis in wil, dus wat doet ze hier dan nog?
Hoe lang duurt het om een ticket naar Portugal te boeken?
Of is ze bij haar 'vrienden' niet meer welkom?
(in mijn ogen bestaan die 'vrienden' zelfs niet - anders was ze al lang weg geweest.)

Ik vind het in ieder geval een rare toestand.
Ze blijft hier maar hangen, wil van niemand hulp - maar neemt wel elke maand de 900 euro in ontvangst en wordt bij haar opa in de watten gelegd, zonder dat ze daar blijkbaar iets moet voor terug doen.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

Bericht door daffy duck »

satine schreef: do 29 apr 2021, 11:16 Ik vind het in ieder geval een rare toestand.
En dan heb je nog haar franke teut en arrogant gedrag die hier serieus niet op z'n plaats zijn. Ze zou wat kunnen dimmen tegenover Leo, want hij heeft het beste met haar voor om haar uit haar benarde toestand te bevrijden. Maar neen, madam moet de groten uithangen!
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
johan1969
Poster rang 5
Poster rang 5
x 26
x 276

Bericht door johan1969 »

Nina is idd een ondankbaar wicht. Leo doet alles voor haar en haar dochter en dan blaft ze hem nog af. Ze kan zich blijkbaar ook niet voorstellen dat ze in de gevangenis terechtkomt ??? En blijkbaar is het allemaal de fout van haar moeder ?
0 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

johan1969 schreef: do 06 mei 2021, 11:08 Nina is idd een ondankbaar wicht. Leo doet alles voor haar en haar dochter en dan blaft ze hem nog af. Ze kan zich blijkbaar ook niet voorstellen dat ze in de gevangenis terechtkomt ??? En blijkbaar is het allemaal de fout van haar moeder ?
Ik denk niet dat je echt beseft in welke situatie zij zit. Zij leeft duidelijk al weken in enorme angst. Dan reageer je soms al eens heftig. En ook al waren Leo zijn acties goed bedoeld, achter de rug van je kleindochter om haar dochter gaan voorstellen in een school en de totnogtoe niet actief in het leven betrokken vader van het kind gaan vragen om wel in beeld te komen doe je gewoon niet. Ik zou ook niet appreciëren moest mijn grootvader zoiets zonder enig overleg zou doen. Dat heeft echter niets met ondankbaarheid te maken. Hoe gaat dat spreekwoord ook al weer? "De weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen" of zoiets?
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

tvx1 schreef: do 06 mei 2021, 16:22 Ik denk niet dat je echt beseft in welke situatie zij zit.
Een situatie die zij en zij alleen gecreëerd heeft. Ze kon zich al eerder losgemaakt hebben van het bedrog van haar moeder. En om nu om de haverklap Leo uit te maken, die alles met de beste bedoelingen doet, is toch wel ondankbaar. Hij heeft toch maar z'n appartement voor haar en haar dochter opengesteld. Hij verdient toch iets meer hartelijkheid en vriendelijkheid.
1 x
tvx1
x 435

Bericht door tvx1 »

daffy duck schreef: do 06 mei 2021, 17:25 Een situatie die zij en zij alleen gecreëerd heeft.
Sorry maar dat klopt gewoon niet. Dit alles enkel op haar steken is gewoon fout. Zij wist helemaal waar haar moeder echt mee bezig was. Zij is evenzeer slachtoffer.
daffy duck schreef: do 06 mei 2021, 17:25 En om nu om de haverklap Leo uit te maken, die alles met de beste bedoelingen doet, is toch wel ondankbaar.
Ze maakt hem toch ook niet “om de haverklap uit”. Ze heeft hem twee keer duidelijk gemaakt niet opgezet te zijn met zijn handelen. En ze had gelijk ook. Ook al had Leo de beste bedoelingen, zijn handelen was fout. Het is om dat de bedoelingen goed zijn dat dat het dan allemaal oké is. Zoals ik al zei, de weg naar de hel is geplaveid met goede bedoelingen.
0 x
daffy duck
Poster rang 5
Poster rang 5
x 1360
x 1718
Contacteer:

tvx1 schreef: do 06 mei 2021, 17:47 Ze maakt hem toch ook niet “om de haverklap uit”.
Ik heb haar nog niet veel hartelijke woorden weten uiten naar Leo. We hebben dan duidelijk een heel andere mening over iemand met respect behandelen!
1 x
Gesloten