Dit personage verdient een lap rond haar/zijn oren
Forumregels
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
Hier komt alles over de personages, ook verhaallijnen die met die personages te maken hebben kan je hier kwijt. (Plaats hier geen spoilers, deze horen in het spoilerforum.)
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Robin. Qua arrogantie valt de appel niet ver van oma's boom.
1 x
- apestaart
- Poster rang 4
- x 184
Paulien, eerst zagen voor een kind en als het eindelijk zover is dan hoeft het voor madam niet meer, echt dat personage mag gerust uit de serie verdwijnen liever gisteren dan vandaag.

0 x
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Vergeet stiefmama niet

Van mij een lap voor Peter - is dat nu echt het enige wat hij voor zijn dochtertje kan opbrengen, financiële steun?
Ik dacht echt dat hij naar haar ging vragen en haar zou willen zien, maar nee hoor!

0 x
-
- x 435
't Zat eraan te komen, hé?! Madam wordt (volgens haar)niet gesteund door haar echtgenoot en dus is 't gedaan met de liefde... Niet doorgaan met de adoptie is dan wel een verstandige beslissing.apestaart schreef: vr 16 apr 2021, 01:52 Paulien, eerst zagen voor een kind en als het eindelijk zover is dan hoeft het voor madam niet meer, echt dat personage mag gerust uit de serie verdwijnen liever gisteren dan vandaag.
Allez Kobe, ga voor een betere. Paulien is al je moeite niet waard!
3 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Ja, hij kent er wat van. En dat is niet de eerste keer dat hij Britney laat zitten. Van een arrogant ventje gesproken en met diegenen die hem omringen (oma, Karin,Tom) heeft hij geen stichtend voorbeeld rond hem.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602
Paulien, en wel een knetterharde. Het is maar goed dat ze nu zelf weer van gedachte is veranderd, want zo'n "moeder" gun je geen enkel kind...
0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 5
- x 928
- x 1486
Inderdaad, stel je voor dat dat kind haar ook niet "steunt". Kan het ineens ook naar het containerparkChristel schreef: vr 16 apr 2021, 10:43 Paulien, en wel een knetterharde. Het is maar goed dat ze nu zelf weer van gedachte is veranderd, want zo'n "moeder" gun je geen enkel kind...

1 x
-
- x 435
- Christel
- Poster rang 5
- x 3251
- x 1602

Dat dus...

0 x
Logic will bring you from A to B. Your imagination, will bring you everywhere..
-
- Poster rang 2
- x 3
- x 112
Hij laat haar nu wel niet zitten he, Britney dacht dat Robin verliefd op haar was, misgedacht dus.daffy duck schreef: vr 16 apr 2021, 09:24 En dat is niet de eerste keer dat hij Britney laat zitten.
0 x
- Tiboko
- Poster rang 5
- x 47
- x 1034
Snap echt niet wat Britney in hem ziet, het is in feite nog een kind (dat zei Zihame eerder al en zag je gisteren weer) en zij is al een verstandig leuk jong vrouwtje. Heel vreemd.
Van mij is die klap dus niet voor Robin, maar voor zijn "raadgevers" Angèle, Marianne en Karin.
Van mij is die klap dus niet voor Robin, maar voor zijn "raadgevers" Angèle, Marianne en Karin.
0 x
-
- x 435
Deze keer had hij gewoon gelijk. Britney begon hem vanalles te verwijten uit pure jaloezie. Niet meer dan normaal dat hij zich verdedigt. Hij moet dat toch niet allemaal over zich heen laten gaan? Het is zijn fout niet dat Britney verkeerd dacht. Zij verdient hier eigenlijk meer een lap.daffy duck schreef: vr 16 apr 2021, 09:24 Ja, hij kent er wat van. En dat is niet de eerste keer dat hij Britney laat zitten. Van een arrogant ventje gesproken en met diegenen die hem omringen (oma, Karin,Tom) heeft hij geen stichtend voorbeeld rond hem.
0 x
-
- x 435
Hij heeft toch letterlijk gevraagd hoe het met haar was en gezegd dat als ze iets nodig heeft ze dat maar hoeft te vragen? Da's toch al een eerste stap.satine schreef: vr 16 apr 2021, 08:27 Van mij een lap voor Peter - is dat nu echt het enige wat hij voor zijn dochtertje kan opbrengen, financiële steun?
Ik dacht echt dat hij naar haar ging vragen en haar zou willen zien, maar nee hoor!
0 x
- daffy duck
- Poster rang 5
- x 1360
- x 1719
- Contacteer:
Het ging niet alleen om de verwijten die hij kreeg. Gewoon z'n houding: denken dat hij kans maakt tegenover Zihame en dat al als een voldongen feit beschouwen. En hij heeft Britney tenslotte toch al meer dan eens belachelijk gemaakt en haar op het verkeerde been gezet. Het is kwestie van omgaan met elkaar op een toch meer aanvaardbare manier.
0 x
Jonge bezems vegen het best, maar ik kuis ook in de hoekjes
- satine
- Poster rang 5
- x 1662
- x 2567
Dat weten we niet - want de berichten die hij haar stuurde hebben we niet gezien.
0 x